Fredrik Skrevet Januar 31, 2012 Skrevet Januar 31, 2012 Usikker der, Moren min er flink til lukeparkering av alle slag. Vil si hun faktisk er bedre enn meg. Men sett andre kvinnfolk som er håpløs Min bedre halvdel kjører bedre bil enn jeg gjør... sånn er livet... Jeg bør kanskje legge til at vi har vært sammen siden 1985... så hun har kjørt alle de 30+ bilene jeg har hatt siden den gangen. Vi er enige om at Porsche 928S var helt genial, men der stopper harmonien. Jeg har knapt kjørt noe mer morsomt enn Peugeot 205 1.9 GTi, men hun likte E30 320i bedre. Jeg verdsetter MX-5 høyt, men hun hater bilen og ville heller kjøre Porsche 944. Jeg elsker W201, men hun liker W124 bedre (da kan man nesten heller kjøre W126 etter min mening). Jeg drømmer om en Porsche 997 Carrera S, men hun vil heller ha en F30 335i....
m-alpin Skrevet Januar 31, 2012 Skrevet Januar 31, 2012 http://www.fvn.no/lokalt/Stjeler-helst- ... yhMFly3a8U
M|Fjeld Skrevet Januar 31, 2012 Skrevet Januar 31, 2012 Sett Immortals nå, må være årets dårligste film..! Nei huff, da blir det Braveheart resten av kvelden
Fredrik Skrevet Januar 31, 2012 Skrevet Januar 31, 2012 http://www.fvn.no/lokalt/Stjeler-helst-BMW-er-2187183.html#.TyhMFly3a8U Hmmmm... når sant skal sies har jeg absolutt et bestemt inntrykk av at BMW er førstevalget for gutta fra denne delen av verden... of course får man nesten si...
Fredrik 90 Skrevet Januar 31, 2012 Skrevet Januar 31, 2012 Jeg drømmer om en Porsche 997 Carrera S, men hun vil heller ha en F30 335i.... Dama liker veldig godt 325en, den har visst så godt ratt og er så fast å fin på clutchen og giringa!! A6en jeg hadde likte ho ikke Vi har felles drømmebil da, F10 530xd! Vi er begge enige om at en sånn bil, SKAL vi ha
flonoen Skrevet Januar 31, 2012 Skrevet Januar 31, 2012 Tror jeg får sånn passe til å parkere, men ble aldri helt vant til den lille a3'en jeg hadde sist. Trodde jeg parkerte helt inntil en annen bil, glad og fornøyd stoppet bilen og gikk ut bare for å se at det sikkert var en meter å gå på. Det jeg er sinnsykt dårlig på er bykjøring i ukjente omgivelser. Bergen går helt fint, for der kjører jeg mye, men kommer jeg til en ny plass blir jeg sinnsykt fort stresset. Rota meg inn i Gøteborg i helga med en transit, satan så jeg stressa for å komme meg tilbake på motorveien! Kjørte forbi Liseberg 3-4 ganger, var opp i et boligområde, plutselig befant jeg meg i et virrvarr av trikkeskinner.
noekult Skrevet Januar 31, 2012 Skrevet Januar 31, 2012 Oslo sentrum er ganske nådeløs mot nordmenn som ikke kjent i byen... Med så mange enveiskjøringer, er det lett å bli tungt frustrert hvis en av veiene stenges for veiarbeid. Det er jo som kjent veiarbeid konstant i Oslo sentrum, og gamle veier stenges stadig og nye åpnes opp til flere ganger i året - du skal oppdatere kartet ditt rimelig ofte på GPSen... Verste er de nye tunnellene fra vest til øst, bom på en avkjøring og du havner i en ukjent bydel. Har kjørt her hele livet og klarer alltid å peile meg tilbake på riktig vei, men for ukjente folk er Oslo S sannsynligvis diaréfremkallende... Lukeparkering er jeg rå på alene og når det ikke er bil bak meg som venter. Ser noen på, får jeg helt prestasjonsangst og driter meg som regel ut... Etter mange år med ca. 5 m. lang Volvo stasjonsvogn så digger jeg å kjøre E28, parkering er lek (selv om man ikke ser hvor mye man har å gå på når man rygger pga. lav bagasjerom). Gamle Minien og MX-5en min var helt lættis å parkere med, gleda meg faktisk til å parkere hver gang da jeg hadde de bilene... Jeg drømmer om en Porsche 997 Carrera S, men hun vil heller ha en F30 335i.... Min 3. favoritt-Porsche (må være Mk1!), etter 964T og Carrera GT - bra valg, håper du får en slik en dag! ^^
Concep Skrevet Januar 31, 2012 Skrevet Januar 31, 2012 Da har M|Fjeld gjort det igjen. Fikk en melding av han som skulle kjøpe 525'en av meg, en kompis av markus, Markus har disponert bilen i mellomtiden, men fått streng beskjed av meg om å ikke røre bilen for alt han tar i ødelegger han Slik endte det : ''markus har klart å fucke så mye på den nå han har svidd elektronikken å mista nøkkelen til dørene så den må trillstartes mens den stod hos han. derfor skal jeg ikke kjøpe den. hadde kjøpt den om han ikke hadde øderlagt så mye før jeg fikk den levert på døra. du må bare ringe markus å få han til å fikse opp i erstatning til deg for det han har øderlagt. er mulig at motoren har fått en mild rådebank da han fylte parafin på tanken ved et uhell''.
