S.Hafsmo Skrevet Januar 9, 2012 Skrevet Januar 9, 2012 Nå er det vel ikke Mondeo det er bilde av, men Fusion? Eller leste jeg artikkelen for raskt? Det at Mondeo vil se slik ut, er vel bare en teori?
noekult Skrevet Januar 9, 2012 Skrevet Januar 9, 2012 Det skjedde igjen Nyvaska bil (fra i går) som skiller seg greit ut fra alle skittbrune sølvbilene som er ute og kjører. Parkerer ved Kiwi på Ensjø, en somalier (vakt) med lang skjegg driver å glaner litt og ser vekk når jeg ser han. Henter p-lapp og pluitselig står han der og smiler skikkelig. Vi begynte å snakke sammen, han lurte på om jeg hadde kjøpt bilen av en gamling og prisen (sukk, må alle spørre om prisen UANSETT hva slags bil jeg kjører?). Ville se interiøret så jeg åpna låsen igjen, han tok på rattet pga. den så så shiny ut (noe den er). Fortalte han litt om bilen, han var sååå glad og smilte hele tiden "Bror, jeg elsker gamle BMWer ass. Gamler BMWer er stil!" Jeg ble dritglad av samtalen, entusiasmen og gliset hans... Også har det slutta å snø utafor, men det er helt perfekt mengde over alt + at alle gatelysene lyser opp hele freshe snødekte byen akkurat nå Slang med rompa fra jeg gikk ut til jeg kom tilbake til garasjeporten! Så jævla digg når man mestrer litt kontroll... Happy happy. PS. Så fin syntes jeg ikke Fusion-konseptet var... Maserati Gran Turismo kopi av frontlyktene... Syns forøvrig at Mazda 6 og Honda Accord har de tøffeste designene av de vanlige mellomklassemodellene...
316 Skrevet Januar 9, 2012 Skrevet Januar 9, 2012 Utlending på facebook: Jeg ble slått helt uten grunn av en jævla stygg pedo som var sikkert beruset på manis idag, weeeeee trygt land:))) Rart utlendinger alltid blir innblandet i slik! Just saying! Slik er såååååååååå artig!!! Har blitt venn med en P-Vakt i byen jeg også, tror han er i fra Bosnia eller noe lignende. Hver gang jeg møter på han kommer han med lapp, og spør om det går bra med bilen osv.
Fredrik 90 Skrevet Januar 9, 2012 Skrevet Januar 9, 2012 Blir som regel bra når amrikanerene skal ha noe å si, de kan jo det med å lage kule familiebiler Ironi, håper jeg? Du sier at det er bra Ford skal ha samme modeller på Europamarkedet som i USA - men det er jo nøyaktig motsatt. USA-modellene går ut til fordel for verdensmodeller basert på de europeiske modellene. De fleste av verdensmodellene til Ford er jo utviklet av Ford Europa, og det er det en meget god grunn til. Hadde det ikke vært for gode Europa-modeller siste syv-åtte år, spørs det om ikke Ford også hadde måttet takke ja til redningspakke forleden... Ja og skal Amerikanerene ha europabiler i sitt marked så vil de ha en finger med i f eks design, og da kan det bli bra Og nei det var ikke ironi, uttalelsen var med biler som dette i bakhodet: 2011 Ford Taurus 3,8 V6 2011 Dodge Charger 2012 Chevy Malibu 2012 Bucik Regal Det er viktig å merke seg at dette ikke er noe spesiellt dyre biler i USA, altså helt vanlige familie sedaner. De kan ikke sammenliknes med BMW, Audi eller Mercedes som er premiumbiler selv om disse kanskje er litt mer dagligdags her i Norge. Bilene over her kan heller sammenliknes med disse fra vår del av verden, og da har jeg ikke dradd fram noen japanske eksempler: Men poenget mitt var at jeg synes den nye Mondeoen så dritrå ut
316 Skrevet Januar 9, 2012 Skrevet Januar 9, 2012 Også sammenligner du en Dodge Charger med en Skoda? Haha, du er nå faen meg morsom og.
