Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Januar er virkelig ikke noen bra måned for oss som liker å ha ren bil til en hver tid. Alltid salt på veiene og snøfall, hjelper ikke med garasje nå bilen snør ned og blir isete på jobb :(

Jeg drømte i natt at jeg kjøpte en sjampanje farget E34 med sorte skinnseter, hadde kanskje ikke vært så dumt med en bil man kan være litt never mind med. Men jeg hadde vel begynt å vaske og shine den også kjenner jeg meg rett :)

Skrevet
Noen som er gode på import av veteran? Toll.no sier at det koster ca 9k å importere ei -70 boble, og det syns jeg høres mye ut..

Jeg fikk opp halvparten da jeg sjekka på ei boble i fjor.

Skrevet

Noen her som bruker Iphone 4 og har klart å finne en "normal" gps app? Eller om noen vet om det "kartet" som er i tlf fungerer som gps?

Alle apps jeg har funnet med gps i er jo så inni hel... dårlig laga at det er sørgelig.

Finnes det ikke noe som fungerer? En gps over skandinavia evt og som viser tid når man er fremme, hastighet, fotoboks osv....

Skrevet
Noen som er gode på import av veteran? Toll.no sier at det koster ca 9k å importere ei -70 boble, og det syns jeg høres mye ut..

Jeg fikk opp halvparten da jeg sjekka på ei boble i fjor.

Kommer vel helt ann på hva bilen koster i utlandet! Momsen blir lagt til i den kalkulatoren om jeg husker rett (25% av kjøpssum)

Edit:

Ser nå at dette har blitt valgfritt å taste inn!

Derimot, alt får jeg 5200kr på! Da sett bort fra momsen av kjøpssummen :)

Skrevet
Noen her som bruker Iphone 4 og har klart å finne en "normal" gps app? Eller om noen vet om det "kartet" som er i tlf fungerer som gps?

Alle apps jeg har funnet med gps i er jo så inni hel... dårlig laga at det er sørgelig.

Finnes det ikke noe som fungerer? En gps over skandinavia evt og som viser tid når man er fremme, hastighet, fotoboks osv....

Man får vel tomtom app til ifon? Men den koster noen kroner tror jeg.

Skrevet

Man får vel tomtom app til ifon? Men den koster noen kroner tror jeg.

Fant en tomtom til 700 og en til 800, da er det like greit å kjøpe en hel gps å ha i ruta.

men synes det er noe dårlig hvis ikke man kan få bruke gratis gps på en iphone som skal være så oppskrytt. På min forrige nokia n8 var det gps innebygget i minnet og funket perfekt. men men, får se om jeg finner ut noe mer,.

Takker for tips.

Skrevet

Ja, ganske dårlig at de ikke klarer å få til noe så enkelt som at kartet tiltes litt, og skjermen følger din posisjon. Det at den følger min posisjon rekner jeg nesten med at går an allerede, men at det bare er jeg som ikke har funnet ut av det enda.

Fotobokser og slikt hadde vert greit å fått med også, men ikke noe dealbreaker for meg.

Skrevet
Ja, ganske dårlig at de ikke klarer å få til noe så enkelt som at kartet tiltes litt, og skjermen følger din posisjon. Det at den følger min posisjon rekner jeg nesten med at går an allerede, men at det bare er jeg som ikke har funnet ut av det enda.

Fotobokser og slikt hadde vert greit å fått med også, men ikke noe dealbreaker for meg.

Jeg har fått til at den følger min posisjon, eller at nord ikke er skrudd på. Men så kommer plutselig tastelåsen på, så når man låser opp så går kartet sidelengs :) så fucka er det på et eller annet vis.

Skrevet

Jeg bruker en app som heter Ndrive (på Android, men tror den eksisterer til eple også). Fungerer helt greit. mener den og har fotobokser.

Koster 160,- eller noe.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...