knut_olestad Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 Fail. Volvo har femmer, ikke sekser.Ser på Olsenbanden om dagen og synes det er forferdelig lite BMW å se. Har sett 2 stk, en hvit 02 og en blå 02. Ikke sett skiltnr på noen av de, dessverre. S80 har sekser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André78 Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 Fail. Volvo har femmer, ikke sekser. Rettelse ny fail følger.. S80 T6 har 6 sylindre i rekke og twinturbo.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 Fail. Volvo har femmer, ikke sekser.Ser på Olsenbanden om dagen og synes det er forferdelig lite BMW å se. Har sett 2 stk, en hvit 02 og en blå 02. Ikke sett skiltnr på noen av de, dessverre. S80 har sekser Fillern. T6 ja, leste S80 jeg... Som i femsylindret toliterturbo. Verste som er verre enn å faile er å faile når du tar andre i å faile. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 Fail. Volvo har femmer, ikke sekser.Ser på Olsenbanden om dagen og synes det er forferdelig lite BMW å se. Har sett 2 stk, en hvit 02 og en blå 02. Ikke sett skiltnr på noen av de, dessverre. Det er T5 som har femmer, en ganske vanlig motor i S80 ambulanser men denna hadde T6en på 272 hester Er forøvrig Olsenbanden fan selv og det er ikke mange BMWer med der, er egentlig kun biler i bakgrunnen som er BMW! Ikke så lett å se når man ser på filmen men hvis man går inn på http://www.imcdb.org/ og søker på Olsenbanden, så kommer alle de forskjellige episodene opp som man kan klikke seg inn på og der har de snappet opp bilder av noen BMWer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 Etter litt mye drifting og spøling med 200sx'en så sprang dekket tilslutt i 160km/t rett før Tusenfryd retning Moss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 Du er ikke en kar jeg ønsker å møte etter veien ser jeg!! Btw, noen som har erfaringer med Eurostop USA? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 Hehe, må jo ha det morro engang i blandt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 Jaja, da har jeg sett det også. Gull farget e34. klart bilen er fra russland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 Det er det råeste jeg har sett. kunne lakkert helt ned da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 skyyy høy da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 Kunne kansje ha kostet på seg litt mer spennende felger og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 Mao. slik? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 Noen som har nummeret til Pero her inne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 netthandelen er farlig, er oppe i 2k nå, og er vell stort sett ubrukelige greier hehe Jeg oppdaget noe med netthandelen som jeg faktisk lurer på om det er ulovlig. De skriver selv at dersom du kjøper noe (kanskje noe litt dyrt) så er det "lønnsomt" og kjøpe små billige ting siden man slipper ekstra eksp.gebyr og frakten ikke blir vesentlig dyrere. Dette forstår jeg og det sier seg jo egentlig selv. Så en gang da jeg kjøpte en ting til ca 1000 lappen så fortsatte jeg utover dagen og kjøpe div småprodukter til 1 kr osv. Led lys til terrassen, hagepynt osv. Så gikk min samboer inn på en annen pc for å følge med hun også. Da fant hun masse artikler som vi kunne tenkt oss å kjøpt siden det gikk for minimale summer. Men hvis jeg gikk tilbake på min pc der jeg var innlogget var det ikke mulig å kjøpe disse produktene. Dersom jeg logget ut var de der, men hvis jeg logget inn for å by ble de fjernet. Dette vil jo si at de bevisst fjerner auksjoner til brukerkontoer dersom det er kjøpt ting. Slik vil de aldri tape penger og du vil heller ikke klare og få kjøpt mer enn et par billige ting før de fjernes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 Så ganske kul ut den der! Er vel ett resultat av at Russere nå har begynnt å tjene litt mer på linje med europeere, men selv om lønningene og velstanden er på vei opp der borte så har de fortsatt den samme jævlige dårlige smaken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg