Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noekult: Haha, den hadde rimelig lite med originalen å gjøre :) Original måte å senke bilen på da! Bare kutte av 15 cm av bunnen på hele karosseriet :)

De innså vel at bilen er stygg som ei bøtte møkk slik vi vanlige dødlige får kjøpt den...

Skrevet

Bor på hotell Grepen i Vara kommune, Sverige. Egentlig en liten leilighet, soverom, stue/kjøkken, gang og bad. Kanskje 35 kvadrat til sammen. Men skikkelig 70-talls stil på møblene, kollegaen min fikk mye finere rom med nyere møbler samt seperat kjøkken og stue. Han fikk flatskjerm også, jeg kjører knøttliten crt!

Edit:

Pene felger til e34? Var på salg hos GS i Bergen til 7000 (eller var det 6000?), 18" 235/40. Lurer på å plukke opp om de fremdeles ligger der når jeg vender snuten hjemover.

sjs25lqfh3urmekrkz6f_thumb.jpg

Skrevet
":2sxysnrp]Noekult: Haha, den hadde rimelig lite med originalen å gjøre :) Original måte å senke bilen på da! Bare kutte av 15 cm av bunnen på hele karosseriet :)

De innså vel at bilen er stygg som ei bøtte møkk slik vi vanlige dødlige får kjøpt den...

Den standard-Priusen er så forferdelig trist, men selvsagt er den ikke tilsiktet oss som er over snittet glad i bil...

Hadde vært awesome å puttet en VTEC motor med kompressor i den... Kompakt enhet og ca. 300 hk som tåler ekstrem påkjenning... Også konvert bilen til bakhjulstrekk og manuelt gir (gjerne 6-girskassene fra S2000). Fjerne alt av interiør og la eksteriøret nesten stå standard... Slicks og bøtteseter... Kjøre fra masse BMWer og Audier på treff i en Prius, haha, jeg har så jævlig lyst på noe sånt!! :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...