Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
:uh:

Hater og være sjuk.. Bikka 39 i feber no :(

Selv Merker ikke at jeg har det som regel. Merker det i drømmene med feberfantasier. Men siste gangen gikk det nedover faktisk. 35 var det.

Jeg er mer denne typen:

Skrevet

Et lite tips til alle der ute i disse tider med rasistiske uttalselser: Det er ikke lov til og si "familiens sorte får", lengre. Det heter nå "sau med tilpasningsvansker"...!

Skrevet
Et lite tips til alle der ute i disse tider med rasistiske uttalselser: Det er ikke lov til og si "familiens sorte får", lengre. Det heter nå "sau med tilpasningsvansker"...!

Hehe ja. Men jeg synes alt rundt rasisme er noe overdrevet her til lands. For eksempel i Pippi Langstrømpe så var faren eller bestefaren hennes en Negerkonge, men de måtte endre det til Sydhavskonge i 2006 tror jeg det var. Begrepet neger var blitt et alt for ladet ord.

Jeg husker fra barneskolen. Det kom en innvandrer på skolen vår som ikke var av den snilleste typen. For alle lærerne og foreldrene til vedkommende var det "greit" hver gang han gjorde noe slemt, men de få gangene vi svarte ble vi sendt på rektors kontor for "rasisme". Jeg snakker ikke om "svaring" som i juling. Da var det å ta tak i vedkommende å fortelle han et par grunnleggende regler. Vi prøvde å si til rektor og foreldre at opprinnelse ikke har noe med saken og gjøre, det handler kun om oppførsel, men dette gikk aldri inn..

Men men.

Skrevet

Meg bekjent er kongens E65 en 760i. Jeg har sett på denne ved flere anledninger i båthavnen da vi har bryggeplass på samme brygge som Kong Harald.. ;)

Kongens E66 er en 760iL (krom lister over taket!)

Det tror jeg faktisk dere har helt rett i! Stussa bare på at det ikke var noe V12 emblem på forskjermen på bilen med C-570. Men som Wicky sier så har den tydlig kromlist over taket, cromlist der betyr jo IL som igjen betyr 760 :) Statsministerens kontor har også noen E66 760IL, hvis disse ikke allerede er blitt byttet til F01 760I.

Ser at kildene mine ang kongens biler har vært litt forvirrende ang E65/E66 og 750, 735 eller 760. Vet iallfall at de har en 735I på A skilter, og 750en på C-570 er enten forvekslet med 760en eller bilen Harald hadde FØR 760en :) Vet også at Slottet kjøpte en ny Lexus LS600h for to år siden og uka etter dukket det opp en brukt sort E65 750I som bruktbil hos Lexus Oslo, mulig dette er an av de tidligere A bilene. Vet iallfall at Lexusen har A-8 skilt :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...