Azeton Skrevet Februar 9, 2012 Skrevet Februar 9, 2012 Ingenting er mer tabu enn knirking fra bakstillingen. Bare vent til din begynner og knirke. Det kommer til og bli den værste dagen i ditt liv.. E30en knirker og jeg er stolt av det. Men det er jo fordi det er racecar! jeg tenker på E91
Fredrik 90 Skrevet Februar 9, 2012 Skrevet Februar 9, 2012 Bakstillinga på sjuern knirker også... skal vi gråte sammen? Hehe! Er utrolig irriterende med slik knirking! Skjer heldigvis kun når det er veldig kaldt ute, men bilen har jo trilla rett over 100 000 km nå så det skulle ikke forundre meg om diverse må byttes etterhver ja
wicky124 Skrevet Februar 9, 2012 Skrevet Februar 9, 2012 Min knirker litt sånn etter fri vilje..spesielt når jeg skal råne i byen og folk ser på bilen..DA skal den absolutt lage knirkelyder.. får vel piske morty999 til helgen snart og få han til å skru
Azeton Skrevet Februar 9, 2012 Skrevet Februar 9, 2012 Wicky, bilen din knirker jo bare man ser på den..
Yngvejos Skrevet Februar 9, 2012 Skrevet Februar 9, 2012 Min knirker litt sånn etter fri vilje..spesielt når jeg skal råne i byen og folk ser på bilen..DA skal den absolutt lage knirkelyder.. får vel piske morty999 til helgen snart og få han til å skru Det blir litt som E39. De har en tendens til å samle opp småstein mellom bremseskjold og skive hver gang man kjører blandt folk.
-Roger- Skrevet Februar 9, 2012 Skrevet Februar 9, 2012 Jeg er ikke plaget med knirk i bakstilling, men er plaget med noe "klunkelyder fra" forstilling. Har byttet bakre bærearmsforing til polyflex og ytre stab stag på hver side.. Men likevel ikke helt borte.
fish Skrevet Februar 9, 2012 Skrevet Februar 9, 2012 Haha, jeg stakk innom og så på F30 her i Skien, men dreit i det når jeg så alle gikk i dress og var superpent kledd. Jeg dukka opp på parkeringsplassen, ustelt og alt, så jeg snudde etter at jeg så bilene og folka der. Får heller stikke innom i morgen og beskue den uten alle de ekle folka i nærheten Takk skal du faen meg ha!!! Men til opplysning så var ikke jeg en dress og superkledd ekling. Tosk, du skulle ha gått nærmere vinduet. Fantes ikke kleskode der, var vel kun selgerne som gikk i dress. Var masse rare folk der og gjennomsnittet var jeans.
SofaKingFresh Skrevet Februar 9, 2012 Skrevet Februar 9, 2012 Haha, jeg stakk innom og så på F30 her i Skien, men dreit i det når jeg så alle gikk i dress og var superpent kledd. Jeg dukka opp på parkeringsplassen, ustelt og alt, så jeg snudde etter at jeg så bilene og folka der. Får heller stikke innom i morgen og beskue den uten alle de ekle folka i nærheten Takk skal du faen meg ha!!! Men til opplysning så var ikke jeg en dress og superkledd ekling. Tosk, du skulle ha gått nærmere vinduet. Fantes ikke kleskode der, var vel kun selgerne som gikk i dress. Var masse rare folk der og gjennomsnittet var jeans. Fish, du blir aldri ekkel, uansett hvordan man vrir og vender på det. Trengte man forresten invitasjon der? Så bare det var masse folk som kom i nye X3'er, F10/F11 osv osv. Folk kikka greit når drittungen kom i E92'en og. Synd jeg ikke fikk vaska den. Bilen er jo møkk bedriten.
