Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Noen som vet noen måte å reparere parkett/tre-gulv?

Har visst laget et hakk i gulvet til noen vi var på fest hos.. Han snakker om at de må ta halve gulvet på nytt for å bytte den ene planken, noe som visst kommer på 10-15k.. Jippi.. Akkurat det jeg ville bruke de pengene jeg ikke har på..

Jeg har vært borte i lignende og jeg sa fuck off. Det er derfor folk har forsikring. :) ble annmelt og ble innkalt til forliksrådet. Men saken ble henlagt så det ble ikke noe med forliksrådet heller..

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Skrevet

Det ordnet seg visst nå. Plutselig var det en helt annen tone.. Nå skulle jeg bare betale for en stol jeg visst hadde ødelagt(Hadde veltet den litt hardt så den traff oppi sofaen, og den falt på gulvet. Var visst fææle skader, men kompisen min som satt den opp etter meg sa den var helt fin.

Den kostet visst 1600 kr også o.0 Trodde ikke en trehvit enkel stol kunne koste så mye.. Men fuck de, drar ALDRI der igjen for å si det sånn :lol:

Skrevet

Fredrik:

Jupp, jeg MÅ ha en 964 Carrera en dag. De er ganske realistiske også mtp. pris. Jeg elsker den tunge, old school bulletproof tyske ingeniørkunstfølelsen de gamle fra 80-90 tallet gir. Det er kanskje ikke bare kjærlighet for 911 fra den eraen, men biler generelt. Det inkluderer 348 Berlinetta, NSX, Lancia Delta Integrale, Aston V8 Vantage (den gamle), F50++++ De gamle bilene fra sene 80-tall og tidlig 90-tall betyr veldig mye for meg.

Veiene i Pakistan er ikke mye å skryte av. I storbyene er hovedgatene ganske åpne og med bra standard på asfalt, dog. Men de har bygget endel motorvei i det siste, der det praktisk talt er fri fartsgrense (blir du stoppa, betaler du boten på sikkert max 100 NOK og kjører videre) og ganske grei og ryddig standard mellom Lahore og Islamabad. Så det går ann å ha det gøy bare du ikke bor midt i ingenmannsland! Deilige, svingete veier slik som man finner i vestlige verden, finnes det nok ikke så mange av dessverre... Men igjen, det man "taper" på og ikke ha svinger, tar man igjen på at man praktisk talt kan kjøre så fort man bare orker/tør over alt, må være befriende :) Hadde jeg bare kunne hatt en type lekebil der, så hadde jeg hatt en Subaru Impreza WRX STi. Snakket med en russer en gang, som sa at verdens raskeste bil i Russland er en Mitsubishi Evo' :P

Trafikkbildet er temmelig likt i India ja (har ikke fått sett TG-episoden enda). Prøvde en gang å kjøre gammel Suzuki i en sidevei i Lahore. Jeg hadde hatt nok å tenke på om jeg hadde kjørt lettkjørt bil med automat og vanlig venstrestyring, men jeg satt i sliten bil og med ratt på høyreside, gav opp etter 2-3 min. i frykt for å kræsje... :P Det som er litt sykt er at det er så mange mennesker med så mange forskjellige døgnrytmer at det er trafikktett hele døgnet og hele året. Jeg blir veldig stressa av det, er liksom vant fra Norge med at trafikken gir seg utover kvelden.

Skrevet

Hallo.. Nytt år og nye planer.. Så i den sammenheng, som jeg gjorde i fjor eller hva det året før det:

Er det noen av dere som har god peiling på animasjon? Har da tenkt å fornye logo-animasjonen min, så er det noen seg som kunne tenke seg dette, så ifra på PM.

Det vanker noen dvd'r til de som kan tenke seg å gjøre dette for meg.

Skrevet

Haha! Kan kanskje være derfor ja! :P

Har bare ikke orka å fjerne det enda.. Står FJÆRN DÆ!!! med speilvendt skrift på kufangeren... :roll: Harrypåle som har hatt den tidligere! ;)

Skrevet
Steike å mye snø dere hadde da, her er det ingenting! Vi hadde 4 cm men det forsvant fort :)

Har snødd ganske mye de siste to dagene. Ligger vel en 30-40cm tenker jeg. Varer vel ikke lenge før det kommer regn igjen.

Så er det tungrockens historie på NRK 2 ;)

Skrevet
Fikk et par rare blikk når jeg kjørte til Trondheim i dag! Lurer på hvorfor? :lol:

400375_10150467418752344_562067343_8886389_899245353_n.jpg

helt vanlig syn det der, sånn gjør da vi også og alle andre her :mrgreen:

dog så har ingen 4dørs mister så mye plass på planet da

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...