Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her i heimen er Family Guy den absolutte favoritt hva gjelder både store og små :P

Utrolig kult program som bringer latteren frem :)

Skrevet
Her i heimen er Family Guy den absolutte favoritt hva gjelder både store og små :P

Utrolig kult program som bringer latteren frem :)

Vakkert ;) star Wars parodiene er jo helt konge.

Også den korte fantastiske snutten her

Skrevet

Takker for gratulasjonene. ;)

Nå er jeg på vei hjem i min" nye" e91 325i med manuell kasse. :)

Grattis mann :) pikks or it didn't happen ;)

Her er et bilde fra hjemturen. Får vaske den i morgen og ta litt ordentlige bilder. ;)

Høydepunktene med bilen (bortsett fra motor og gir) er:

Sort sport skinn, Sportsratt, Sportsunderstell, Navi Pro og aktiv styring.

IMG001-1.jpg

Skrevet
Sorte nyrer også ;) sykt! Snerten bil du har handla. Skjønner at du må fylle litt :)

Det er blanke nyrer på den og det skal den få beholde. Slipper ikke biler med sorte nyrer inn i tunet her.

Planer for den er shadowline vinduslister, lys soting rundt hele, blackline baklykter.

På lengre sikt ser jeg for meg å ettermontere m-styling, h&r coilovers og noen frekkere sommerfelger. ;)

Det gikk litt bensin, kom ca 60 mil på en tank. Oslo-Haugesund med en snittfart på 78.9 gav et forbruk på 0.93. Muligens lengselen etter sekserlyd var medskylding i det høye forbruket. :P

Skrevet
Sorte nyrer også ;) sykt! Snerten bil du har handla. Skjønner at du må fylle litt :)

Det er blanke nyrer på den og det skal den få beholde. Slipper ikke biler med sorte nyrer inn i tunet her.

Planer for den er shadowline vinduslister, lys soting rundt hele, blackline baklykter.

På lengre sikt ser jeg for meg å ettermontere m-styling, h&r coilovers og noen frekkere sommerfelger. ;)

Det gikk litt bensin, kom ca 60 mil på en tank. Oslo-Haugesund med en snittfart på 78.9 gav et forbruk på 0.93. Muligens lengselen etter sekserlyd var medskylding i det høye forbruket. :P

Da er det synsbedrag for min del. Dæven du må ha kjørt. Langkjøring med min er jeg nede i 0,6. Hehe

Skrevet
Bruker den virkelig 0.93 på mila? Er ikke det litt mye?

Det er jo det jeg bruker på langkjøring med E38en. :-k

Gikk en del suppe opp fjellet. Vi holdt den på 0.87-0.88 på kjørecomputeren frem til vi begynte på oppstigningen.

Tror nok jeg skal greie å få den ned på 0.8 tallet når jeg blir litt mer vant til bilen og den får justert seg til 98 oktan. ;) Oppgitt forbruk fra bmw er 0.86 på blandet kjøring.

Skrevet

Gikk en del suppe opp fjellet. Vi holdt den på 0.87-0.88 på kjørecomputeren frem til vi begynte på oppstigningen.

Tror nok jeg skal greie å få den ned på 0.8 tallet når jeg blir litt mer vant til bilen og den får justert seg til 98 oktan. ;) Oppgitt forbruk fra bmw er 0.86 på blandet kjøring.

Jeg lå mellom 0.91 og 0.96 når jeg hentet bilen.

Dog var det mye pga dårlig vær/forhold. Veldig rolig kjøring.

Blandet ligger på 1.5 l/mil :D

Veldig pen bil du har kjøpt deg. Du må få ut noen interiørbilder!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...