wicky124 Skrevet Januar 7, 2012 Skrevet Januar 7, 2012 Pleier man ikke å ordne lån FØR man ser på leilighet?
Fredrik 90 Skrevet Januar 7, 2012 Skrevet Januar 7, 2012 Bankene har skjerpet inn på dette de siste årene. Du får nok lån dersom du er godt kjent og har god historikk. Alle andre sliter. Det spiller liten rolle at du har høy inntekt (opp til et visst nivå vil jeg tro) dersom du ikke har egenkapital.Skulle selge huset mitt for ett år siden. Hadde tre kjøpere, ingen fikk lån. Kjipt, men sånn er det blitt. Skal gjøre et nytt forsøk på salg nå og håper noen med penger fatter interesse Jaja, alt er jo relativt da ! Vi hadde ikke problemer med lån, men så er vi godt kjent i banken også da! Kommer vel ann på låne beløp og inntekt også, men mange folk har i dag mye gjeld fra før og sliter med å få nye lån. Det jeg mente var at bankenes førstegangs kjøper system er et bra system som gjør det lettere for mange! Som f eks Husbanklån og Boliglån ung hvor man kan låne 90% av kjøpesummen
Dan Skrevet Januar 7, 2012 Skrevet Januar 7, 2012 Fredrik 90: Mitt innlegg var ikke nødvendigvis et svar til deg, heller en generell betraktning wicky124: Fornuftige folk gjør det, ja.
noekult Skrevet Januar 7, 2012 Skrevet Januar 7, 2012 So it begins... I Italia har Ferrari-prisene begynte å rase. Synd for de som sitter på bilene, bra for de som har råd til å kjøpe... http://www.subito.it/auto/ferrari-calif ... 149244.htm Whaaat.
ESveen Skrevet Januar 7, 2012 Skrevet Januar 7, 2012 I forbindelse med julen fikk jeg laget opp ett opplag med BMW kaffe - hele bønner. Koster alt for mye å lage egen folie, men fikk trykt opp med Markem poseprinteren på blank folie:
-Roger- Skrevet Januar 7, 2012 Skrevet Januar 7, 2012 Hvilken olje bør jeg kjøpe til en M52b20 som har gått 170 000km? https://www.koed.no/2.1.asp?katstate=ny ... anker_4396 Må det være fullsyntetisk, eller har kanskje denne gamle motoren bedre av å få mineralolje/delsyntetisk? Det står jo at magnatec oljen blir normalt brukt på motorer med over 150 000km.
S.Hafsmo Skrevet Januar 7, 2012 Skrevet Januar 7, 2012 I forbindelse med julen fikk jeg laget opp ett opplag med BMW kaffe - hele bønner. Koster alt for mye å lage egen folie, men fikk trykt opp med Markem poseprinteren på blank folie: Jeg vil ha slik kaffe, mere enn noe annet i hele verden.
noekult Skrevet Januar 7, 2012 Skrevet Januar 7, 2012 Ja! Jeg har hatt E39 eiere som har flasha med lysa, E60er med stor motor og 1-serie cab der eiern smilte, gamlinger på busstasjoner som gliser og nikker tilbake og mye, mye mer i løpet av bare 3 mnd... T.o.m. merka at enkelte E36-eiere (gjerne coupéer) også legger merke til bilen. En entusiast kjenner fort igjen en annen!Shiiiiiit, må ta vare på denne bilen så lenge jeg kan... Sånt er veldig artig og ikke minst koselig! Ser jeg strøkene eldre BMWer i trafikken så ender det jeg slenger på et forsiktig nikk, får som regel respons tilbake Godt at du har snille planer for E28en din, disse må taes vare på! Hadde jeg hatt en sånn bil så tror jeg at jeg hadde blitt fryktelig glad i den, den har liksom sjarm og vekker "ta vare på" følelsen Så ikke posten din før nå! Jupp Førsteprioritet er å få alt teknisk/mekanisk i orden så den er trygg for roadtrips. Også skal jeg fikse alt av småbiter mtp. utseendet sånn at den ser helt ut hvertfall. Til slutt skal jeg oppgradere dempere/fjær, bremser og ha nye sommerdekk. Så får vi se hva som skjer etter det, lett å bruke for mye penger og ha for mange planer, syns den er ganske koselig med sine småriper og gubbelook (sommerfelgene er originale BBS, så det funker med gubbelooken!).
Nytern Skrevet Januar 7, 2012 Skrevet Januar 7, 2012 Man får vell ikke kjøpt slike oz racing felger lenger eller? Eller? Noen som vet hvor man får tak i slike, evt replica? Hvis noen finner utav dette og har lyst på finnerlønn, svar KingB i denne tråden: viewtopic.php?f=1&t=213072&start=15
winchester Skrevet Januar 7, 2012 Skrevet Januar 7, 2012 Noen som vet av en rimelig måte å få fraktet ett komplett interiør fra Møre og Romsdal til Bergen?
knut_olestad Skrevet Januar 7, 2012 Skrevet Januar 7, 2012 Gjør en deal med noen som kjører vogntog, bruker funke fint.
noekult Skrevet Januar 7, 2012 Skrevet Januar 7, 2012 Faen for en gangsterkjerre... Bentley er gromt. http://www.blocket.se/stockholm/Bentley ... m?ca=7&w=3
winchester Skrevet Januar 7, 2012 Skrevet Januar 7, 2012 Gjør en deal med noen som kjører vogntog, bruker funke fint. Får vel høre med naboen om han skal til Bergen i nærmeste framtid da.. Blir vel fort noen tusenlapper om man frakter via Schenker/Tollpost uten kontakter?
ESveen Skrevet Januar 7, 2012 Skrevet Januar 7, 2012 I forbindelse med julen fikk jeg laget opp ett opplag med BMW kaffe - hele bønner. Koster alt for mye å lage egen folie, men fikk trykt opp med Markem poseprinteren på blank folie: Jeg vil ha slik kaffe, mere enn noe annet i hele verden. Hehe. Har en pose igjen av ett opplag av 12. Sender deg gjerne i posten om du sender adressen på PM. Resten er delt ut til styret av CCN og heldige utvalgte på Strandveien og GS i Trondheim.
Anbefalte innlegg