Yngvejos Skrevet Mars 19, 2011 Share Skrevet Mars 19, 2011 Speaking of epic: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mars 19, 2011 Share Skrevet Mars 19, 2011 hehehe... Dagens spørsmål! Hvilken bil er dette? Klippet er tatt fra Lemmy - The movie.. og jeg spør egentlig bare for at jeg ble litt nysgjerrig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 19, 2011 Share Skrevet Mars 19, 2011 Olsenbanden maraton nå. "Kan ikke fatte at vi er bensintom. Fylte for en femmer forigårs. " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mars 19, 2011 Share Skrevet Mars 19, 2011 Hallo godtfolk, håper alle har det jævlig fett. Jeg spurte et spørsmål for litt siden, angående ambulansesjåførutdanning. Nå ble jeg kontaktet av en venn (han elsker Audi, jeg hater han for det, men jobber med saken for å omvende han til "The Dark Side"). Han er lysten på å finne ut om utdanning for biloppretting. Er det noen her som har informasjon å dele, kanskje? Går lakkeringsutdanning under biloppretting også kanskje (dette spørsmålet er fra meg, av nysgjerrighet)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 19, 2011 Share Skrevet Mars 19, 2011 Endelig! PS3 er på plass igjen, GT5 resten av kvelden da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 19, 2011 Share Skrevet Mars 19, 2011 Hallo godtfolk, håper alle har det jævlig fett.Jeg spurte et spørsmål for litt siden, angående ambulansesjåførutdanning. Nå ble jeg kontaktet av en venn (han elsker Audi, jeg hater han for det, men jobber med saken for å omvende han til "The Dark Side"). Han er lysten på å finne ut om utdanning for biloppretting. Er det noen her som har informasjon å dele, kanskje? Går lakkeringsutdanning under biloppretting også kanskje (dette spørsmålet er fra meg, av nysgjerrighet)? Hukser jeg riktig så må man gå teknikk og industriell produksjon(TIP), for så å gå VG1 oppretter. Deretter så begynner man som lærling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Mars 19, 2011 Share Skrevet Mars 19, 2011 sjekka finn nå, er ikke mindre enn 45stk som har oppgitt bmw'n som som fwd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 19, 2011 Share Skrevet Mars 19, 2011 Har da bestilt go pro hd notorsport. 2100 inkl frakt. Bra pris innen forhold til her hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Mars 19, 2011 Share Skrevet Mars 19, 2011 sjekka finn nå, er ikke mindre enn 45stk som har oppgitt bmw'n som som fwd hmmm... minier? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 Hallo godtfolk, håper alle har det jævlig fett.Jeg spurte et spørsmål for litt siden, angående ambulansesjåførutdanning. Nå ble jeg kontaktet av en venn (han elsker Audi, jeg hater han for det, men jobber med saken for å omvende han til "The Dark Side"). Han er lysten på å finne ut om utdanning for biloppretting. Er det noen her som har informasjon å dele, kanskje? Går lakkeringsutdanning under biloppretting også kanskje (dette spørsmålet er fra meg, av nysgjerrighet)? Først må du gå grunnkurs, som nå er kalt TIP, så må du gå andre året lakk og karrosori. Deretter kan du vere lærling både som lakkerer eller oppretter, men kun en av delene i gangen. Etter to år som lærling kan du ta fagbrev Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 sjekka finn nå, er ikke mindre enn 45stk som har oppgitt bmw'n som som fwd hmmm... minier? er alt fra e30 til 1serie og både forhandlere og private. sjekka temperaturen på varmtvannet mitt her tidligere, har 87grader ut av krana, ikke rart jeg syntes det var litt væl varmt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 Speaking of epic:*Epic bilde* Du fikk meg til å le. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 Noen fotoint. som vet hvor man kan kjøpe bag/etui for blits. Finner ingen butikker i Norge som selger dette. Har en Metz 50 AF-1 blits. Metz selger en bag som heter T58, som ikke finnes i de norske butikkene. Jeg må ha bagen neste uke :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 Haha, den er lei adivass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg