Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Vet jeg kommer litt for sent til "festen" men før vi closer den helt så vill jeg komme med noen ørsmå bemerkninger.

Sitert fra den 17/12 da jeg hadde fortalt en historie i Tulletråden:

^ Jeg digger historiene dine :)

Og i kveld:

Så slutt å fortell de idiotiske historiene dine da.

:roll:

Hadde du gjort det på meg mens jeg kjørte poloen, hadde jeg ommøblert fjeset ditt.

Skulle virkelig likt å se deg forsøke å gjøre det, kunne blitt høyst "intressant"!!

Forøvrig så kan jeg fortelle at dama var "med på leken". Det skulle kanskje fremgått i første innlegg men hylekoret var så raskt i gang at jeg ikke rakk det. Viste ho "debatten" her i stad og reaksjonen var latter så tårene trillet :lol: Men som sagt, det finnes enkelte her inne som ved den minste anledning, finner ett eller annet de kan svartmale meg med.

Men som Fredrik sa tidligere, case closed :) (Det betyr at hvis noen har noe de skulle sagt om dette, så tas det på PM)

Du har lagt opp til det selv. Så prektig og nøye du har framstilt deg som før.

Men ut ifra facebook bilde av deg og møtt martin. Så tenker jeg du må trene litt først fredrik90 :lol:

Skrevet

Men ut ifra facebook bilde av deg og møtt martin. Så tenker jeg du må trene litt først fredrik90 :lol:

Vel! Facebook bildet mitt er jo kun fra halsen å opp da :wink:

Å det er ikke alltid muskelmassen som er det avgjørende vettu, har litt å si at man har drevet med kampsport siden 10 års aldern :) Men det har for det meste vært for gøy, men skulle man komme opp i en kinkig situasjon så er det en fordel å kunne forsvare seg mot skade.

Skrevet

Å kanke dere bare gi dere? Dere kan sikkert denge løs på hverandre den dagen dere møter hverandre i det virkelige liv :)

Skrytings på forum om hvem som har trent kampsport lengst og hvem som denger hvem er bare såååå 2011 :)

Skrevet
Kjapt spm så tar det like godt her istedenfor å lage egen tråd! Fikk feil på EU pga defekt mansjett Høyre side, disse har jeg akkurat byttet dvs endeledd(før EU) og fikk da tilsendt de som schmiedmann selger på venstre side så fulgte det med mansjett og var også "spor" til å putte den i, men på venstre side så fulgte det ikke med noen og er heller ingen spor.. høyre siden ser slik ut : http://static.schmiedmann.dk/ProductPic ... 42_big.jpg

Venstre side:http://static.schmiedmann.dk/ProductPictures/image_1032_big.jpg

Har bare EU kontrolløren gjort en feil her? det ser da ikke ut som om det skal noen mansjett på høyre siden, sitter en liten gummisak som vist på bildet der istedet...

Anyone?

Skrevet

Haha, det at man har drevet med kampsport så og så lenge, har vel eeeeegentlig ikke så mye å si.

Si, hvis en liten kar på 1.65 møter en større kar på 1.96, så er det ingen garantier på at den store vinner.

Om man blir gærn nok, og klikker bananas-i-helvette, så er det meste mulig.

Skrevet

Det bildet jeg har sett er det med dama, og flere andre.. Med mindre du er utrolig dyktig i kampsport så kommer du ingen vei. reflekser og reaksjonsmønster på være trent til beinet da ;)

Skrevet
Haha, det at man har drevet med kampsport så og så lenge, har vel eeeeegentlig ikke så mye å si.

Si, hvis en liten kar på 1.65 møter en større kar på 1.96, så er det ingen garantier på at den store vinner.

Om man blir gærn nok, og klikker bananas-i-helvette, så er det meste mulig.

Det er forsåvidt sant! Men en stor og sterk kar har jo en fordel med sin størrelse og vekt, men vil også ikke være like smidig og kjapp som en mindre "hissigpropp" med god teknikk.

Finnes jo eksempler på eldre damer som regelrett har overfalt og rundjult innbruddstyver, har man nok adrenalin pumpende så får man til det meste :)

Azeton: Gamle bilder :wink: åssen kom du inn på profilen min by the way. Tror det kun er 316en jeg er venn med her. Også må du ikke glemme ironien i det hele før du tar helt av :)

Skrevet

Jeg ville bare fyre litt. Nå har dere roa dere såpass at det ble kjedelig. 316 som har fiksa meg bilder :D

Tok av for lenge siden. Sitter i sofaen og ser på star-trek :P

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...