Marius2002 Skrevet Januar 24, 2012 Skrevet Januar 24, 2012 http://images.bimmers.no/files/5e3a0iqbmel3xvdnfc91.jpg Jeg lo så mye at jeg datt nesten av stolen. Du vet å få uttrykt deg!
knut_olestad Skrevet Januar 24, 2012 Skrevet Januar 24, 2012 Ene x-dama brukte nappe "brekket" mitt mens jeg kjørte også.
Marius2002 Skrevet Januar 24, 2012 Skrevet Januar 24, 2012 Eska og matsrh her på forumet drar i håndbrekket når jeg kjører. Spesielt når vi skal ut på fest etterpå (vært i byen å handlet inn til kvelden) og de er i herjehumør. De slår også på alt som går an, vifte på max, vindusviskere, radio, håndbrekk, sveiver ned ruta og ja.. Alt.. Men så setter vi oss ned senere på kvelden å ler av hele opplegget.
Robkill Skrevet Januar 24, 2012 Skrevet Januar 24, 2012 Ene x-dama brukte nappe "brekket" mitt mens jeg kjørte også. Eska og matsrh her på forumet gjør det når jeg kjører. Spesielt når vi skal ut på fest etterpå (vært i byen å handlet inn til kvelden) og de er i herjehumør. De slår også på alt som går an, vifte på max, vindusviskere, radio, håndbrekk, sveiver ned ruta og ja.. Alt.. Men så setter vi oss ned senere på kvelden å ler av hele opplegget. Tipper at "Brekket" sitter fast på Knut.
Thewiz Skrevet Januar 24, 2012 Skrevet Januar 24, 2012 Ene x-dama brukte nappe "brekket" mitt mens jeg kjørte også. \:D/
Marius2002 Skrevet Januar 24, 2012 Skrevet Januar 24, 2012 Eska og matsrh her på forumet gjør det når jeg kjører. Spesielt når vi skal ut på fest etterpå (vært i byen å handlet inn til kvelden) og de er i herjehumør. De slår også på alt som går an, vifte på max, vindusviskere, radio, håndbrekk, sveiver ned ruta og ja.. Alt.. Men så setter vi oss ned senere på kvelden å ler av hele opplegget. Tipper at "Brekket" sitter fast på Knut. Oja, haha tok ikke den før nå jeg! Hahahaha!
Robkill Skrevet Januar 24, 2012 Skrevet Januar 24, 2012 Eska og matsrh her på forumet gjør det når jeg kjører. Spesielt når vi skal ut på fest etterpå (vært i byen å handlet inn til kvelden) og de er i herjehumør. De slår også på alt som går an, vifte på max, vindusviskere, radio, håndbrekk, sveiver ned ruta og ja.. Alt.. Men så setter vi oss ned senere på kvelden å ler av hele opplegget. Tipper at "Brekket" sitter fast på Knut. Oja, haha tok ikke den før nå jeg! Hahahaha! Ga en litt tvilsom, men ny mening på ditt innlegg også!
Marius2002 Skrevet Januar 24, 2012 Skrevet Januar 24, 2012 Ga en litt tvilsom, men ny mening på ditt innlegg også! Ja faen. Off, så det jo ikke før nå. Hahahaha lo godt nå Men ja, takk for at du gjor meg oppmerksom!
Ostnes Skrevet Januar 24, 2012 Skrevet Januar 24, 2012 Det var jo voldsomt til styr dere prøver å lage kun for litt uskyldig napping i brekket? Pleier å gjør det med bestemora mi på 60. Men sånn ellers, har kjøpt meg bil i dag. Usett. Skal prøve å bli litt mer aktiv her igjen nå..
Robkill Skrevet Januar 24, 2012 Skrevet Januar 24, 2012 Det var jo voldsomt til styr dere prøver å lage kun for litt uskyldig napping i brekket? Pleier å gjør det med bestemora mi på 60. Men sånn ellers, har kjøpt meg bil i dag. Usett. Skal prøve å bli litt mer aktiv her igjen nå.. Hva slags bil?
Fredrik Skrevet Januar 24, 2012 Skrevet Januar 24, 2012 Så slutt å fortell de idiotiske historiene dine da. Vi har vel alle svin på skogen når det gjelder skittpreik og tullball... no offence... case closed...
matsrh Skrevet Januar 24, 2012 Skrevet Januar 24, 2012 Jeg har da aldri nappet i "brekket" ditt marius Du pleier å finne randoms på byen som er ute å slenger med leppene til det
knut_olestad Skrevet Januar 24, 2012 Skrevet Januar 24, 2012 Ha ha ha ha ha ha jeg dævver på meg her nå
noekult Skrevet Januar 24, 2012 Skrevet Januar 24, 2012 Årets: (hvis bildet ikke vises: http://imgur.com/gallery/GTomc)
Anbefalte innlegg