Robkill Skrevet Januar 30, 2012 Skrevet Januar 30, 2012 Er ganske kjedelig å ikke få sove når man faktisk er trøtt Dama sover jo som en stein så jeg sitter jo her som en lys våken tulling og kikker ut i tomme lufta Dumt å sette seg forran pc'n da! Prøv å unngå sterke lys, så skal du klare å sovne så sant du ikke lar tankene vandre
Fredrik 90 Skrevet Januar 31, 2012 Skrevet Januar 31, 2012 Ja PCen er dum å ta fram, selv om man kjeder seg og ikke får sove Har det liksom med å ligge og vri meg hele tiden hvis jeg ikke får sove! Også begynner tankene å surre igjennom huet når man ligger i mørket der å ikke får sove. Har "løst" mange verdensproblemer sånn Noen ganger hjelper det faktisk å se på TV til man bli så trøtt at man sliter med å holde øya oppe, da tar det sikker 20 sek så er jeg i drømmeland etter jeg skrur av TVen
Jordfræsar Skrevet Januar 31, 2012 Skrevet Januar 31, 2012 Fikk høre at man ikke skal ligge i senga å dra seg. Stå opp og kanskje ta en skive, se på tv eller lese bok f eks.
wicky124 Skrevet Januar 31, 2012 Skrevet Januar 31, 2012 sett lillyhammer nå...artig serie Sett noe mere en 1. Episode? Den var ihvertfall kanon:D ! nei as... gidder ikke laste ned fra nettet heller... men første episode var akkurat som forventet... artig fønni og passe morsom
wicky124 Skrevet Januar 31, 2012 Skrevet Januar 31, 2012 Fikk høre at man ikke skal ligge i senga å dra seg. Stå opp og kanskje ta en skive, se på tv eller lese bok f eks. de rådene fører til at hjerneaktiviteten øker, og man blir mer våken. "enkleste" måten er å legge seg, lukke øya og tenke på noe VELDIG KJEDELIG OG REPETETIVT.. tenk på noe man gjør HVER dag som en rutine..slik som å stå i kø på vei til jobb eller ta bussen til skolen.. hjernen slapper av da den "vet hva som skjer" og går inn i en rutine-fase som gjør at hjerneaktiviteten synker og man faktisk får sove...
rublings Skrevet Januar 31, 2012 Skrevet Januar 31, 2012 Kan jo gjøre slik som jeg har gjort de siste 3 årene: Skru ned lysstyrken på pcen og se på Top Gear til man sovner Fast rutine faktisk
SweetBMW Skrevet Januar 31, 2012 Skrevet Januar 31, 2012 Kan jo gjøre slik som jeg har gjort de siste 3 årene: Skru ned lysstyrken på pcen og se på Top Gear til man sovner Fast rutine faktisk I thought I was the only one!
Fredrik 90 Skrevet Januar 31, 2012 Skrevet Januar 31, 2012 Kan jo gjøre slik som jeg har gjort de siste 3 årene: Skru ned lysstyrken på pcen og se på Top Gear til man sovner Fast rutine faktisk Haha Det var AKKURAT det jeg gjorde i går da jeg ikke fikk sove, så siste episoden av Top Gear på Pcen og da den var ferdig så fikk jeg sove med en gang Drømmte forøvrig at jeg fikk en hvit F30, som først var en 328I men som plutselig ble til en 318 i stede og som til slutt forvandlet den seg til en E90 LCI Jaja, i drømmeland går alt ann
SweetBMW Skrevet Januar 31, 2012 Skrevet Januar 31, 2012 Kan jo gjøre slik som jeg har gjort de siste 3 årene: Skru ned lysstyrken på pcen og se på Top Gear til man sovner Fast rutine faktisk Haha Det var AKKURAT det jeg gjorde i går da jeg ikke fikk sove, så siste episoden av Top Gear på Pcen og da den var ferdig så fikk jeg sove med en gang Drømmte forøvrig at jeg fikk en hvit F30, som først var en 328I men som plutselig ble til en 318 i stede og som til slutt forvandlet den seg til en E90 LCI Jaja, i drømmeland går alt ann Begynte innse hva du hadde råd til av bil ja? Skjer ofte det altså....
Fredrik Skrevet Januar 31, 2012 Skrevet Januar 31, 2012 Dette er jo noe å tenke på før man krysser av på ekstrautstyrslisten. Keep it simple sier jeg bare... iallefall frem til teknologien er velprøvet og langtidsholdbar. Det siste (altså i tysk språkdrakt - langzeithaltbarkeit) er forøvrig en av de bedre kommentarene til Der Checker (Alex Wesselsky) på Discovery... http://bil.aftenposten.no/bil/Smabulker ... 14897.html Alex Wesselsky aka Der Checker er egentlig frontsanger i bandet Eisbrecher.
Spretter Skrevet Januar 31, 2012 Skrevet Januar 31, 2012 http://bil.aftenposten.no/bil/Smabulker ... 14897.html Kjenner meg igjen her... A4en jeg hadde ble rygget på av en kar. Ble et liiiite merke i fangeren. Han la igjen navn og nummer så jeg fikk snakket med karen, og vi ble enige om at jeg skulle taksere skaden. 13 500kr i skader, og siden jeg valgte kontantoppgjør fikk jeg også 1000kr ekstra fordi jeg ikke trengte leiebil Skal si deg han karen som rygget på meg ble forbanna da han hørte summen Skrek til meg på tlf og påstod at jeg hadde ødelagt fangeren mer.... Heldigvis hadde jeg vitne så han kom ingen steder med den påstanden
Jordfræsar Skrevet Januar 31, 2012 Skrevet Januar 31, 2012 Dette er jo noe å tenke på før man krysser av på ekstrautstyrslisten. Keep it simple sier jeg bare... iallefall frem til teknologien er velprøvet og langtidsholdbar. Det siste (altså i tysk språkdrakt - langzeithaltbarkeit) er forøvrig en av de bedre kommentarene til Der Checker (Alex Wesselsky) på Discovery... http://bil.aftenposten.no/bil/Smabulker ... 14897.html Alex Wesselsky aka Der Checker er egentlig frontsanger i bandet Eisbrecher. Han tjomsen Checker er slitsom. Makan til et elendig program... hoff
Jordfræsar Skrevet Januar 31, 2012 Skrevet Januar 31, 2012 Sånn her vil jeg ha Lyden minner meg om Solan sin moped.
Fredrik Skrevet Januar 31, 2012 Skrevet Januar 31, 2012 Han tjomsen Checker er slitsom. Makan til et elendig program... hoff Wesselsky har mange interessante kommentarer og ser spennende relasjoner mellom det meste. Han virker relativt belest og lærd etter min mening. Selve programmet og stilen de kjører virker for oss litt slitsomt, men tyskerne har ofte en litt annen smak enn vi har i Skandinavia. Det er viktig å huske på at Tyskland er et samfunn med over 80 millioner mennesker og de er derfor knapt så påvirket av amerikansk kultur som vi er. Når dette er nevnt merker man også tydelig forskjell på norsk og dansk kultur. Dansk kultur er langt mer kontinental og engelsk enn den norske... som etter min mening noen ganger er litt for amerikanskinspirert (spesielt næringslivet).
Anbefalte innlegg