M|Fjeld Skrevet Februar 9, 2012 Skrevet Februar 9, 2012 Hvordan ville ikke ms mer? det skjønner jeg ikke Er noe galt med sprutet i den mx5en mener jeg å huske
Azeton Skrevet Februar 9, 2012 Skrevet Februar 9, 2012 Hvordan ville ikke ms mer? det skjønner jeg ikke Er noe galt med sprutet i den mx5en mener jeg å huske mye mulig. Men er bare og endre på reg_fuel så er man ikke oppe i 255 i den andre tabbellen
Fredrik Skrevet Februar 9, 2012 Skrevet Februar 9, 2012 Miata gir vel gode kjøreopplevelser til en relativt billig penge.. de ligger vel fremdeles høyt i pris så er vel noe rett med dem Det er helt sikkert og det kan ikke være fordi modellen er spesielt hypet eller overpriset. MX-5 er ganske enkelt en veldig fin og enkel liten sportsbil. Som andre har vært inne på har den glimrende kjøreegenskaper og er morsom å kjøre tiltross for marginal motoreffekt. Hele hemmeligheten er at den er lett (spesielt mrk. I)... kun 970 Kg. Ergo skal det heller ikke så mye motoreffekt til, men noen racer er den ikke. 0-100 Km/t på 8,5 sekunder og en topphastighet på 190 Km/t er omtrent som en E90 320i bare med lavere topphastighet. MX-5 gjør seg allikevel best på svingete landeveier og der spiller topphastigheten ingen rolle.
Erebus Skrevet Februar 9, 2012 Skrevet Februar 9, 2012 Chris harris hater MX-5`en "its pants!". Jeg liker den. En bil jeg liker enda bedre er Toyota MR2 MK3. midtmotor og 5/5 stjerner i Evo. Kjøpte meg nesten en slik i fjor, med 192 hesters motoren lempet inn, men håndbrekket var gåent og litt div så jeg droppet det...
Janthomas Skrevet Februar 9, 2012 Skrevet Februar 9, 2012 Dette er nok feil forum å spørre på men hva tenker folk om Subaru Impreza Wrx vs m3?
Jordfræsar Skrevet Februar 9, 2012 Skrevet Februar 9, 2012 Og der tikka efakturaen fra Tollvesenet inn.
Fredrik 90 Skrevet Februar 9, 2012 Skrevet Februar 9, 2012 Hmm F30 ja... Kunne gjort mye for en eventuell F31 328i DCT xDrive Touring... (Vet at den ikke finnes enda, men den kommer nok). Saftig familekjerre... Så bilen i dag, en veldig pen og fin bil som BMW har vært heldige med, eneste er interiøret jeg ikke blir venner med 328en er nok en gøyal bil men jeg sliter med å svelge at den ikke har sekser. Men vi får se! snakka med Bavaria selgern i dag og jeg skulle komme tilbake å få ett prisoverslag på innbytte av 325en i en 328I
Fredrik Skrevet Februar 9, 2012 Skrevet Februar 9, 2012 Chris harris hater MX-5`en "its pants!".Jeg liker den. En bil jeg liker enda bedre er Toyota MR2 MK3. midtmotor og 5/5 stjerner i Evo. Kjøpte meg nesten en slik i fjor, med 192 hesters motoren lempet inn, men håndbrekket var gåent og litt div så jeg droppet det... Chris Harris er en mann jeg har respekt for (en elegant biljournalist), men han bør oppdatere sin kunnskap og erfaring med MX-5 (mrk. I)...
Lars89 Skrevet Februar 9, 2012 Skrevet Februar 9, 2012 Ang. Chris Harris Her tester han nye Toyota GT86. Ser ut som en morsom bil. Ber om edruelig priser i Norge
Jordfræsar Skrevet Februar 9, 2012 Skrevet Februar 9, 2012 Ang. Chris HarrisHer tester han nye Toyota GT86. Ser ut som en morsom bil. Ber om edruelig priser i Norge Litt av en tryllekunstner. Har på seg sin sorte jakke på vei inn i bilen, sekundet etterpå er den av
Fredrik Skrevet Februar 9, 2012 Skrevet Februar 9, 2012 Litt av en tryllekunstner. Har på seg sin sorte jakke på vei inn i bilen, sekundet etterpå er den av Hehehe... en aldri så liten "blooper"... godt observert. Chris Harris gjør imidlertid... som alltid... en god figur. Hans reportasjer er alltid interessante...
noekult Skrevet Februar 9, 2012 Skrevet Februar 9, 2012 Hmm F30 ja... Kunne gjort mye for en eventuell F31 328i DCT xDrive Touring... (Vet at den ikke finnes enda, men den kommer nok). Saftig familekjerre... Så bilen i dag, en veldig pen og fin bil som BMW har vært heldige med, eneste er interiøret jeg ikke blir venner med 328en er nok en gøyal bil men jeg sliter med å svelge at den ikke har sekser. Men vi får se! snakka med Bavaria selgern i dag og jeg skulle komme tilbake å få ett prisoverslag på innbytte av 325en i en 328I Bare å skrive en sjekk på en halv million det.
asv Skrevet Februar 9, 2012 Skrevet Februar 9, 2012 Ang. Chris HarrisHer tester han nye Toyota GT86. Ser ut som en morsom bil. Ber om edruelig priser i Norge Nytern mener jeg på sjekka opp priser på de her hos forhandler for noen mnd siden. De hadde ikke noe nøytaktig tall og gå etter, men mener bestemt at det var rundt 400 lapper som var nevt. Ikke så galt at det gjør noe
-Erik- Skrevet Februar 9, 2012 Skrevet Februar 9, 2012 Dette er nok feil forum å spørre på men hva tenker folk om Subaru Impreza Wrx vs m3? Hvilke?
Anbefalte innlegg