Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var du også der borte? Du drev og holdt øynene på fredrik90 hele tiden eller? flink du er :lol:

Jeg jobber der.. Satt i skranken på delelageret i kveld ;)

Skrevet
Så rart at du ikke snakka med en av selgerene på BMW da..

Du Vegar! Hva er det egentelig du prøver på for noe? Prøver du å drite meg ut på noe måte eller...?

Hvis du hadde gjort annet en å sitte inne på delelageret så hadde du nok sett meg, jeg så deg såvidt ute i skranken der Rune satt hele tiden men du forsvannt fort inn på lageret igjen. Jeg pratet forøvrig både med Magnar og Glenn ang F30, og sist jeg sjekka så jobba de for Bavaria. Jeg fikk en brosjyre/prisliste og kortet til Glenn med beskjed om å ta kontakt for nærmere opplysninger.

Akkurat det samme da du gikk ut i her i tulletråden og sa at min bil knirka fra bakstillingen og så hadde dere det gøy med det på min bekostning. Det er på grensen til mobbing og uthenging å slikt er uakseptabelt, som det står i rettningslinjene her på forumet.

Jævlig dårlig kundebehandlig av deg som deleselger spør du meg, fleipe om og snakke tull om kunder. Er mye av grunnen til at jeg har brukt Bavaria i Kr sand noen ganger.

Skrevet

Du Vegar! Hva er det egentelig du prøver på for noe? Prøver du å drite meg ut på noe måte eller...?

Hvis du hadde gjort annet en å sitte inne på delelageret så hadde du nok sett meg, jeg så deg såvidt ute i skranken der Rune satt hele tiden men du forsvannt fort inn på lageret igjen. Jeg pratet forøvrig både med Magnar og Glenn ang F30, og sist jeg sjekka så jobba de for Bavaria. Jeg fikk en brosjyre/prisliste og kortet til Glenn med beskjed om å ta kontakt for nærmere opplysninger.

Akkurat det samme da du gikk ut i her i tulletråden og sa at min bil knirka fra bakstillingen og så hadde dere det gøy med det på min bekostning. Det er på grensen til mobbing og uthenging å slikt er uakseptabelt, som det står i rettningslinjene her på forumet.

Jævlig dårlig kundebehandlig av deg som deleselger spør du meg, fleipe om og snakke tull om kunder. Er mye av grunnen til at jeg har brukt Bavaria i Kr sand noen ganger.

Følte du virkelig at fleipen om knirking som mobbing og uthenging?

superduperhårsår :lol:

Skrevet

Haha, jeg stakk innom og så på F30 her i Skien, men dreit i det når jeg så alle gikk i dress og var superpent kledd. Jeg dukka opp på parkeringsplassen, ustelt og alt, så jeg snudde etter at jeg så bilene og folka der. Får heller stikke innom i morgen og beskue den uten alle de ekle folka i nærheten :lol:

Skrevet

Følte du virkelig at fleipen om knirking som mobbing og uthenging?

Det er hvertfall ikke god oppførsel som ansatt og henge ut opplysninger om kundebiler her inne uten eiers samtykke..

Greit nok å ligge ut historier om biler de har inne hvis man tar det anonymt. Men ikke henge ut opplysninger om bilen til en av forummedlemene.

Og spesielt ikke hvis budskapet er å få frem et negativt budskap. Ros blir jo noe annet!

Skrevet
Ingenting er mer tabu enn knirking fra bakstillingen.

Bare vent til din begynner og knirke. Det kommer til og bli den værste dagen i ditt liv..

E30en knirker og jeg er stolt av det. :P

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...