noekult Skrevet Januar 31, 2012 Skrevet Januar 31, 2012 Sikkert som og se deg "sladde" bli med på gardermoen til helga. så låner jeg bilen din litt Ikke mobb sladdinga mi, pisser sidelengs på Kenneth Moen... Tror ikke jeg skal bli med til helgen, må spare som en innvandrer! Prøver å bruke alt jeg har til overs for tiden på å fikse teknisk småtteri... Våren kommer og jeg må prioritere roadtripklar bil! Gudsforlatte svenske skogsveier med bra standard og mange svinger = himmel Jeg har ikke hatt jobb siden august, og får 2100,- av nav i mnd. JA 8000,- er MYE for meg. Føler synd på deg, seriøst - helt fucka at noen andre har ødelagt såpass for deg :/
hylle Skrevet Januar 31, 2012 Skrevet Januar 31, 2012 Jeg har ikke hatt jobb siden august, og får 2100,- av nav i mnd. JA 8000,- er MYE for meg. da får du gå til sosialen.. uteliggere får 11.000 utbetalt av nav..
Concep Skrevet Januar 31, 2012 Skrevet Januar 31, 2012 Tja, det var nå iallefall det jeg fikk av dem, beregnet på grunnlag av hva jeg tjente når jeg gikk på skole, og hadde deltidsjobb.
Dirty Skrevet Januar 31, 2012 Skrevet Januar 31, 2012 2100 kan man da ikke leve av Uansett om man bor hjemme hos foreldrene sine Du må da ha krav på mer? kjenner jo folk som aldri har jobba og får mer av nav Tjener man under 10tusen i måneden så er man under fattigdomsgrensen i norge så 2000
fish Skrevet Januar 31, 2012 Skrevet Januar 31, 2012 For oss som bare digger engelsken til Petter Solberg! "I have some problems with steinsprut on my frontrut!" “The rat was loose” “I had to go off the road to save the car” “In Norway we rape after dinner” "...and then the girspak got broken" “I drived over the hill” “Vell well. vi have to see how the rest of the race go” “It was a moose in the engine” “I had a stop in the start” “But but, it is't only only you know” "Can you STRØ her? Its very glætt!" “i drived and it was a sving and a sving så a stein and pang! i drived rett in the juletræ” “I have bad pigs in my dekk” "We had to change the girboks." “It vås dæven døtte meg close ass” "It was a very crap swing", som i krapp sving. (Les: Crap = dritt). “I had a very big fart, and suddenly I fucked off the road” fart – fis på engelsk "i came around a sving and veltet on the tak" “It is not the fart that kills you.. it is the smell” “He is my wife in the car ehh.. no sex” Om kartleseren sin” “I was slædding utafor the kænt” “It våss so møtsj dog on the windøv” “The car understyrt and i was going stræit fram” "There, upon that hill, i jumped so faenmeg long!!" “When i kæim arund the corner, it all went to hælvette” “I came with a great fart and dishappered as a prick upon the sky” Prick er engelsk slang ord for penis. "We have a good kåk (cock) were we sleep" "I tried to screw the rat" "My car drived so fast that i kunne not stoppe"
Azeton Skrevet Januar 31, 2012 Skrevet Januar 31, 2012 Jeg har ikke hatt jobb siden august, og får 2100,- av nav i mnd. JA 8000,- er MYE for meg. da får du gå til sosialen.. uteliggere får 11.000 utbetalt av nav.. WTF? Du får lite.. jeg får mye mer enn deg.
flonoen Skrevet Januar 31, 2012 Skrevet Januar 31, 2012 Dagpenger må man vel ha tjent så og så mye for å få. Rundomkring 120k er det siste jeg hørte, og det var noen år siden. Du får ta en tur på sosialen. Tar jeg ikke helt feil er sosialen et kommunalt tilbud, mens nav er statlig. Altså to forskjellige ting. Du bør få litt mer ja.
Fredrik Skrevet Januar 31, 2012 Skrevet Januar 31, 2012 At din kone kjører bedre enn deg er ingen overraskelse
Azeton Skrevet Januar 31, 2012 Skrevet Januar 31, 2012 At din kone kjører bedre enn deg er ingen overraskelse haha.. det må være noen av dine beste innlegg noen sinne fredrik
Fredrik Skrevet Januar 31, 2012 Skrevet Januar 31, 2012 haha.. det må være noen av dine beste innlegg noen sinne fredrik Ja... ikke sant. Når skal du skrive et godt innlegg?...
Azeton Skrevet Januar 31, 2012 Skrevet Januar 31, 2012 skrev det jo nettopp. det om at kona er mye flinkere
Fredrik Skrevet Januar 31, 2012 Skrevet Januar 31, 2012 skrev det jo nettopp. det om at kona er mye flinkere Jeg mente et godt innlegg (type: morsomt, informativt, artig etc.)... ikke et klysete innlegg. Hvorfor er du så ekkel (det gjelder ikke kun denne saken)?... Hva har jeg egentlig gjort deg?...
SweetBMW Skrevet Januar 31, 2012 Skrevet Januar 31, 2012 Ja noen tips til å hente ut litt mer ? NAV er det mest tragiske som finnes. Jeg har brukt 4 dager på finne ut hvilket jævla NAV kontor jeg tilhører. Og alt jeg vil er bare å melde at jeg har FÅTT jobb igjen. Jævla dritt opplegg.
Anbefalte innlegg