Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange 5-serier, A5, A6, E-klasser, X5, ML, GL, XC90, Vouge osv ser man ikke på veiene liksom? Dette er jo biler som koster lett mer enn en E90 325d, så er veldig mange i Norge som har dyre biler, men E90 325d er uansett en steike god bil å kjøre :D

Skrevet
Han kjører en E90 325d, en bil de færreste i Norge har råd til å kjøre rundt i.

Jeg vil faktisk påstå at det er en bil de aller fleste i Norge har råd til å kjøre rundt i, så sant de prioriterer det. Du får det til å høres ut som at E90 325d er en dyr og eksotisk bil, noe det ikke er. Det er en helt vanlig bil de aller aller fleste har råd til.

Nå skal ikke jeg være noe smartass her, men tror kanskje Erebus' innlegg var ment med en viss sarkasme.

Skrevet
Nye rykter i bilbransjen. Infinity vurderer en supersportsbil basert på GT-R, lansering ca. 2015 (tilfeldig mtp. NSX II? Neppe).

I for once, welcome our Japanese supercar overlords.

Infiniti

Skrevet
Han kjører en E90 325d, en bil de færreste i Norge har råd til å kjøre rundt i.

Jeg vil faktisk påstå at det er en bil de aller fleste i Norge har råd til å kjøre rundt i, så sant de prioriterer det. Du får det til å høres ut som at E90 325d er en dyr og eksotisk bil, noe det ikke er. Det er en helt vanlig bil de aller aller fleste har råd til.

Nå skal ikke jeg være noe smartass her, men tror kanskje Erebus' innlegg var ment med en viss sarkasme.

Aner en viss sarkasme her ja :P

Syns det til tider er litt mye sarkasme og krangling inne her om dagen.

Skrevet

^ Ja... Jeg går bare rundt og venter på at tråden skal stenges en gang til pga. en eller annen idiotisk krangel...

Over til mer bilsnakk (jeg prøver!): Tenk dere den turbo-V6eren fra GT-R i en midtmotor bil med heftig design... Syns Infiniti skal gjøre det, gjøre det, gjennomføre det!

Ser forøvrig på Ghostbusters II nå. Så 1ern forrige uke, minner fra oppveksten!

Skrevet

Noen som veit om det går an å slette innlegg i tråder man har skrevet i, eller "melde" seg ut av dem slik at dem ikke dukker opp i "mine innlegg" lenger??!

Skrevet

Bose er oppskrytte greier for menn som underkaster seg sin frue, Klipsch er for film :lol:

Disse er for musikk :)

Virker som at mange menn bekymrer seg for WAF lydmessig om dagen, noen leketøy bør vi da få beholde.. :wink:

Driver forøvrig å setter sammen ett hjemmekinoanlegg om dagen, siste tilskuddet på stammen er Dynavoice Definition DF-5 i eik/svart utførelse.

Skal visst spille pent, neste dings jeg drømmer om er xtz sin 10.16 sub. Har ikke stor stue, så det holder sikkert med en 10" :)

Skrevet
Noen som veit om det går an å slette innlegg i tråder man har skrevet i, eller "melde" seg ut av dem slik at dem ikke dukker opp i "mine innlegg" lenger??!

Hvis det var noe spesielt du tenkte på, kan jeg slette innlegg for deg, men dette er noe vi helst ikke gjør, da de resterende innlegg gjerne blir meningsløse/tatt ut av kontekts, dersom vi begynner å slette i vildens sky.

Skrevet
Bosè er oppskrytte greier for menn som underkaster seg sin frue, Klipsch er for film :lol:

Disse er for musikk :)

Forsåvidt sant, men om du hører mye på dynamisk musikk som rock og pop, så spiller disse meget bra også :mrgreen: Også spiller de vannvittig bra når det kommer til film :mrgreen:

Markus e30: Vet ikke om det er meg du snakket til, men jeg kjøpte en Onkyo TX-NR709:

http://www.hjemmekino.no/database/ampinfo.aspx?ID=247

Onkyo-TX-NR709-7.2-Channel-Network-A-V-Receiver.jpg

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...