Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hvem bryr seg om de stjernene??

Et drøss med folk som kun skriver i tulletråden og har blitt general" av den grunn.. ganske latterlig..!

Antall innlegg har intet med æresmedlem og/eller General+ graden å gjøre. Profilen P.I.B har f.eks kun 1700 innlegg (generalmajor), mens jeg har over 18000 innlegg (nesten general x 4). Fellesnevneren for de tidligere æresmedlemmene er at de var med å bygge opp forumet helt i begynnelsen (2003-05) og at de enten var viseadministratorer eller moderatorer. For min del kan ledelsen i forumet gjerne fjerne hele gradssystemet. Dette har vært diskutert mange ganger tidligere, men jeg tror at Gunnar har valgt å beholde systemet i mangel av noe bedre.

Må bare le litt av deg as mann... frem til nå er det kun DU som har sagt at du er veldig langt oppe i bimmers hierarkiet, har stor innflytelse på avgjørelser, og at du er godt respektert av alle...

På tide å få bekreftelser fra noen med høyere rang enn deg?

Ehh, jeg har hvertfall ikke høyere rang enn Fredrik.

Men jeg kan godt gå god for at han er bra respektert av de fleste her inne. Han er uten tvil en enorm ressurs for Bimmers og har vært det helt siden starten. Lenge før du registrerte deg Wicky! Skjønner ikke dere i tulletråden som ikke sitter pris på innleggene og kunnskapen til Fredrik.

For meg er han en stor ressurs, og jeg ser virkelig på han som en av de som løfter Bimmers til et bra og kunnskapsrikt forum.

ALL CREDS fra meg hvertfall!

EDIT: Han er naturlig også en som er høyt respektert og har innflytelse på "Bimmers hierarkiet" som du sier etter så mange år som moderator, og så mange innholdsrike innlegg...

Sent from my IPad

Skrevet

Vet noen ca hva ett sett med fine sorte Hella DE-lykter til E34 er verdt? Brukt såklart, men i så og si strøken stand :D

Skrevet
Vet noen ca hva ett sett med fine sorte Hella DE-lykter til E34 er verdt? Brukt såklart, men i så og si strøken stand :D

Jeg solgt et sett til e30 for et par år siden for 2500, men vet ikke om det gir deg noe bedre svar på spørsmålet ditt?

Sent from my IPad

Skrevet

Okey høres ut som en grei pris. Fikk de i inbytte av en kollega mot et oljeskift på bilen hannes :lol:

Dette kostet meg forøvrig 600kr og 20 min med jobb :mrgreen:

Skrevet
Nå var det jækla godt med ei kald ei altså :)

Jeg er dypt nede i Tuborg nr 5, og hører på Gary Moore.

Deilig med fredags-feeling midt i uka...

Skrevet

Jeg er dypt nede i Tuborg nr 5, og hører på Gary Moore.

Deilig med fredags-feeling midt i uka...

Spennende å se hvor langt du kommer før jeg tar deg igjen :P

Bedre enn fredagsfølelsen, kjøpt ny spiller og montert i bilen, vært å herja på isbane og nå gomusikk og pils :)

Skrevet
Får besøk av ei venninne fra Bergen i morgen. Hun kjenner ca. ingen i Oslo, og mye av planen hennes gikk til helvete så hun vil ha mye alene/dødtid.

Noen som vet om det skjer noe kult i Oslo de neste dagene, t.o.m. mandag? Vurderer nesten å ta med henne på sladding ( :lol: ) på lørdag.

Oslo er jævlig kjipt om vintern...

send a på fylla... eneste som skjer! Eller så kan dere dra til reptilparken, spise på delikatessen, kaffe på brygga og slædding på lørdag :P

Reptilparken høres veldig gøy ut, faktisk. Ligger rett ved Gunerius, ikke sant? Tror jeg har lagt merke til det når jeg har gått forbi...

Sende hu på fylla alene (jeg drikker ikke, har heller ingen interesse av å henge i byen etter 02-tiden i helgene, bare søppel og mas) i ukjent by, oh yes...

Føler meg allerede som en barnepasser, hehe.

"Ææææsj neeeeeeei" :lol:

Da blir det kafétur på torsdagskvelden, restaurant og 3D-kino på fredag, ut på byen på lørdag og Sverige-tur på søndag. På mandag får a ringe noen andre :P

Skrevet

Er mektig sjalu..

Bare ei uke til nå, så blir det nok en liten baier på flyplassen i Libreville. ;)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...