Robkill Skrevet Januar 31, 2012 Skrevet Januar 31, 2012 Har lært som "bygdetulling" i Oslo at det beste er å ta ting helt med ro, ikke stresse seg opp på noen som helst måte! Da kommer jeg stort sett frem dit jeg skal også
flonoen Skrevet Januar 31, 2012 Skrevet Januar 31, 2012 Da har M|Fjeld gjort det igjen. Fikk en melding av han som skulle kjøpe 525'en av meg, en kompis av markus, Markus har disponert bilen i mellomtiden, men fått streng beskjed av meg om å ikke røre bilen for alt han tar i ødelegger han Slik endte det : ''markus har klart å fucke så mye på den nå han har svidd elektronikken å mista nøkkelen til dørene så den må trillstartes mens den stod hos han. derfor skal jeg ikke kjøpe den. hadde kjøpt den om han ikke hadde øderlagt så mye før jeg fikk den levert på døra. du må bare ringe markus å få han til å fikse opp i erstatning til deg for det han har øderlagt. er mulig at motoren har fått en mild rådebank da han fylte parafin på tanken ved et uhell''. Blir for dumt. Hvordan fyller man parafin i tanken ved et uhell?
Concep Skrevet Januar 31, 2012 Skrevet Januar 31, 2012 Vet ikke, M|Fjeld er en person som er lite verdt i mine øyne akkuratt nå, mindre verdt enn en flue faktisk, så vurderer sterkt å tråkke livet ut av han nå.
Fredrik Skrevet Januar 31, 2012 Skrevet Januar 31, 2012 Min 3. favoritt-Porsche (må være Mk1!), etter 964T og Carrera GT - bra valg, håper du får en slik en dag! ^^ Takk skal du ha... det håper jeg også...
flonoen Skrevet Januar 31, 2012 Skrevet Januar 31, 2012 Oslo sentrum er ganske nådeløs mot nordmenn som ikke kjent i byen... Med så mange enveiskjøringer, er det lett å bli tungt frustrert hvis en av veiene stenges for veiarbeid. Det er jo som kjent veiarbeid konstant i Oslo sentrum, og gamle veier stenges stadig og nye åpnes opp til flere ganger i året - du skal oppdatere kartet ditt rimelig ofte på GPSen... Verste er de nye tunnellene fra vest til øst, bom på en avkjøring og du havner i en ukjent bydel. Har kjørt her hele livet og klarer alltid å peile meg tilbake på riktig vei, men for ukjente folk er Oslo S sannsynligvis diaréfremkallende...Lukeparkering er jeg rå på alene og når det ikke er bil bak meg som venter. Ser noen på, får jeg helt prestasjonsangst og driter meg som regel ut... Etter mange år med ca. 5 m. lang Volvo stasjonsvogn så digger jeg å kjøre E28, parkering er lek (selv om man ikke ser hvor mye man har å gå på når man rygger pga. lav bagasjerom). Gamle Minien og MX-5en min var helt lættis å parkere med, gleda meg faktisk til å parkere hver gang da jeg hadde de bilene... Har lært som "bygdetulling" i Oslo at det beste er å ta ting helt med ro, ikke stresse seg opp på noen som helst måte! Da kommer jeg stort sett frem dit jeg skal også Hugser en gang for to år siden tror jeg det var, skulle på ac/dc-konsert i hovedstaden. Tre stk av oss, to begynte å drikke litt utafor Oslo, jeg kjørte inn mot Oslo. De anslo at jeg var best passet, sier mer om de enn meg. Gav grei beskjed om at eg ikkje ville ha noe tull, det skulle være FULL konsing på veien, skilt, gps osv (jada, hadde hjelpemidler, men skummelt likevel!). Skulle til holmenkollen, og forsto det sånn at det innebar ikke en tur innom sentrum, bare ta av ringveien rett plass og så skulle det være rimelig greit å komme fram. Kommer inn i en liten tunnel en plass, og like utenfor tunnelen var det et T-kryss. Gutta som drakk i baksetet var skråsikker på at jeg skulle til venstre, så jeg legger meg i venstre fil. Kommer ut av tunnelen, gps'en får signal og roper "høyre!". Hiver meg over og får tatt av til høyre, mens gutta bak ler seg i hjel. Kjører av ved første avkjørsel, stopper bilen og gir det menneskelige avfallet i baksetet grei beskjed om at slikt utgår så innforjævlig, skjer det en gang til så tar jeg taxi til hotellet så får de heller klare seg selv! Det hjalp, ikke fordi jeg er så voldsomt fryktinngytende, men heller fordi de så stressnivået i meg heve seg til nye uante nivåer! Har fremdeles mareritt om det krysset der.
S.Arnesen Skrevet Januar 31, 2012 Skrevet Januar 31, 2012 hHAHA Helt parafin på tanken ved ett uhel. Hvordan i alle dager kan det skje?
Concep Skrevet Januar 31, 2012 Skrevet Januar 31, 2012 Har noen ideer om hva jeg kan gjøre med det ? Vill jo ha igjen pengene mine. Han har basicly ødelagt bilen min, og han har ikke hatt min tillatelse til å røre den engang. What to do ?
Anbefalte innlegg