Zibiri Skrevet Januar 8, 2012 Skrevet Januar 8, 2012 Hehe jæææu Hva er grunn til at du ikke har lappen Fjeld?
Marius2002 Skrevet Januar 8, 2012 Skrevet Januar 8, 2012 Hehe jæææu Hva er grunn til at du ikke har lappen Fjeld? http://www.budstikka.no/nyheter/to-drev ... -1.6702103
M|Fjeld Skrevet Januar 8, 2012 Skrevet Januar 8, 2012 Hehe jæææu Hva er grunn til at du ikke har lappen Fjeld? Skulle parkere på en parkeringsplass, utarta seg til noe helt annet.. http://www.budstikka.no/nyheter/to-drev ... -1.6702103 Kom 2min før politi kom, og ettersom at folk hadde ringt inn pga mye villmannskjøring fikk jeg selvfølgelig all skylda Og ja.. Den "aktive sladdinga" som dem påstår jeg gjorde var en liten sidelengs en på speilblank is i 20km/t rett før jeg parkerte
Zibiri Skrevet Januar 8, 2012 Skrevet Januar 8, 2012 Hehe jæææu Hva er grunn til at du ikke har lappen Fjeld? Skulle parkere på en parkeringsplass, utarta seg til noe helt annet.. http://www.budstikka.no/nyheter/to-drev ... -1.6702103 Kom 2min før politi kom, og ettersom at folk hadde ringt inn pga mye villmannskjøring fikk jeg selvfølgelig all skylda Og ja.. Den "aktive sladdinga" som dem påstår jeg gjorde var en liten sidelengs en på speilblank is i 20km/t rett før jeg parkerte Hehe den er lei ja.. prøvde du og prate deg unna/nekte siden de tok lappen? Mista den i 3måneder da eller?
M|Fjeld Skrevet Januar 8, 2012 Skrevet Januar 8, 2012 Sto der i 40min å diskuterte.. Men kom ingen vei, og av erfaring så har jeg lært å nekte beslaget Får den igjen om 3 uker skal du se, er så tynt grunnlag dem har at det ikke skjer noe trolig..
Zibiri Skrevet Januar 8, 2012 Skrevet Januar 8, 2012 Sto der i 40min å diskuterte.. Men kom ingen vei, og av erfaring så har jeg lært å nekte beslaget Får den igjen om 3 uker skal du se, er så tynt grunnlag dem har at det ikke skjer noe trolig.. Såpass ja Har nå alltid bare innrømt alt og sånt jeg da.. og slippi unna med advarsel alle gangene untatt en gang hvor han andre som jeg ble tatt med prøvde og nekte for noe sladding og det endte med forelegg på 4k i posten
316 Skrevet Januar 8, 2012 Skrevet Januar 8, 2012 Nekte for sladding er ikke noe poeng da du er klar over at du har gjort det, liksom. Alle vet at det ikke er lov, inkludert deg... !
Marius2002 Skrevet Januar 8, 2012 Skrevet Januar 8, 2012 Agreed.. Men syns fortsatt det er for strengt.. Njæ. Altså når jeg bodde i Molde, eller forsåvidt fortsatt når jeg er der på besøk, kommer det biler i sinnsyk fart sidelengs forbi huset. Det er en perfekt sving til å ligge sidelengs i, men det skumle er at det kommer barn gående der hele tiden. Jeg venter bare på den dagen en tulling kommer i stor fart sidelengs med null kontroll og en unge kommer gående i veien. En annen ting er tidspunkt, man kan ikke drive å herje i nabolag midt på natta.
-Roger- Skrevet Januar 8, 2012 Skrevet Januar 8, 2012 Er dette en spøk? http://www.finn.no/finn/car/used/object ... 899022.jpg
Kjexx Skrevet Januar 8, 2012 Skrevet Januar 8, 2012 Agreed.. Men syns fortsatt det er for strengt.. Njæ. Altså når jeg bodde i Molde, eller forsåvidt fortsatt når jeg er der på besøk, kommer det biler i sinnsyk fart sidelengs forbi huset. Det er en perfekt sving til å ligge sidelengs i, men det skumle er at det kommer barn gående der hele tiden. Jeg venter bare på den dagen en tulling kommer i stor fart sidelengs med null kontroll og en unge kommer gående i veien. En annen ting er tidspunkt, man kan ikke drive å herje i nabolag midt på natta. Nå er det vel snakk om en øde parkeringsplass eller? Har jo ingen ting med nabolag å gjøre.. Håper det Roger..
[space] Skrevet Januar 8, 2012 Skrevet Januar 8, 2012 Tror jeg falt for denne...http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=25280884 Faktisk helt fail... På andre siden av dammen ser veldig mange Corvette entusiaster på C5 som Caddyen du går over til når du blir pensjonist(litt som e65 kanskje ).... C6 er derimot veldig godkjent, men de koster også "litt" mere... Er vel generelt uinteressant for meg hva folk over dammen tenker.. Jeg synes den corvetten var RÅ! og thats it Er mange som ser på 850 som en fail også, en bil som aldri burde blitt laget... men det bryr vel ikke deg heller regner jeg med? Jeg er en av de som synes 8-serien er større fail enn den Corvetten
Marius2002 Skrevet Januar 8, 2012 Skrevet Januar 8, 2012 Agreed.. Men syns fortsatt det er for strengt.. Njæ. Altså når jeg bodde i Molde, eller forsåvidt fortsatt når jeg er der på besøk, kommer det biler i sinnsyk fart sidelengs forbi huset. Det er en perfekt sving til å ligge sidelengs i, men det skumle er at det kommer barn gående der hele tiden. Jeg venter bare på den dagen en tulling kommer i stor fart sidelengs med null kontroll og en unge kommer gående i veien. En annen ting er tidspunkt, man kan ikke drive å herje i nabolag midt på natta. Nå er det vel snakk om en øde parkeringsplass eller? Har jo ingen ting med nabolag å gjøre.. Ikke vet jeg, jeg bare sa min mening Om det er en øde parkeringsplass med ingen naboer rundt er det kanskje litt strengt som du sier...
Kjexx Skrevet Januar 8, 2012 Skrevet Januar 8, 2012 Har lagt merke til at det er mye grombiler som kjører rundt med røde skilter.. Fra albania eller kosovo.. Nyere M5, M3, Jaguarer, Mb`er osv..
Anbefalte innlegg