Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Hallo godtfolk, håper alle har det jævlig fett.

Jeg spurte et spørsmål for litt siden, angående ambulansesjåførutdanning. Nå ble jeg kontaktet av en venn (han elsker Audi, jeg hater han for det, men jobber med saken for å omvende han til "The Dark Side"). Han er lysten på å finne ut om utdanning for biloppretting. Er det noen her som har informasjon å dele, kanskje? Går lakkeringsutdanning under biloppretting også kanskje (dette spørsmålet er fra meg, av nysgjerrighet)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spurte et spørsmål for litt siden, angående ambulansesjåførutdanning. Nå ble jeg kontaktet av en venn (han elsker Audi, jeg hater han for det, men jobber med saken for å omvende han til "The Dark Side"). Han er lysten på å finne ut om utdanning for biloppretting. Er det noen her som har informasjon å dele, kanskje? Går lakkeringsutdanning under biloppretting også kanskje (dette spørsmålet er fra meg, av nysgjerrighet)?

Hukser jeg riktig så må man gå teknikk og industriell produksjon(TIP), for så å gå VG1 oppretter. Deretter så begynner man som lærling ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først må du gå grunnkurs, som nå er kalt TIP, så må du gå andre året lakk og karrosori. Deretter kan du vere lærling både som lakkerer eller oppretter, men kun en av delene i gangen. Etter to år som lærling kan du ta fagbrev :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sjekka finn nå, er ikke mindre enn 45stk som har oppgitt bmw'n som som fwd :lol:

hmmm... minier? :roll:

er alt fra e30 til 1serie :P

og både forhandlere og private.

sjekka temperaturen på varmtvannet mitt her tidligere, har 87grader ut av krana, ikke rart jeg syntes det var litt væl varmt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...