M|Fjeld Skrevet Januar 16, 2012 Skrevet Januar 16, 2012 Gjør det du Waqas Er ikke for sånne gamlinger som deg Fyfaen, detter av stolen
Marius2002 Skrevet Januar 17, 2012 Skrevet Januar 17, 2012 Family Guy ja, er ikke favoritten. Tross utrolig dårlig humor, skal jeg være ærlig å si at jeg flirte til jeg grein av begge disse og fortsatt gjør det: http://www.youtube.com/watch?v=DXHaCEhOiWU
M|Fjeld Skrevet Januar 17, 2012 Skrevet Januar 17, 2012 Her i heimen er Family Guy den absolutte favoritt hva gjelder både store og små Utrolig kult program som bringer latteren frem
Marius2002 Skrevet Januar 17, 2012 Skrevet Januar 17, 2012 Utrolig kult program som bringer latteren frem Det er abslutt flott med slike program.
Jordfræsar Skrevet Januar 17, 2012 Skrevet Januar 17, 2012 Her i heimen er Family Guy den absolutte favoritt hva gjelder både store og små Utrolig kult program som bringer latteren frem Vakkert star Wars parodiene er jo helt konge. Også den korte fantastiske snutten her
fish Skrevet Januar 17, 2012 Skrevet Januar 17, 2012 Jaja, grei bilsamling... http://www.insideline.com/features/coll ... etime.html Sent from my iPhone using Tapatalk.
Yngvejos Skrevet Januar 17, 2012 Skrevet Januar 17, 2012 Takker for gratulasjonene. Nå er jeg på vei hjem i min" nye" e91 325i med manuell kasse. Grattis mann pikks or it didn't happen Her er et bilde fra hjemturen. Får vaske den i morgen og ta litt ordentlige bilder. Høydepunktene med bilen (bortsett fra motor og gir) er: Sort sport skinn, Sportsratt, Sportsunderstell, Navi Pro og aktiv styring.
Jordfræsar Skrevet Januar 17, 2012 Skrevet Januar 17, 2012 Sorte nyrer også sykt! Snerten bil du har handla. Skjønner at du må fylle litt
Yngvejos Skrevet Januar 17, 2012 Skrevet Januar 17, 2012 Sorte nyrer også sykt! Snerten bil du har handla. Skjønner at du må fylle litt Det er blanke nyrer på den og det skal den få beholde. Slipper ikke biler med sorte nyrer inn i tunet her. Planer for den er shadowline vinduslister, lys soting rundt hele, blackline baklykter. På lengre sikt ser jeg for meg å ettermontere m-styling, h&r coilovers og noen frekkere sommerfelger. Det gikk litt bensin, kom ca 60 mil på en tank. Oslo-Haugesund med en snittfart på 78.9 gav et forbruk på 0.93. Muligens lengselen etter sekserlyd var medskylding i det høye forbruket.
Jordfræsar Skrevet Januar 17, 2012 Skrevet Januar 17, 2012 Sorte nyrer også sykt! Snerten bil du har handla. Skjønner at du må fylle litt Det er blanke nyrer på den og det skal den få beholde. Slipper ikke biler med sorte nyrer inn i tunet her. Planer for den er shadowline vinduslister, lys soting rundt hele, blackline baklykter. På lengre sikt ser jeg for meg å ettermontere m-styling, h&r coilovers og noen frekkere sommerfelger. Det gikk litt bensin, kom ca 60 mil på en tank. Oslo-Haugesund med en snittfart på 78.9 gav et forbruk på 0.93. Muligens lengselen etter sekserlyd var medskylding i det høye forbruket. Da er det synsbedrag for min del. Dæven du må ha kjørt. Langkjøring med min er jeg nede i 0,6. Hehe
S.Hafsmo Skrevet Januar 17, 2012 Skrevet Januar 17, 2012 Bruker den virkelig 0.93 på mila? Er ikke det litt mye? Det er jo det jeg bruker på langkjøring med E38en.
Yngvejos Skrevet Januar 17, 2012 Skrevet Januar 17, 2012 Bruker den virkelig 0.93 på mila? Er ikke det litt mye?Det er jo det jeg bruker på langkjøring med E38en. Gikk en del suppe opp fjellet. Vi holdt den på 0.87-0.88 på kjørecomputeren frem til vi begynte på oppstigningen. Tror nok jeg skal greie å få den ned på 0.8 tallet når jeg blir litt mer vant til bilen og den får justert seg til 98 oktan. Oppgitt forbruk fra bmw er 0.86 på blandet kjøring.
S.Hafsmo Skrevet Januar 17, 2012 Skrevet Januar 17, 2012 Gikk en del suppe opp fjellet. Vi holdt den på 0.87-0.88 på kjørecomputeren frem til vi begynte på oppstigningen. Tror nok jeg skal greie å få den ned på 0.8 tallet når jeg blir litt mer vant til bilen og den får justert seg til 98 oktan. Oppgitt forbruk fra bmw er 0.86 på blandet kjøring. Jeg lå mellom 0.91 og 0.96 når jeg hentet bilen. Dog var det mye pga dårlig vær/forhold. Veldig rolig kjøring. Blandet ligger på 1.5 l/mil Veldig pen bil du har kjøpt deg. Du må få ut noen interiørbilder!
Yngvejos Skrevet Januar 17, 2012 Skrevet Januar 17, 2012 Takk for det. Slenger ut ett par bilder fra annonsen.
Anbefalte innlegg