Janthomas Skrevet Februar 9, 2012 Skrevet Februar 9, 2012 Dette er nok feil forum å spørre på men hva tenker folk om Subaru Impreza Wrx vs m3? Hvilke? e36 feks:) de som ligger rundt 200k kan man vel si, da evnt 3 litern! tenker i hovedsak på utseende!
VegarVS Skrevet Februar 9, 2012 Skrevet Februar 9, 2012 Får kanskje solgt audien i morgen.. Fant en fin e30 på autodb som kan være en aktuell erstatter:)
Fredrik 90 Skrevet Februar 9, 2012 Skrevet Februar 9, 2012 Bare å skrive en sjekk på en halv million det. Ja pengene for fort ben å gå på i utstyrslista til BMW, men privatleasing er en mulighet. En annen er å kjøpe en brukt F10 530d som er drømmebilen min, en tredje mulighet er å beholde gobilen jeg har nå i noen år til (Det er også den mest sansynlige muligheten)
rublings Skrevet Februar 9, 2012 Skrevet Februar 9, 2012 Ang. Chris HarrisHer tester han nye Toyota GT86. Ser ut som en morsom bil. Ber om edruelig priser i Norge Det er verdt å nevne at Chris har en Porsche GT3 RS 4.0 som privatbil, så hvis han er så entusiastisk for Toyotaen så må det være en veldig god bil.
M|Fjeld Skrevet Februar 9, 2012 Skrevet Februar 9, 2012 http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel. ... d=10043213 Koreanerne kan det å designe biler!
Simpel Skrevet Februar 9, 2012 Skrevet Februar 9, 2012 Hvorfor er denne viewtopic.php?f=9&t=217317 tråden stengt?
Mexos Skrevet Februar 9, 2012 Skrevet Februar 9, 2012 Dette er nok feil forum å spørre på men hva tenker folk om Subaru Impreza Wrx vs m3? Hvilke? e36 feks:) de som ligger rundt 200k kan man vel si, da evnt 3 litern! tenker i hovedsak på utseende! Jeg kan vel svare da som jobber som Subaru selger Kjøreegenskapsmessig så er begge veldig gode. Ingen tvil om at Subaru'n er en bedre vinterbil og en bedre bil for årlig bruk, men E36'n har en større kvalitetsfølelse innvendig og vil nok virke mer moderne i forhold til årsmodell. Skulle jeg hatt en banebil til sommerbruk hadde jeg valgt m3, men skulle jeg hatt en bil for moro året rundt hadde jeg gått for impreza'n. Da får man også en nyere bil, men m3'n vil ikke virke gamlere i "følt" årgang, da subaru er etternølere og bmw er tidlig ute med ting.
evi Skrevet Februar 9, 2012 Skrevet Februar 9, 2012 Hvorfor er denne viewtopic.php?f=9&t=217317tråden stengt? Regner med at den som stengte den tenkte at de kunne fortsette praten i "Hvem er vi?" tråden.
Fredrik Skrevet Februar 9, 2012 Skrevet Februar 9, 2012 Hvorfor er denne viewtopic.php?f=9&t=217317tråden stengt? Regner med at den som stengte den tenkte at de kunne fortsette praten i "Hvem er vi?" tråden. Så bør moderatoren som stengte tråden absolutt skrive dette i en liten kommentar i selve tråden. Et såpass vennlig og velmenende innlegg fra et voksent medlem bør behandles med en større finesse enn dette... også selv om man mener at innlegget best passer i en annen del av forumet eller en annen tråd. Vi har forøvrig svært mange tilsvarende introduksjonstråder som har passert uten problemer. Hva er spesielt med denne tråden?....
Janthomas Skrevet Februar 9, 2012 Skrevet Februar 9, 2012 Jeg kan vel svare da som jobber som Subaru selger Kjøreegenskapsmessig så er begge veldig gode. Ingen tvil om at Subaru'n er en bedre vinterbil og en bedre bil for årlig bruk, men E36'n har en større kvalitetsfølelse innvendig og vil nok virke mer moderne i forhold til årsmodell. Skulle jeg hatt en banebil til sommerbruk hadde jeg valgt m3, men skulle jeg hatt en bil for moro året rundt hadde jeg gått for impreza'n. Da får man også en nyere bil, men m3'n vil ikke virke gamlere i "følt" årgang, da subaru er etternølere og bmw er tidlig ute med ting. Takker for det! har alltid hatt en stor interesse for wrx vanlig og STI! ser utrolig fete ut, og virker endel sjeldnere enn m3 osv! og minst ikke lyden!! Grunnen til at jeg spørr at jeg driver å setter meg et mål for bil jeg skal ha om 1 årstid da dette blir et hardt jobbeår for meg:)
rublings Skrevet Februar 9, 2012 Skrevet Februar 9, 2012 Jeg kan vel svare da som jobber som Subaru selger Kjøreegenskapsmessig så er begge veldig gode. Ingen tvil om at Subaru'n er en bedre vinterbil og en bedre bil for årlig bruk, men E36'n har en større kvalitetsfølelse innvendig og vil nok virke mer moderne i forhold til årsmodell. Skulle jeg hatt en banebil til sommerbruk hadde jeg valgt m3, men skulle jeg hatt en bil for moro året rundt hadde jeg gått for impreza'n. Da får man også en nyere bil, men m3'n vil ikke virke gamlere i "følt" årgang, da subaru er etternølere og bmw er tidlig ute med ting. Takker for det! har alltid hatt en stor interesse for wrx vanlig og STI! ser utrolig fete ut, og virker endel sjeldnere enn m3 osv! og minst ikke lyden!! Grunnen til at jeg spørr at jeg driver å setter meg et mål for bil jeg skal ha om 1 årstid da dette blir et hardt jobbeår for meg:) Hvis du skal jobbe knallhardt i et år for denne bilen, så tar du deg en tur i hver av bilene og finner ut hva DU liker best. Du vil også få blod på tann om du prøven en bil i nærmeste fremtid og kanskje jobbe enda hardere
Janthomas Skrevet Februar 9, 2012 Skrevet Februar 9, 2012 Jeg kan vel svare da som jobber som Subaru selger Kjøreegenskapsmessig så er begge veldig gode. Ingen tvil om at Subaru'n er en bedre vinterbil og en bedre bil for årlig bruk, men E36'n har en større kvalitetsfølelse innvendig og vil nok virke mer moderne i forhold til årsmodell. Skulle jeg hatt en banebil til sommerbruk hadde jeg valgt m3, men skulle jeg hatt en bil for moro året rundt hadde jeg gått for impreza'n. Da får man også en nyere bil, men m3'n vil ikke virke gamlere i "følt" årgang, da subaru er etternølere og bmw er tidlig ute med ting. Takker for det! har alltid hatt en stor interesse for wrx vanlig og STI! ser utrolig fete ut, og virker endel sjeldnere enn m3 osv! og minst ikke lyden!! Grunnen til at jeg spørr at jeg driver å setter meg et mål for bil jeg skal ha om 1 årstid da dette blir et hardt jobbeår for meg:) Hvis du skal jobbe knallhardt i et år for denne bilen, så tar du deg en tur i hver av bilene og finner ut hva DU liker best. Du vil også få blod på tann om du prøven en bil i nærmeste fremtid og kanskje jobbe enda hardere Hehe har prøvd Wrx, den var helt konge, dessverre ikke fått gleden av m3 enda, men det kan kanskje erik hjelpe med?
Mexos Skrevet Februar 9, 2012 Skrevet Februar 9, 2012 Hehe har prøvd Wrx, den var helt konge, dessverre ikke fått gleden av m3 enda, men det kan kanskje erik hjelpe med? En må nesten prøve de og se hva en liker best som tidligere nevnt. Impreza'n på vinterstid, og m3'n om sommeren
Janthomas Skrevet Februar 9, 2012 Skrevet Februar 9, 2012 Hehe har prøvd Wrx, den var helt konge, dessverre ikke fått gleden av m3 enda, men det kan kanskje erik hjelpe med? En må nesten prøve de og se hva en liker best som tidligere nevnt. Impreza'n på vinterstid, og m3'n om sommeren Får bare jobbe enda hardere og ha en av hver da?
Anbefalte innlegg