Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Akkurat pløyet igjennom filmen Avatar igjen. Sikkert sett den seks eller sju ganger nå, en fantastisk film!

Skrevet
Treningstråden drept etter ett døgn.

Drikketråden lever videre.

Kjør debatt? :?

Tja. Synes nå den treningstråden skal få leve videre. Ikke at jeg har så mye peiling på trening, annet enn hva jeg selv holder på med. Men kanskje moro å deltatt i noen diskusjoner og kanskje sett litt hva folk gjør.

Jeg kommer forresten aldri til å bli treningsnarkoman eller ta hensyn til hva jeg spiser og ikke, jeg spiser det jeg vil, når jeg vil... Men prøve å holde meg litt i form for å unngå pondusen

Skrevet
Akkurat pløyet igjennom filmen Avatar igjen. Sikkert sett den seks eller sju ganger nå, en fantastisk film!

Avatar har jeg bare sett en gang, på kino, og den var kul den ja. Første filmen jeg så i 3D, og har heller ikke sett så veldig mange andre. Absolutt den filmen jeg synes utnytta 3D'en best av de jeg har sett iallefall.

Men synes District 9 som kom omtrent på samme tid, innenfor noenlunde samme sjanger (aliens, sci-fi), var mye bedre.

Skrevet
Fra 5 minutter og utover, Porschgasm. Er det mulig! =P~

Sett den før, den går så jævlig bra at man blir klam bare av å se på videoen...

Denne har du kanskje sett også? Chris Harris er favorittjournalist og han beskriver opplevelsen bra i dette klippet:

Treningstråden drept etter ett døgn.

Drikketråden lever videre.

Kjør debatt? :?

Syns behovet er sterkt for et off topic forum. Dette er mer eller mindre et ordentlig nettsamfunn og da melder som regel behovet seg for diskusjoner som faller utenfor bil, BMW-modeller og kjøp/salg...

Skrevet

Syns behovet er sterkt for et off topic forum. Dette er mer eller mindre et ordentlig nettsamfunn og da melder som regel behovet seg for diskusjoner som faller utenfor bil, BMW-modeller og kjøp/salg...

Hmm, det er jo et bilforum, og bør egentlig være det..! :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...