Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eksterne harddisken min vil ikke gå på (Western Digital). Har litt panikk her. Noen som vet hvor jeg skal begynne for å feilsøke? Har koblet den til både laptop og PlayStation 3, ingen vil kjenne igjen den.

På harddisken ligger komplette serier (inkl. alt fra JC og Top Gear) og flere hundre filmer... Bilder, musikk, små videoklipp og dokumenter som ligger på interne harddisken tar jeg HELDIGVIS backup av en gang i uka, puh... Men ikke denne eksterne harddisken på 1TB, sukk... :(

Hjelp?

Skrevet

Jeg kunne ha solgt sjela mi for de der <3

finnes det mer bilder av de her?var jævla gromme!

ser egentlig bare ut som det er lagt ring oppå en original korkefelg, ikke skrudd fast.

Det er nok eneste bildet jeg har funnet av de der, men jeg har sett et par versjoner av Mercedes Barock hjul som er konvertert til 2 og 3 delte mener jeg på. Ligger faktisk en tråd på Stanceworks om en som laga selv. Tråden finnes her: http://stanceworks.com/forums/showthread.php?t=8396

Det hadde vert morro å prøve å lage noe sånnt.. Men det får være til jeg en eller annen gang har litt felgdeler til overs :P

Skrevet

Jeje, begynn å grin :) Stay in school så er ikke dette noe du bekymrer deg over etterhvert...

Nei, jeg griner ikke.. Men utrolig at en bil som koster 1.5mill her har en prislapp på knappe 300-400k over grensa.. :roll:

Er vel en vid forskjell på å punge ut 300k og 1.5mill? :) Særdeles få som kan det, til tross for god utdanning.

Nettopp.. :)

Skrevet
Eksterne harddisken min vil ikke gå på (Western Digital). Har litt panikk her. Noen som vet hvor jeg skal begynne for å feilsøke? Har koblet den til både laptop og PlayStation 3, ingen vil kjenne igjen den.

På harddisken ligger komplette serier (inkl. alt fra JC og Top Gear) og flere hundre filmer... Bilder, musikk, små videoklipp og dokumenter som ligger på interne harddisken tar jeg HELDIGVIS backup av en gang i uka, puh... Men ikke denne eksterne harddisken på 1TB, sukk... :(

Hjelp?

Løsning: Koble WD opp til Mac, før over filene til en hdd av en annen type. Min far har 1TB WD ekstern HDD, funket først og nå er den klikk. Brukte en tre timer på research og vi er ikke de eneste. Flere sliter og det ser ut til at WD er best på Mac.. Dette er en kjent feil blant WD hdd-ene..

Jeg har selv ikke koblet den opp til Mac enda, så jeg vet ikke 100%, men ifølge nettet så var dette løsningen.

Skrevet
Noen som vet om en bra kjøreskole i Oslo/Akershus? Tenkte å ta klasse BE nå.

Jeg tok BE før jul :) Betalte 5050 total for lastesikringskurs, 2 obligatoriske kjøretimer (veiledning vel) og oppkjøring.. Siviltjenesten betalte 80% da, så endte på 1010 for min del da :P Kjørelæreren var avslappet og chill, flink, kjørte E91 LCI, var BMW-fan, snakket om å dra på treff hvis jeg minte han på det osv.. Har ikke noe særlig erfaring med henger fra før og jeg stod, så det er ganske greit ;)

PM hvis du vil ha nr hans. Kan sikkert si at jeg anbefalte han :)

Skrevet

Hjelp?

Løsning: Koble WD opp til Mac, før over filene til en hdd av en annen type. Min far har 1TB WD ekstern HDD, funket først og nå er den klikk. Brukte en tre timer på research og vi er ikke de eneste. Flere sliter og det ser ut til at WD er best på Mac.. Dette er en kjent feil blant WD hdd-ene..

Jeg har selv ikke koblet den opp til Mac enda, så jeg vet ikke 100%, men ifølge nettet så var dette løsningen.

Okey, takk for tilbakemelding. Vet ikke om jeg kjenner noen med Mac, men får prøve...

Skrevet

Okey, takk for tilbakemelding. Vet ikke om jeg kjenner noen med Mac, men får prøve...

En løsning på det igjen, er å dra til Elkjøp, kjøp en Mac, fiks det du skal, og lever den tilbake ettersom du har 30 dagers full retur rett :D Hvis det gjelder Mac såklart. Haha :)

Skrevet

Evt. klyve eksterndisken og koble den direkte til en laptop eller stasjonerpc (i laptop må gjerne cd-rom fjernes for å kunne ta i bruk ekstra hdd.)

Kan være at kortet som står mellom USB og SATA er kaputt.

Skrevet

Hjelp?

Er da 100 macbutikker i byen din, dra innom og be pent om å sjekke disken.

Skrevet

Når vi er inne på øl, så synes jeg alle burde ta en smak på polvarene.

Ægir,spesielt ratatosk

Nøgne ø 500 og 100, samt noen av de andre

Kinn

++

Skrevet

Synd det er så dårlig med Nøgne Ø i butikkene.

Men Rema har skjønt det :-D

De selger Samuel Adams Boston Lager og Coors Light, men til en litt vel overpris.

Savner bare Brooklyn Brewery nå så blir det bra :)

Skrevet

Haha, du skal helle litt skråt, husker ikke gradene. Stod i London her for noen uker siden og ba om øl.

Stakkaren helte rett ned fra tappekrana. Da kom det en irsk kar(med Norsk kone viste det seg) å høvla over bartendern hehehe. Lo meg skakk! Han endte opp med å lære å tappe øl kan man si mildt.

"Hey dude, what your doing is a sin", "Do that i Irland and you'll get our hand cut off!!" Noe i den duren hvertfall.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...