Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Du får ha lykke til noekult :)

I tillegg kan jeg meddele at Smart har laget en unik versjon av fortwo, utseendemessig.

Smart har på sin YouTube-kanal lagt ut en fancy film om den:

http://www.youtube.com/smart#p/u/12/nDAHWY46HJk

Her står det mer om den:

http://seriouswheels.com/cars/2011/top- ... o-ball.htm

2011-smart-disco-ball-Side-1280x960.jpg

During their stay in Berlin Apparatjik members Magne Furuholmen and Martin Terefe took the opportunity to discover the German capital in the Discoball smart. Impressions of their trip are documented in a smart filmlet which can be seen over the smart Youtube channel

Nei, jeg likte ikke bilen. Men synes det var kult at Magne Furuholmen var innblandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til! Du kan jo svinge innom ski og spise kebab, god rull der :D!

Neida' date=' føler meg supergira og gleder meg som faen! :)

Takk takk 316, men beste rullekebaben får man i Torggata i Oslo... :)[/quote']

Sorry, men dere tar nok feil ;) Nesbru kebab slår nok dessverre alt annet ned i støvlene :D

Balkan i Ski er konge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å si hvorfor folk velger 5-serie over 7-serie. Var fine prissammenligninger du hadde der Wicky. Jeg hadde gått for 7'eren i alle tilfellene.

Folk tenker vel at 5-serien er familiebil og 7-serien er "direktørbil" kanskje, og at utgiftene er mye større med en 7-serie enn en 5-serie?

Faceliften er slettes ikke gal, og vil tippe komforten er større. I tillegg er det jo større plass, så er jo egentlig en bedre familiebil enn en 5-serie sedan. Kanskje noe å tenke på som neste familiebil :) (Når ungene er ute av vogna) Deilig med familiebil hvor en bare kan flyte avgårde uten vindstøy osv.

Får vel noia i parkeringshus men...

Lykke til noekult!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jo gått for sjuern selv uansett...men utgiftene er da ikke no særlig større...egentlig...selv om folk tror du har mer penger...når jeg ringer og spør om pris på noe "syvserie ja...jaaa la oss seee...mmmm...."

faceliften er mye penere ja, og har vel enormt med plass (litt skuffende egentlig iforhold til utvendit størrelse)....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiste der en del da jeg jobbet på byggene bak Autostrada, Holmen videregående tror jeg og noe kontorbygg. Ble en del overtid, så da ble middagen på Nesbru. Hyggelige porsjoner, men til dobbel pris av Bislett nesten da, og det er ikke noe dritt det heller synes jeg :) Kjøpte en vanlig kebab der istad og det kostet 45 kroner uten drikke. Billig det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...