kvammis Skrevet Januar 17, 2012 Skrevet Januar 17, 2012 Arti annonse, dog ikke bmw men likevel: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=32712895 Heheh. Har gammal parjero som vinterbil selv. Kjempekjekt å bare kunne i f. og gi gass. (skjer ikke så mye men.)
FTE Skrevet Januar 17, 2012 Skrevet Januar 17, 2012 Akkurat pløyet igjennom filmen Avatar igjen. Sikkert sett den seks eller sju ganger nå, en fantastisk film!
winchester Skrevet Januar 17, 2012 Skrevet Januar 17, 2012 Fra 5 minutter og utover, Porschgasm. Er det mulig!
Der Barockengel Skrevet Januar 17, 2012 Skrevet Januar 17, 2012 Treningstråden drept etter ett døgn. Drikketråden lever videre. Kjør debatt?
Marius2002 Skrevet Januar 17, 2012 Skrevet Januar 17, 2012 Treningstråden drept etter ett døgn.Drikketråden lever videre. Kjør debatt? Tja. Synes nå den treningstråden skal få leve videre. Ikke at jeg har så mye peiling på trening, annet enn hva jeg selv holder på med. Men kanskje moro å deltatt i noen diskusjoner og kanskje sett litt hva folk gjør. Jeg kommer forresten aldri til å bli treningsnarkoman eller ta hensyn til hva jeg spiser og ikke, jeg spiser det jeg vil, når jeg vil... Men prøve å holde meg litt i form for å unngå pondusen
Kjexx Skrevet Januar 17, 2012 Skrevet Januar 17, 2012 http://www.youtube.com/watch?v=ZcI9XnmBomE Jada gett.. (●̮̮̃•̃) / █\ .Π.
Jordfræsar Skrevet Januar 17, 2012 Skrevet Januar 17, 2012 Tenkte å se på Insider på Max som starta 21. Satte den på opptak men neida, det klarte ikke boksen. Mista 30 minutter :/ nedtur!
hypah Skrevet Januar 17, 2012 Skrevet Januar 17, 2012 Flere enn meg som har lagt merke til e28 i den reklamen om å ta ut stikkontakta?
flonoen Skrevet Januar 17, 2012 Skrevet Januar 17, 2012 Akkurat pløyet igjennom filmen Avatar igjen. Sikkert sett den seks eller sju ganger nå, en fantastisk film! Avatar har jeg bare sett en gang, på kino, og den var kul den ja. Første filmen jeg så i 3D, og har heller ikke sett så veldig mange andre. Absolutt den filmen jeg synes utnytta 3D'en best av de jeg har sett iallefall. Men synes District 9 som kom omtrent på samme tid, innenfor noenlunde samme sjanger (aliens, sci-fi), var mye bedre.
noekult Skrevet Januar 17, 2012 Skrevet Januar 17, 2012 Fra 5 minutter og utover, Porschgasm. Er det mulig! Sett den før, den går så jævlig bra at man blir klam bare av å se på videoen... Denne har du kanskje sett også? Chris Harris er favorittjournalist og han beskriver opplevelsen bra i dette klippet: Treningstråden drept etter ett døgn.Drikketråden lever videre. Kjør debatt? Syns behovet er sterkt for et off topic forum. Dette er mer eller mindre et ordentlig nettsamfunn og da melder som regel behovet seg for diskusjoner som faller utenfor bil, BMW-modeller og kjøp/salg...
hylle Skrevet Januar 17, 2012 Skrevet Januar 17, 2012 Syns behovet er sterkt for et off topic forum. Dette er mer eller mindre et ordentlig nettsamfunn og da melder som regel behovet seg for diskusjoner som faller utenfor bil, BMW-modeller og kjøp/salg... Hmm, det er jo et bilforum, og bør egentlig være det..!
noekult Skrevet Januar 17, 2012 Skrevet Januar 17, 2012 Jeg gir egentlig F, er her for å snakke bil jeg også (også har jeg ikke et liv)
wicky124 Skrevet Januar 17, 2012 Skrevet Januar 17, 2012 Nå har jeg brukt Note i tre fire timer...kan ikke si at den er knotete...faktisk... den er perfekt... S2 virker sååå liten nå
Anbefalte innlegg