Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Sto å prata med en kamerat med E39en en gang på vintern! Hadde tenninga på for å ha varmeaperatet i gang, xenon lysa og tåkelysa var også på pluss setevarmeren sto på fullt! Resultatet var ett ganske flatt batteri :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har handlet felger der. Fikk ikke med bolter noe som var litt skuffende ettersom jeg måtte ha noen spesielle bolter som var vanskelig å få tak i og kostet mye. Ellers fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har tips til ett kanonbra actionfylt PS3-spill med god historie, kvalitet og gameplay? Er sugen på å bestille noen nye spill, og leter etter noen i sjangeren sammen med Uncharted 1/2 (Uncharted 3 kommer ikke før i november..), Assassin's Creed 1/2/2,5 og andre spill i likhet med disse.

Jeg synes L.A. Noire ser bra ut vertfall. Ser ut som en bra storyline, som kan variere alt etter hvordan du gjenomfører spillet. Er vel nesten samme som GTA bare at rollene er byttet om.

Jeg skal ha det når det kommer vertfall. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trekkvogn!!! Se litt uti filmen http://www.youtube.com/watch?v=oqMR0NBD4Cw

Forresten, noen som har handlet fra qwt.no ??? Er det seriøse folk ?

Min erfaring er ikke veldig bra. Tok 2 uker for de å hente en returvare på posten etter at jeg purret 3 ganger. Ennå ikke refundert beløpet tilbake på min konto, er nå på uke 2. Personlig vil ikke handle fra de igjen! Men godt å se at 316 var fornøyd i grunn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trekkvogn!!! Se litt uti filmen http://www.youtube.com/watch?v=oqMR0NBD4Cw

Forresten, noen som har handlet fra qwt.no ??? Er det seriøse folk ?

Jeg kjøpte felgene mine der, seriøse folk det. Tok litt tid siden de ikke hadde felgene, og de måtte produseres i Tyskland, men det må man bare regne med når det ikke er inne på lager. Hyggelige og hjelpsomme både på telefon og e-mail.

Noen som har tips til ett kanonbra actionfylt PS3-spill med god historie, kvalitet og gameplay? Er sugen på å bestille noen nye spill, og leter etter noen i sjangeren sammen med Uncharted 1/2 (Uncharted 3 kommer ikke før i november..), Assassin's Creed 1/2/2,5 og andre spill i likhet med disse.

Jeg synes L.A. Noire ser bra ut vertfall. Ser ut som en bra storyline, som kan variere alt etter hvordan du gjenomfører spillet. Er vel nesten samme som GTA bare at rollene er byttet om.

Jeg skal ha det når det kommer vertfall. :)

L.A. Noire har jeg sett på, tror det kan bli litt spesielt. Skal kjøpe God of War trilogien snart også, ser sinnsykt bra ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte felgene mine der, seriøse folk det. Tok litt tid siden de ikke hadde felgene, og de måtte produseres i Tyskland, men det må man bare regne med når det ikke er inne på lager. Hyggelige og hjelpsomme både på telefon og e-mail.

Mm? Hørtes greit ut det da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oslo S er ikke langt fra Spektrum nei :)

Andre kan sikkert forklare bedre siden jeg ikke er kjent og er fra Bergensområdet, men når du kommer ut av Oslo S så kan du se opp etter Oslo plaza og gå i den retningen. Spektrum ligger ved siden av Plaza :wink: (Jeg gjorde hvertfall det engang og fant lett frem :lol: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...