Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Fra 5 minutter og utover, Porschgasm. Er det mulig! =P~

Sett den før, den går så jævlig bra at man blir klam bare av å se på videoen...

Denne har du kanskje sett også? Chris Harris er favorittjournalist og han beskriver opplevelsen bra i dette klippet:

Den der var ikke dum du! :) Må ha meg en Porsche jeg nå... Hva ligger en grei 964, 993 eller 996 på? Må begynne å satse på å vinne i lotto.

Skrevet

ble iallefall imponert... nettleseren er akkurat passe størrelse og den er rask og enkel i bruk... jeg bruker jo to hender på s2 når jeg skriver sms så dette var heller ikkeno problem på Note...eneste er vel at menyene ikke erde enkleste å rekke med en hånd, verken på note eller s2...

Skrevet

Det var to personer som diskuterte om hvem som hadde laget formene på kvinnen. Den ene mente det var Gud, som hadde skapt dem, men han andre var ikke helt enig, fordi han mente det var kommunen. Hvordan det, spurte han første ?

Fordi ingen andre er så dum og legger vann og kloakk så nært lekeplassen !!

Skrevet
Nå har jeg brukt Note i tre fire timer...kan ikke si at den er knotete...faktisk... den er perfekt... S2 virker sååå liten nå :(

Man blir skikkelig bortkjemt av størrelsen. Orker ikke å skrive eller se video på Arc'en lenger.

Fra 5 minutter og utover, Porschgasm. Er det mulig! =P~

Sett den før, den går så jævlig bra at man blir klam bare av å se på videoen...

Denne har du kanskje sett også? Chris Harris er favorittjournalist og han beskriver opplevelsen bra i dette klippet:

Den der var ikke dum du! :) Må ha meg en Porsche jeg nå... Hva ligger en grei 964, 993 eller 996 på? Må begynne å satse på å vinne i lotto.

Jeg ønsker meg en 964. En god en ligger på 300.000 NOK.

993 og 996 er vel samme prissjikte nå, 400.000+ NOK. Men for 450.000 NOK ca. så får man jo 964 Turbo, og det er absolutt drømmebil, så det hadde jeg glatt heller valgt... Lever bare en gang!

Men det positive er at alle tre modellene har "bunna" i pris og vil sannsynligvis ikke ha verditap, så det er bare å kose seg i ett par år og selge med god samvittighet :)

Ville holdt meg unna 996 i lavere prisklasse dog, de motorene er ikke like driftsikre som pre-996ene... Husker ikke eksakte feil, men det er snakk om diverse rådyre lekkasjer (tusenvis av 996ene fikk motorbytte..)

993 er sikkert kjekt valg. Da har du en moderne klassiker, nyere bil enn 964en (mindre vedlikehold?) og hvertfall sikra deg mot verditap.

Jeg tror en standard 964 Carrera ville holdt lenge for min del, og er faktisk realistisk å kjøpe i 2013 eller 2014. Sjekk denne videoen med en som har "straight pipes", høres vanvittig deilig ut.

LEKEBIL!

Og en deilig stemningsvideo:

Jeg bare ELSKER utseendet på akkurat denne modellen... Og nå til dags er de vel 127 ganger sjeldere enn 996 og 997ene.

rd6abpcy1l2kbiyd7cj2.jpg

epthdp4sxmyisaamvvjk.jpg

89w5uj1hzc9a3zp82k7y.jpg

fzltxf6su0i6tpp0dvlz.jpg

kdyprhrpr82vyvewttlg.jpg

(Min skal være svart med svart interiør)

Skrevet
Sjekk denne videoen med en som har "straight pipes", høres vanvittig deilig ut.

LEKEBIL!

Vanligvis digger jeg boxer-lyden, men akkurat det der hørtes jo ut som en slik typisk blodharry lastebil med en liten skiltplate i vinduet med navnet til sjåføren og raka rør. Gjerne litt flammer på sida trekkvogna også.

Problemet ligger sikkert i at jeg hører den på en laptop, og at den ikke er spilt inn med skikkelig mikrofon.

Skrevet

Jeg ønsker meg en clean 964 Turbo 3.6 (siste og verste utgaven) i sort, helt original og helt strøken. Grunnen til det er at jeg rådigget Bad Boys som liten, og den bilen og åpningsscena med bilen er noe av det kuleste i min verden:

Bredda, luftkjølte 911 er noe av det råeste og barskeste som eksisterer. Du har liksom luftkjølte 911, V12 Lamborghinier og TVR-er, eneste bilene som kan ha de sykeste fargene og det er greit fordi bilene er helt sprø uansett...

Skrevet

Har aldri fått opp øynene for Porsche før nå i det siste, men herre min hatt så grom de er. Og takk for tipset, nå blir det Bad Boys 1 og 2 i helgen, lenge siden jeg har sett de nå. :)

Skrevet

Den 9ff'en var helt vill :)

993 og 997 er favorittene mine, med 964 på 3. plass.

964 kan være livsfarlig pga manglende elekronisk hjelp. I en 993 slipper du å dø om du gjør en feil :)

Noekult: Forsikringen er en av tingene som kan stoppe deg... En 996 C4S koster fort 40k i året i forsikring i Oslo. Vet ikke hvordan det er med de eldre modellene...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...