Jordfræsar Skrevet Januar 15, 2012 Skrevet Januar 15, 2012 Hmm. Handla på komplett i dag. Jaggu ble varen sendt også etter noen timer. Ikke dårlig. Har de fått et helautomatisk pakkesystem der? Mener jeg leste noe om det.
Larsinnj Skrevet Januar 15, 2012 Skrevet Januar 15, 2012 Leiebilen Wicky? Så ut som om den har blitt "key'ed".. Hvordan fikser man det når det er leiebil?
wicky124 Skrevet Januar 15, 2012 Skrevet Januar 15, 2012 Ja er den ja... eller...jeg hadde jo nesten sagt ja til å bytte den i jaguaren...men nå må jeg jo dekke skadene selv...
wicky124 Skrevet Januar 15, 2012 Skrevet Januar 15, 2012 Parkerte den ute.... i 4timer...yey... er riper helt ned til stålet så må vel lakke panser og dør...
Zibiri Skrevet Januar 15, 2012 Skrevet Januar 15, 2012 Hmm. Handla på komplett i dag. Jaggu ble varen sendt også etter noen timer. Ikke dårlig. Har de fått et helautomatisk pakkesystem der? Mener jeg leste noe om det. Ja og det har di hatt lenge Når du legger inn bestilling kjører automatisk en robot bort og henter varen din og leverer den til pakking før den blir satt klar til henting eller til post bilen.
wicky124 Skrevet Januar 16, 2012 Skrevet Januar 16, 2012 Artig når sånt skjer under 24timer etter at man har henta seg bil... gir opp "fine" biler snart... selge alle og kjøpe meg gammal e38 eller no...
Azeton Skrevet Januar 16, 2012 Skrevet Januar 16, 2012 http://www.youtube.com/watch?v=_Ub-9BqN0sI&feature=fvwrel Noe for deg noekult? F40 som viser litt krefter
[space] Skrevet Januar 16, 2012 Skrevet Januar 16, 2012 Men i helvette wicky!? Ble ikke 7ern din også ripa opp, om ikke så kraftig som dette? Hva går gjennom hodet på slike folk!?
Fredrik Skrevet Januar 16, 2012 Skrevet Januar 16, 2012 Also let me know as I have a connection at Porsche. The 911 line/tour is very very cool and Stuttgart is a true home of motoring and automobiles! Ordna meg ordentlig "factory tour" av Porsche til sommern, gjennom en fyr jeg kjenner via nett... Cooooooooooool... :) Jeg var på en tilsvarende skikkelig rundtur på fabrikken i 1987. Prøv å få med deg Porsches utviklingssenter i Weissach når du først er i området. Stuttgart er også en temmelig fin by... absolutt verdt et besøk. Mercedes-Benz bør du også få med deg og München ligger ikke mer enn ca. 2 timer med bil unna Stuttgart...
Fredrik Skrevet Januar 16, 2012 Skrevet Januar 16, 2012 Jeg må si meg helt enig med Jordfræsar. Rett og slett. noekult har et utmerket poeng, men i stedet for å skyte en fulltreffer ender han opp med et bomskudd: Begynner man å sette nedsettende merkelapper på dem man kritiserer, beveger man seg ned til deres nivå. Og da taper man. Det kan argumenteres med at djevel-henvisiningene til noekult vil kunne være religiøst støtende, videre er "retard" og "idiot" betegnelser som har vært brukt i psykiatrien. Noekult har demonstrert flere fine kvalifikasjoner på forumet, men kvalifisert til å sette utdaterte psykiatriske diagnoser via facebook har jeg ingen tro på at han er. Jeg kan også forestille meg at bruken av ord som "retard" og "idiot" kan vekke minner hos dem som f.eks. har hatt søsken med lærevansker og som har blitt plaget for dette i skolen. Dette kan igjen medføre at de reagerer negativt på det noekult skriver, selv om de i utgangspunktet er helt enige i budskapet hans. Og slik kan vi fortsette. Det tankevekkende som denne helgen til fulle har vist, er at mange nordmenn i dag tripper rundt og er livredde for å si noe som kan oppfattes som rasistisk, men hvorvidt noe er diskriminerende på annen måte, virker å være mindre farlig. At man ytrer meninger - også tildels sterke sådanne - uten å komme med nedsettende karakteristikker av på andre, kan umulig være for mye forlangt. Jeg er selvfølgelig ikke uenig, men jeg oppfattet (som tidligere fortalt) Noekult´s innlegg på en litt annen måte. Personlig synes jeg at oppførselen til Røthing var mest forkastelig, men dette kan sikkert diskuteres. En ulykkelig avslutning på en ellers hyggelig fest var miseren uansett. Trist med bilen Wicky. Vi kan være uenige i mange ting, men noe slikt som dette unner jeg deg ikke...
StianA Skrevet Januar 16, 2012 Skrevet Januar 16, 2012 Hmm. Handla på komplett i dag. Jaggu ble varen sendt også etter noen timer. Ikke dårlig. Har de fått et helautomatisk pakkesystem der? Mener jeg leste noe om det. Hello??? Ser du ikke på tv da mann? komplett har jo reklame om de robotene hele tiden på tv2 jo Utrolig trist med bilen din Wicky!!! finn jævelen og knekk han i 2!!!
Anbefalte innlegg