Marius2002 Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Du får ha lykke til noekult I tillegg kan jeg meddele at Smart har laget en unik versjon av fortwo, utseendemessig. Smart har på sin YouTube-kanal lagt ut en fancy film om den: http://www.youtube.com/smart#p/u/12/nDAHWY46HJk Her står det mer om den: http://seriouswheels.com/cars/2011/top- ... o-ball.htm During their stay in Berlin Apparatjik members Magne Furuholmen and Martin Terefe took the opportunity to discover the German capital in the Discoball smart. Impressions of their trip are documented in a smart filmlet which can be seen over the smart Youtube channel Nei, jeg likte ikke bilen. Men synes det var kult at Magne Furuholmen var innblandet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Takk! Marius2002, du bør bidra: viewtopic.php?f=9&t=182924 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Takk! Marius2002, du bør bidra: viewtopic.php?f=9&t=182924 Jo takker for det, har veldig lyst. Sendte brev til Gunnar, men ikke fått svar enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Takk! Marius2002, du bør bidra: viewtopic.php?f=9&t=182924 Jo takker for det, har veldig lyst. Sendte brev til Gunnar, men ikke fått svar enda Sweet Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 har dere ikea her på finnsnes da? Haha nei, vet faktisk ikke hvor nermeste ikea er... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Trondheim er vel den nærmeste til finnsnes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Lykke til! Du kan jo svinge innom ski og spise kebab, god rull der ! Neida' date=' føler meg supergira og gleder meg som faen! Takk takk 316, men beste rullekebaben får man i Torggata i Oslo... [/quote'] Sorry, men dere tar nok feil Nesbru kebab slår nok dessverre alt annet ned i støvlene Balkan i Ski er konge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Vanskelig å si hvorfor folk velger 5-serie over 7-serie. Var fine prissammenligninger du hadde der Wicky. Jeg hadde gått for 7'eren i alle tilfellene. Folk tenker vel at 5-serien er familiebil og 7-serien er "direktørbil" kanskje, og at utgiftene er mye større med en 7-serie enn en 5-serie? Faceliften er slettes ikke gal, og vil tippe komforten er større. I tillegg er det jo større plass, så er jo egentlig en bedre familiebil enn en 5-serie sedan. Kanskje noe å tenke på som neste familiebil (Når ungene er ute av vogna) Deilig med familiebil hvor en bare kan flyte avgårde uten vindstøy osv. Får vel noia i parkeringshus men... Lykke til noekult! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Nesbru er faktisk bra, hvis det er den som ligger på Billingstadsletta, rett ved Shell og Autostrada? Men de er ganske dyre da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Trondheim er vel den nærmeste til finnsnes? Ja det må vel være Trondheim eller Haparanda i sverige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Hadde jo gått for sjuern selv uansett...men utgiftene er da ikke no særlig større...egentlig...selv om folk tror du har mer penger...når jeg ringer og spør om pris på noe "syvserie ja...jaaa la oss seee...mmmm...." faceliften er mye penere ja, og har vel enormt med plass (litt skuffende egentlig iforhold til utvendit størrelse).... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Nesbru er faktisk bra, hvis det er den som ligger på Billingstadsletta, rett ved Shell og Autostrada? Men de er ganske dyre da.. Det er Nesbru ja Dyre, men får hva man betaler for Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Må si meg sterkt uenigi at balkan er godt.... Hørt at den skal være bra, så tok turen. Men angrer på at jeg brukte penger på togbiletten dit ifra Oslo. Den var kald OG det var brusk i den! BRUSK!!! I kebab!? Hva faen er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Spiste der en del da jeg jobbet på byggene bak Autostrada, Holmen videregående tror jeg og noe kontorbygg. Ble en del overtid, så da ble middagen på Nesbru. Hyggelige porsjoner, men til dobbel pris av Bislett nesten da, og det er ikke noe dritt det heller synes jeg Kjøpte en vanlig kebab der istad og det kostet 45 kroner uten drikke. Billig det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Hehe, var der i 11 tiden og kjøpte meg lunsj istad Bislett og Nesbru har faktisk samme eier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg