M|Fjeld Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 ":3gb5p3ga]lyden... lyyyden! 355, men blir jo ca samme (Kreissieg Exhaust) Orgasmisk.... helt rått... Heelt rått!! Fyfader for en lyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 På tide med bytte av deler og kontroll av hjulstilling ser det ut som Ja, fy faen! Skal ikke være mulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 På tide med bytte av deler og kontroll av hjulstilling ser det ut som Ja, fy faen! Skal ikke være mulig På tide å legge om for min del også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Syns rekkesekser har temmelig heftig lyd på høyt turtall også: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 På tide og legge om til sommerdekk :/ Slik så bakhjulene mine ut på 535'n etter jeg hadde hatt den et par uker. Da jeg viste bildene til forhandleren mente han at det var helt normalt på slike store hjul. Jeg måtte kjøpe nye dekk og ta hjulstilling selv siden forhandleren hører til i oslo. Fikk heller ikke refundert pengene siden han mente at det var helt normalt og han kunne garantere at det ikke var noe feil med hjulstillingen selv om verkstedet sa at hjulstilingen var helt på bærtur. Dette var altså en bil med 6 mnd garanti. Tror ikke jeg kommer til å kjøpe bil hos konghelle igjen. Da må det i såfall være et svæææært godt tilbud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zibiri Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 På tide med bytte av deler og kontroll av hjulstilling ser det ut som Ja, fy faen! Skal ikke være mulig Mhm er jo fra sierran min dette, er en helt syk vinkel på bak hjulene de skræver innover som faen, men har sett det på så mange sierrar at jeg ikke har tenkt annet enn at det skal være sånn..men fakk det der er jo bare sykt Forøvrig testvinner dekker til 9000,- som ble kjøpt inn i høst. Har holdt en hel vinter, men nå som snøen tørka opp og vi har en stor fin parkeringsplass i nabobyen her er det altfor morro og slite de ut..helt til jeg fikk kommentarer om at det gnistra når jeg la den, kunne ikke skjønne hvorfor da det var tydelig masse gummi igjen sånn som jeg så det...helt til jeg tok av dekket og så innsiden haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Noen som har bildet av mørkegrønn bil med gullfelger? Evt andre farger på felgene. Og enda kulere om det er E46 i oxfordgreen II Vet ikke om Gun Metal blir litt mørkt på bilen og gjemmer seg litt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 gunmetal funker bra på grønn bil egentlig. Har sett bilder, men husker ikke hvor... Gull vil nok også se knall ut. Spes om det er gull senter og chrome kant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zibiri Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Enig, det så ganske rått ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 E det noen go gamle kjente ilive her inne i kveld da? Har hatt ein liten pause herfra så har dotte litt av lasset og må oppdateres... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Denne el-bilen likte jeg designet på! I følge db.no kommer den neste år med en pris på under 500 laken. Hva skjer når man tar litt design her og der, en Tesla Akkurat som Hyundai! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Har noen grønne biler jeg også, med litt forskjellige felgvalg/farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 hmm...tror kanskje jeg skaffer meg gullfelger til sommern... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg