Tzunami Skrevet Februar 11, 2012 Skrevet Februar 11, 2012 kjekt å ikke få sove... så da er det greit å ha noen filmer på lur
Julianv Skrevet Februar 11, 2012 Skrevet Februar 11, 2012 Haha meg og rublings sitter nå her og spiller cs for alle penga
rublings Skrevet Februar 11, 2012 Skrevet Februar 11, 2012 Haha meg og rublings sitter nå her og spiller cs for alle penga Multikill!!
Tzunami Skrevet Februar 11, 2012 Skrevet Februar 11, 2012 CS ja, det begynner å bli mange år sia sist kanskje jeg skulle tatt opp det? hmm.. må bare få fyra opp lenovoen først hp'n jeg bruker nå har heftig oppløsning, men takler nok ikke spill så godt
rublings Skrevet Februar 11, 2012 Skrevet Februar 11, 2012 CS ja, det begynner å bli mange år sia sist kanskje jeg skulle tatt opp det? hmm.. må bare få fyra opp lenovoen først hp'n jeg bruker nå har heftig oppløsning, men takler nok ikke spill så godt Faktisk vannvittig artig. Har vel spilt det av og på i 7-8 år nå. Koster jo så og si ingenting. Tror du får alle 3 CS-spillene for noe sånt som 250,- elns
Tzunami Skrevet Februar 11, 2012 Skrevet Februar 11, 2012 Har vel source iallefall, om jeg kommer meg inn på steam-kontoen da også har jeg battlefield og litt av hvert, så hvis jeg setter igang så kan det fort hende at jeg blir sittende lenge og spille
rublings Skrevet Februar 11, 2012 Skrevet Februar 11, 2012 Har vel source iallefall, om jeg kommer meg inn på steam-kontoen da også har jeg battlefield og litt av hvert, så hvis jeg setter igang så kan det fort hende at jeg blir sittende lenge og spille Source er artig det, er det jeg har spilt mest i det siste, men siste ukene har det gått i CZ og 1.6 Ja det blir fort "noen" timer. Er vel bare å se på klokkeslettet jeg skriver dette Men nå er det leggetid.
Tzunami Skrevet Februar 11, 2012 Skrevet Februar 11, 2012 Stått opp igjen jeg er ikke noe poeng i å sove nå, får heller legge meg tidlig til kvelden igjen, prøve å få meg en normal døgnrytme igjen
VegarVS Skrevet Februar 11, 2012 Skrevet Februar 11, 2012 http://bil.autodb.no/?_cmd=results&List ... mId1421714 sjesker litt på denne her jeg.. synes den så så fin ut.. å så grei til å trekke combi-campen med (champis)
Jordfræsar Skrevet Februar 11, 2012 Skrevet Februar 11, 2012 Står denne hos dere BMWLÆRLING? http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=31671833 Er det comfort access på'n?
VegarVS Skrevet Februar 11, 2012 Skrevet Februar 11, 2012 den har utstyrs kode p7aza.som heter advantage +comfort + msport.. vet ikke om det gav deg ett godt nok svar? er ikke kjent med alle former for utstyrskoder/utstyr.. men hva går comfort access ut på?
-Roger- Skrevet Februar 11, 2012 Skrevet Februar 11, 2012 den har utstyrs kode p7aza.som heter advantage +comfort + msport..vet ikke om det gav deg ett godt nok svar? er ikke kjent med alle former for utstyrskoder/utstyr.. men hva går comfort access ut på? Sånn at du kan ha nøkkelen i lommen, så låser den seg opp med bare å ta på håndtaket. Og selvfølgelig starte den.
Jordfræsar Skrevet Februar 11, 2012 Skrevet Februar 11, 2012 den har utstyrs kode p7aza.som heter advantage +comfort + msport..vet ikke om det gav deg ett godt nok svar? er ikke kjent med alle former for utstyrskoder/utstyr.. men hva går comfort access ut på? keyless go, slipper å tenke på låsing av bil hehe de kodene sier meg også lite, mange skriver comfort pakke, men da tenker jeg setene med en gang. Men de skriver jo videre i spesifikasjonen at de har sportsseter.
awt Skrevet Februar 11, 2012 Skrevet Februar 11, 2012 Er bare til å finne prislisten (som ligger tilgjengelig på nettet) så ser du hva de forskjellige pakkene inneholder. For eksempel denne: http://www.bilia.no/EPiUpload/no/Prisli ... pe_E82.pdf Comfort i kombinasjon med M Sportspakke Inkluderer følgende (Se 'Ekstrautstyr' for mulige oppgraderinger): - 249 Multifunksjonsratt - 431 Automatisk avblendbart innvendig speil - 507 Park Distance Control (PDC), bak - 521 Regnsensor - 540 Cruise control - 563 Lyspakke Advantage + Comfort i kombinasjon med M Sportspakke Inkluderer følgende (Se 'Ekstrautstyr' for mulige oppgraderinger): - 249 Multifunksjonsratt - 431 Automatisk avblendbart innvendig speil - 473 Midtarmlene, fram - 493 Oppbevaringspakke - 507 Park Distance Control (PDC), bak - 521 Regnsensor - 530 Klimaanlegg - 540 Cruise control - 563 Lyspakke
Jordfræsar Skrevet Februar 11, 2012 Skrevet Februar 11, 2012 Danke awt. Men Comfort access er vel aldri inkludert i noen pakker har jeg erfart. Men gledelig rett meg om feil
Anbefalte innlegg