Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

CS ja, det begynner å bli mange år sia sist :P kanskje jeg skulle tatt opp det? hmm.. må bare få fyra opp lenovoen først :P hp'n jeg bruker nå har heftig oppløsning, men takler nok ikke spill så godt :P

Skrevet
CS ja, det begynner å bli mange år sia sist :P kanskje jeg skulle tatt opp det? hmm.. må bare få fyra opp lenovoen først :P hp'n jeg bruker nå har heftig oppløsning, men takler nok ikke spill så godt :P

Faktisk vannvittig artig. Har vel spilt det av og på i 7-8 år nå. Koster jo så og si ingenting. Tror du får alle 3 CS-spillene for noe sånt som 250,- elns :mrgreen:

Skrevet

Har vel source iallefall, om jeg kommer meg inn på steam-kontoen da :P også har jeg battlefield og litt av hvert, så hvis jeg setter igang så kan det fort hende at jeg blir sittende lenge og spille :P

Skrevet
Har vel source iallefall, om jeg kommer meg inn på steam-kontoen da :P også har jeg battlefield og litt av hvert, så hvis jeg setter igang så kan det fort hende at jeg blir sittende lenge og spille :P

Source er artig det, er det jeg har spilt mest i det siste, men siste ukene har det gått i CZ og 1.6 :mrgreen:

Ja det blir fort "noen" timer. Er vel bare å se på klokkeslettet jeg skriver dette :) Men nå er det leggetid.

Skrevet

Stått opp igjen jeg :P er ikke noe poeng i å sove nå, får heller legge meg tidlig til kvelden igjen, prøve å få meg en normal døgnrytme igjen ;)

Skrevet

den har utstyrs kode p7aza.som heter advantage +comfort + msport..

vet ikke om det gav deg ett godt nok svar?

er ikke kjent med alle former for utstyrskoder/utstyr..

men hva går comfort access ut på?

Skrevet

Sånn at du kan ha nøkkelen i lommen, så låser den seg opp med bare å ta på håndtaket.

Og selvfølgelig starte den.

Skrevet

keyless go, slipper å tenke på låsing av bil :D hehe

de kodene sier meg også lite, mange skriver comfort pakke, men da tenker jeg setene med en gang. Men de skriver jo videre i spesifikasjonen at de har sportsseter.

Skrevet

Er bare til å finne prislisten (som ligger tilgjengelig på nettet) så ser du hva de forskjellige pakkene inneholder.

For eksempel denne: http://www.bilia.no/EPiUpload/no/Prisli ... pe_E82.pdf

Comfort i kombinasjon med M Sportspakke

Inkluderer følgende (Se 'Ekstrautstyr' for mulige oppgraderinger):

- 249 Multifunksjonsratt

- 431 Automatisk avblendbart innvendig speil

- 507 Park Distance Control (PDC), bak

- 521 Regnsensor

- 540 Cruise control

- 563 Lyspakke

Advantage + Comfort i kombinasjon med M Sportspakke

Inkluderer følgende (Se 'Ekstrautstyr' for mulige oppgraderinger):

- 249 Multifunksjonsratt