Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi fikk faktisk tilbud for tre år siden om å bytte båten vår inn i en hvit 1996 modell Porsche 911. Jeg vet ikke om dette er 993, 996 eller slik, da jeg ikke er heeeelt inne på dette da :) Men en morsom og strøken bil, skulle ha 650k for Porschen. Men dette ble da ikke aktuelt, hehe. Uansett moro.

Skrevet
Treningstråden drept etter ett døgn.

Drikketråden lever videre.

Kjør debatt? :?

Synes bare det er bra jeg, er dukket opp så mange tullete tråder i det siste! Bare å stenge den drikketråden også for min del, har fint lite på ett BMW forum å gjøre.

Både ja og nei. Den såkalte "drikketråden" stammer helt tilbake til 2005. Da har vi 1 tråd som bimmers-medlemmer kan skåle i når vi har det kjekt. Synes det er verre med alle Youtube-filmene som dukker opp selv om vi har en Youtube-tråd. Ikke alltid disse gjelder BMW engang, og heller ikke alltid det er bil. Så...

men men :)

Edit: Hvor mye har et Saab-museum å gjøre på et BMW-forum?

viewtopic.php?f=9&t=214472 ;)

Skrevet

I "Annet bil & motorprat" har den vel livets rett...

Drikketråden derimot, hvis treningstråden blir stengt er det veldig rart at den tråden får bestå.

Skrevet

SKål tråden henger jo igjen fra LANGT tilbake (2005)

så den må være her, blir det samme som tulletråden den er jo også fra den tiden :)

Skrevet

Saab er vel like aktuelt å diskutere som porsche?

Anyway... Støtte på en rabiat og gal bussjåførdame idag.. bryter vikeplikten i rundkjøringa (lar de som regel passere, men hun kjørte som en galning!) så jeg tuta på henne... så stopper a midt i rundkjøringa og sperrer alle felt foran oslo bussterminal 0845 om morgenen i rushen.. stod der i 4min mens ALLE tuta på hu! Så begynte hun å kjøre og da jeg skulle til høyre forbi henne for å ta avkjøringen så legger a seg faen meg over i mitt felt og sperrer veien IGJEN! Så når hun kjørte tilbake i sitt felt, så snæppa det for meg... gikk ut av bilen og mot bussen, og da fikk hun litt panikk og ga bånn gass... og bulka i bilen foran... Da hadde jeg gjort mitt så jeg satte meg i bilen og kjørte mot jobben fordi jeg var ganske forsinka... haha :P

Skrevet
":2xhgq8r6]En 996 C4S koster fort 40k i året i forsikring i Oslo. Vet ikke hvordan det er med de eldre modellene...

:shock::shock::shock::shock:

Hvilket forsikringsselskap bruker du? Jeg fikk oppgitt 16.000 da jeg vurderte 996, og det var med adresse Grønland, null alarm og felles parkering...

Skrevet
Ihandy er en gøyal app :P

Ihandy har jo bare masse bygge apps :P eller ?

Ja men er jo gøy og sjekke om ting er i vater osv :P

i hvertfall sånn utover en lørdags kveld :lol:

Skrevet
Flere enn meg som har lagt merke til e28 i den reklamen om å ta ut stikkontakta? :D

Selvsagt 8)

Voldsomt til blålys i grillen på den å. Felgene, må værra en venn av wicky det her? Eller hva wicky?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...