liffi Skrevet Januar 22, 2012 Skrevet Januar 22, 2012 fant ut dette. fant noen bilder, så la det inn i posten over synd man ikke får bytta baner på keskin felga.
Marius2002 Skrevet Januar 22, 2012 Skrevet Januar 22, 2012 Interessant fra Bangle: http://www.leftlanenews.com/chris-bangl ... ition.html Dette er jo faktisk ganske artig og interessant.... hmmmm.... Ja! Ligger på hjemmesiden hans(kommer automatisk opp etter du har trykt på English-day eller English-night) http://www.chrisbangleassociates.com/
noekult Skrevet Januar 22, 2012 Skrevet Januar 22, 2012 Jeg og wicky124 tenkte å sjekke ut veiene rundt Ingerstrand senere, kanskje det er bra "sidelengs"-forhold Noen andre som ønsker å være med? Regner med at det blir når mørket har kommet, mao. etter kl. 17. Send meg PM nå, evt. ta kontakt senere: 938 24 424.
wicky124 Skrevet Januar 22, 2012 Skrevet Januar 22, 2012 Har kjørt temmelig mye 2.7 biturbo, går temmelig friskt etter chipping! Meeeeen, sørg for å handle en med forsterket girkasse, originalkassene går i ett sett... hmm... ja leser flere har raste/overhalte girkasser på finn... må nok grave litt mer før jeg kjøper no sånt no,,,
wicky124 Skrevet Januar 22, 2012 Skrevet Januar 22, 2012 Esp funker knall på glatt føre... reddet meg i mange situasjoner... Ja, det er en bra ting. Ingen tvil om det, men det hjelper deg ikke med å komme opp bratte bakker med bare og holde gassen inne og la den gjøre jobben. nei seff ikke...da er det jo bare å skru av alt og gi "bånn gass".... men med sjuern så må jeg være LITT uenig... den lille bakken opp foran oss er faktisk ganske vanskelig å komme opp... Om jeg skrur av dtc og sånt så kommer jeg halvveis før den spinner... Med DTC på så kommer bilen opp uten problemer...
Clerion Skrevet Januar 22, 2012 Skrevet Januar 22, 2012 Var å hentet verdens nydeligste Labradorgutt i går:DHan heter Leon og er 9 uker gammel Han har sovet i hele natt uten skrik og søskensavn, fornøyd med det Var en tøff ung mann grattis. Venta lenge på å få hente han nå? Neida, ikke så lenge. Ringte onsdag, henta i går^^ Holdt det hemmelig for samboeren så hadde en dekkhistorie om at jeg og Mads (316) skulle til hønefoss for å hente bildeler. Blei en overlykkelig gråt når jeg kom hjem med denne tassen på armen^^
Fredrik 90 Skrevet Januar 22, 2012 Skrevet Januar 22, 2012 Derfor man kjøper en med "forbedra" stag eller fra forhandler med garanti... Er dette den som var rundt årtusenskifte? Den med 2.5tdi dieselsekser? Ja den ja... nei skal ha 2,7 BiTurbo... hørt mye problemer med dieselmotoren... men må som sagt bli kvitt jaguaren først... og sjuern... Foruftig valg! 2,5 TDI er jo en av VAGs strørste problem-motorer og en motor jeg selv aldri ville ha eiet. Faren til en kompis er biloppkjøper for den lokale VW/ Audi forhandlern og kjøper ett par hundre brukte VW og Audier derifra i året og bilene det blir problermer med er stort sett Audier med 2,5 TDI. Vurderte selv å kjøpe en A4 2,5 TDI Quattro for noen år siden men slo det fra meg da jeg ble advart på det sterkeste. 2,7T en LANGT mer driftsikker motor, den har selvsagt sine svin på skogen den også men hvilke Audi motorer har ikke det. Dette er en solid og robust motor som er morsom å kjøre i en bil som A6 Allroad, dette er motoren som bla står i S4 med mye større effekt uttak. Men som nevnt tidligere få tak i en som har fått forsterket girkasse, så har du ypperlig vinterbil
316 Skrevet Januar 22, 2012 Skrevet Januar 22, 2012 Ønskedrømmen på TV2 er HELT fantastisk program. Får du ikke tårer i øyekroken av det, så er det noe alvorlig galt med deg.
Thewiz Skrevet Januar 22, 2012 Skrevet Januar 22, 2012 Noen som har noen tips til meg? viewtopic.php?f=1&t=215186
Fredrik 90 Skrevet Januar 22, 2012 Skrevet Januar 22, 2012 Ønskedrømmen på TV2 er HELT fantastisk program. Får du ikke tårer i øyekroken av det, så er det noe alvorlig galt med deg. Helt enig! Dama kjenner ho som møtte Celine Dion
316 Skrevet Januar 22, 2012 Skrevet Januar 22, 2012 Ønskedrømmen på TV2 er HELT fantastisk program. Får du ikke tårer i øyekroken av det, så er det noe alvorlig galt med deg. Helt enig! Dama kjenner ho som møtte Celine Dion Petter fra Elverum (hvis du så på) er sønnen til tremenningen min!
Fredrik 90 Skrevet Januar 22, 2012 Skrevet Januar 22, 2012 Petter fra Elverum (hvis du så på) er sønnen til tremenningen min! Vi har sittet å sett på det nå Verden er ikke stor altså
Polardego Skrevet Januar 22, 2012 Skrevet Januar 22, 2012 Vi bygger ny banebil som vi håper å bli klar til denne sesongen... Desverre ikke en BMW men tenkte jeg skulle vise den til dere for det...
Anbefalte innlegg