wicky124 Skrevet Februar 9, 2012 Skrevet Februar 9, 2012 er som regel "fiffen" som dukker opp i dress og kjoler... jeg kom i vanlige klær... eneste utlendingen.. haha
Fredrik 90 Skrevet Februar 9, 2012 Skrevet Februar 9, 2012 Det blir litt som E39. De har en tendens til å samle opp småstein mellom bremseskjold og skive hver gang man kjører blandt folk. Off Ikke snakk Husker det med min E39, et helvettes spetakkel vær gang en sten satte fast der. Høres jo ut som hele bilen holder på å dette frahverandre, drittflaut! Husker jeg gikk på videregående skole i byen, og bakken opp dit strødde de noe jæklig om vintern så det satte seg stein i skjoldet både titt og ofte. Kult det når man kjører igjennom byen etter skolen kl halv tre på ettermiddagen, er jo ikke akkurat lite folk i byen og langs gatene da. Flaut
Yngvejos Skrevet Februar 9, 2012 Skrevet Februar 9, 2012 Haha, jeg stakk innom og så på F30 her i Skien, men dreit i det når jeg så alle gikk i dress og var superpent kledd. Jeg dukka opp på parkeringsplassen, ustelt og alt, så jeg snudde etter at jeg så bilene og folka der. Får heller stikke innom i morgen og beskue den uten alle de ekle folka i nærheten Takk skal du faen meg ha!!! Men til opplysning så var ikke jeg en dress og superkledd ekling. Tosk, du skulle ha gått nærmere vinduet. Fantes ikke kleskode der, var vel kun selgerne som gikk i dress. Var masse rare folk der og gjennomsnittet var jeans. Fish, du blir aldri ekkel, uansett hvordan man vrir og vender på det. Trengte man forresten invitasjon der? Så bare det var masse folk som kom i nye X3'er, F10/F11 osv osv. Folk kikka greit når drittungen kom i E92'en og. Synd jeg ikke fikk vaska den. Bilen er jo møkk bedriten. Tviler på at det var så nøye med invitasjonene. Jeg fikk invitasjon selv om jeg aldri har kjøpt annet enn deler hos Bavaria.
fish Skrevet Februar 10, 2012 Skrevet Februar 10, 2012 Haha, jeg stakk innom og så på F30 her i Skien, men dreit i det når jeg så alle gikk i dress og var superpent kledd. Jeg dukka opp på parkeringsplassen, ustelt og alt, så jeg snudde etter at jeg så bilene og folka der. Får heller stikke innom i morgen og beskue den uten alle de ekle folka i nærheten Takk skal du faen meg ha!!! Men til opplysning så var ikke jeg en dress og superkledd ekling. Tosk, du skulle ha gått nærmere vinduet. Fantes ikke kleskode der, var vel kun selgerne som gikk i dress. Var masse rare folk der og gjennomsnittet var jeans. Fish, du blir aldri ekkel, uansett hvordan man vrir og vender på det. Trengte man forresten invitasjon der? Så bare det var masse folk som kom i nye X3'er, F10/F11 osv osv. Folk kikka greit når drittungen kom i E92'en og. Synd jeg ikke fikk vaska den. Bilen er jo møkk bedriten. Hehe.. Jeg kom i den rustne gamle kassebilen fra jobben min. Jeg fikk invitasjon i posten fra Bilsalongen og vi (avd. Telemrk) sendte også ut til BMWCCN medlemmene. I tillegg stod det en annonse/invitasjon i lokalavisene i dag. Dvs åpent for alle.
SofaKingFresh Skrevet Februar 10, 2012 Skrevet Februar 10, 2012 Fader at jeg ikke tok turen da. Kjøpte jo bilen der Oktober 2010. Tidligere, i Juni ca, kjøpte vi jo en E61 der og. 2 i løpet av 2010. Ikke en eneste invitasjon i posten... Dårlig.
fish Skrevet Februar 10, 2012 Skrevet Februar 10, 2012 Skjønner ikke noe jeg heller. Har aldri kjøpt bil der, kun litt deler og stasj og likevel får jeg invitasjon.
Anbefalte innlegg