StianA Skrevet Februar 3, 2012 Skrevet Februar 3, 2012 Da var bimmern sendt på service på bilsalongen og det er snart helg
Clerion Skrevet Februar 3, 2012 Skrevet Februar 3, 2012 Været setter nok en gang Rena på kartet http://www.aftenposten.no/vaer/Kaldest- ... xtor=RSS-3 3. plass i kaldt vær i dag, ikke værst....
Janthomas Skrevet Februar 3, 2012 Skrevet Februar 3, 2012 Bruker selv focal, har ikke bilde tilgjengelig, men her er noen jeg fant på nett Selv hadde jeg noen Focal Chorus 836v foret med parasound! Knall høytallere med meget pen lyd, og saftig trykk! Hadde mye av den "punchen" Klipsch har i bassen, uten at de kan bli for lyst og skrikete, Supre saker:)
flonoen Skrevet Februar 3, 2012 Skrevet Februar 3, 2012 Jeg tipper det er ingen andre enn folk som bor på Rena som bryr seg om en tredjeplass i kaldest vær! Praten på arbeidsplassen pleier begrense seg til kaldest og varmest, eventuelt mest nedbør om det er noe utenom det vanlige. Skjeldent man utforsker lengre nedover på resultatlista!
Fredrik Skrevet Februar 3, 2012 Skrevet Februar 3, 2012 Det er minus 9,5 grader her i Århus nå og det er relativt kaldt til å være i Danmark. Det er ventet ned mot minus 15 grader i helgen. Vi har ikke vinterdiesel i Danmark... så det blir litt spennende...
Janthomas Skrevet Februar 3, 2012 Skrevet Februar 3, 2012 er rundt -14 i porsgrunn og ifølge iphonen så er det -21 i oslo hørtes lite komfortabelt ut om det stemmer
Jordfræsar Skrevet Februar 3, 2012 Skrevet Februar 3, 2012 Dette er jo helt herlig bjoom-bjoom. Taxi i tyskland. http://bil.aftenposten.no/bil/Sjekk-den ... 15119.html
Thomaz Skrevet Februar 3, 2012 Skrevet Februar 3, 2012 Når vi er inne på annlegg. Har mcintosh stereo i bil, å det er no av det sykeste jeg har hørt av lyd. Utrolig ren og kraftfull lyd uten å være for mye av no. Dette hadde jeg proff montert i en 325 cab jeg hadde. Men ligger nå dessverre bare å samler støv i kjelleren. I stua har jeg planer om di råeste hjemmekino høyttalerne fra focal med onkyo forsterker. Usikkert om jeg skal ha innebygd enda eller ikke. Kjedelige med innebygd er jo at man må/burde selge anlegget med huset ved evt salg.
knut_olestad Skrevet Februar 3, 2012 Skrevet Februar 3, 2012 http://www.dagbladet.no/2012/02/02/nyhe ... /20045101/ Gidd å grin.. lett å være etterpåklok.
Skaar Skrevet Februar 3, 2012 Skrevet Februar 3, 2012 Hehe, de er jo selv skyld i situasjonen, så de får takke seg selv... Savner dog illustrasjonsbilder i saken Det hadde nok skapt endel lesere på siden.
SweetBMW Skrevet Februar 3, 2012 Skrevet Februar 3, 2012 http://www.dagbladet.no/2012/02/02/nyheter/innenriks/nakenbilder/20045101/Gidd å grin.. lett å være etterpåklok. Beste kommentaren i den artikkelen : Vi må få gutter til å skjønne at det ikke er greit å spøre om slike bilder. Jo det er helt greit å spørre om slike bilder, det å spre slike bilder derimot....
Jordfræsar Skrevet Februar 3, 2012 Skrevet Februar 3, 2012 Burde kanskje forklart jentene og IKKE sende bilder av seg selv i første omgang. Så da er jo det enkleste å gi skylda på guttene... igjen!
Fredrik 90 Skrevet Februar 3, 2012 Skrevet Februar 3, 2012 Det er minus 9,5 grader her i Århus nå og det er relativt kaldt til å være i Danmark. Det er ventet ned mot minus 15 grader i helgen. Vi har ikke vinterdiesel i Danmark... så det blir litt spennende... Var -13 her i dag på morgenen da jeg kjørte til jobb, grisekaldt spør du meg. På Yr så skulle de i dag og i morgen ha -21 og -22 i Munchen, hva gjør de der uten vinterdiesel
Fredrik Skrevet Februar 3, 2012 Skrevet Februar 3, 2012 Burde kanskje forklart jentene og IKKE sende bilder av seg selv i første omgang. Så da er jo det enkleste å gi skylda på guttene... igjen! Dette blir litt som Ludvig Holbergs Jeppe på Bjerget... De sier at Jeppe drikker, men ikke hvorfor Jeppe drikker. Det må være en årsak til at mange unge jenter gjør såpass dumme ting. Jeg tror ikke at de er dumme, men mye tyder på at de er seriøst forvirret rundt egen identitet og seksualitet.
knut_olestad Skrevet Februar 3, 2012 Skrevet Februar 3, 2012 Selvsagt, jentene er jo så søte og naive vet du.. Forbanna piss hele greia!
Anbefalte innlegg