janerik171187 Skrevet Januar 9, 2012 Skrevet Januar 9, 2012 digg med ordentlige dekk på ix'n omsider. leke martin schanke (skrev jeg det riktig?) på skogsveiene til trøgstad idag
Larsinnj Skrevet Januar 9, 2012 Skrevet Januar 9, 2012 Det skjedde igjen Nyvaska bil (fra i går) som skiller seg greit ut fra alle skittbrune sølvbilene som er ute og kjører.Parkerer ved Kiwi på Ensjø, en somalier (vakt) med lang skjegg driver å glaner litt og ser vekk når jeg ser han. Henter p-lapp og pluitselig står han der og smiler skikkelig. Vi begynte å snakke sammen, han lurte på om jeg hadde kjøpt bilen av en gamling og prisen (sukk, må alle spørre om prisen UANSETT hva slags bil jeg kjører?). Ville se interiøret så jeg åpna låsen igjen, han tok på rattet pga. den så så shiny ut (noe den er). Fortalte han litt om bilen, han var sååå glad og smilte hele tiden "Bror, jeg elsker gamle BMWer ass. Gamler BMWer er stil!" Jeg ble dritglad av samtalen, entusiasmen og gliset hans... Også har det slutta å snø utafor, men det er helt perfekt mengde over alt + at alle gatelysene lyser opp hele freshe snødekte byen akkurat nå Slang med rompa fra jeg gikk ut til jeg kom tilbake til garasjeporten! Så jævla digg når man mestrer litt kontroll... Happy happy. PS. Så fin syntes jeg ikke Fusion-konseptet var... Maserati Gran Turismo kopi av frontlyktene... Syns forøvrig at Mazda 6 og Honda Accord har de tøffeste designene av de vanlige mellomklassemodellene... Greit at noen har det slik og! Jeg føler jeg blir uglesett hvis jeg kjører rundt i E30n..
CV-Erik Skrevet Januar 9, 2012 Skrevet Januar 9, 2012 Haha, ja man får mange stygge blikk i E30. Værtfall av dem som er litt oppi åra. E30 forbindes ofte med rånere, grisekjøring og tull
noekult Skrevet Januar 9, 2012 Skrevet Januar 9, 2012 E30 har vel mye av "ungdom", "råner" og "råkjører" stemplene på seg fortsatt... Fikk noen rare blikk jeg også da jeg kjørte rundt i finere strøk med min x-E30 Touring med titalls bulker, sota baklykter og masse rust, men jeg gav faen, den var god og kjøre så fuck alle andre Man ser ikke E30 i Oslo så ofte (kanskje en gang i uka, max...), men de virker jævlig populære på bygda. Nesten som 240-alternativer. Og 240 gir selv jeg rare blikk til med mindre det er gamlinger/40-åringer bak rattet
Fredrik 90 Skrevet Januar 9, 2012 Skrevet Januar 9, 2012 Også sammenligner du en Dodge Charger med en Skoda? Haha, du er nå faen meg morsom og. Ja dem to sammenlikner jeg, fordi Dodgen er en helt vanlig bil i USA i samme prisklasse som en Skoda Octavia her! Men virkelig morsomt blir det om man skal sammenlikne dagligdagse biler fra 60 og 70 tallet Men amerikanerene har en helt annen bilkultur enn oss europeere, sånn har det alltid vært.
Dirty Skrevet Januar 9, 2012 Skrevet Januar 9, 2012 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=32612725 Bare å ringe, bimmers rabatt
Larsinnj Skrevet Januar 9, 2012 Skrevet Januar 9, 2012 Haha, ja man får mange stygge blikk i E30. Værtfall av dem som er litt oppi åra.E30 forbindes ofte med rånere, grisekjøring og tull Virker ikke som om det har noe med meg å gjøre nei, kun bilen! Bor jo på en liten plass, men hver sommer bruker det å være martna her. (woohooo! ) Da kommer det gjerne litt folk, og i fjor sommer råna jeg litt med Mercedesen. Diesel og stasjonsvogn.. Skikkelig gubbebil. Hvis jeg nikka å smilte til folk fikk jeg samme respons tilbake. Så prøvde jeg å bytte til E30n. Nikka og smilte til folk å de så bare stygt på meg.. Da hadde jeg rustpanser i tillegg, så den så vel litt ekstra herja ut!
[space] Skrevet Januar 9, 2012 Skrevet Januar 9, 2012 Skulle skru opp tven på veggen nå. Forbanna talentløse feste! Veggfeste (et av dem), skruer, skiver, mellomstykke (som må brukes om tven er buet bak eller skruehullene i tven er senket inn i tven, slik det er på 8005 som jeg har). Skiver på skrue (den lange av dem) Skrue med skiver gjennom feste. Mellomstykke bak. Lover bra? Bare skrue, skiver og mellomstykke. Svarte faen!!!! Hvem er det som har designet denne forbanna dritten?!?!?!
Anbefalte innlegg