Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe... Vel, kan nevne at det var i en Porsche at jeg lærte at motor ikke er alt... Satt på en "rimelig" dyktig og erfaren sjåfør som hadde evnen til å vise meg hva gode bremser er god for...

Skrevet

Et skudd i blinde, men har noen av dere peil på hvorfor mac'n i leiligheten ikke får kobla seg opp på det trådløse nettverket??

PC'n er det jo aldri noen problemer med!

Skrevet
Ehm.. Nevn en porsche som kan måle seg med halvparten av argumentene til en E60 M5..

My pleasure... Porsche Panamera Turbo S...og vel så det... :)

Skrevet
Et skudd i blinde, men har noen av dere peil på hvorfor mac'n i leiligheten ikke får kobla seg opp på det trådløse nettverket??

Hehehe... nettopp... eplemaskinene er oppskrytt... :lol:

Skrevet

Det er en mac, derfor! :lol:

Neida, men prøv å endre på "sikkerhets-instillingene"

Vis du har WPA2 prøv en annen. Noen ting liker bare en av de forskjellige krypteringene :D

Skrevet
Ehm.. Nevn en porsche som kan måle seg med halvparten av argumentene til en E60 M5..

My pleasure... Porsche Panamera Turbo S...og vel så det... :)

Ja hadde det vært så lett. Blir litt personlige preferanser da, men jeg syns Panamera er helt utrolig stygge biler. Men snakker vi gjennomsnittesmenneske (mormi feks) ville hun sikkert valgt bmwen.

Skrevet

Her skal man klare å finne feilen, det du gjør:

- Lukk skjermen på maskinen. Da skal du klare å se problemet.

:mrgreen::mrgreen:

Skrevet

Dere som er "negative" til Appleprodukter, som f.eks mac og iPhone, har dere noen ganger prøvd ett Appleprodukt? Bare spør generellt altså.. Bruker selv en Dell Vostro, Asus eee, Samsung Tab, Nokia N8 (Belle) og iPhone.

Skrevet
Ja hadde det vært så lett. Blir litt personlige preferanser da, men jeg syns Panamera er helt utrolig stygge biler. Men snakker vi gjennomsnittesmenneske (mormi feks) ville hun sikkert valgt bmwen.

Jeg er helt enig. Panamera er ikke elegant i tradisjonell forstand, men som en teknisk konstruksjon i limousineklassen er den state of art idag. Porsche har aldri bygget biler som f.eks Ferrari... eleganse, glamour... sexy i en total betydning. Porsche bygger hurtige og effektive folkevogner... som virker like bra i Karasjok på vinterstid som på Nürburgring sommerstid.

Skrevet

Har ikke peiling, men kan dette hjelpe?

-Innstillingen i epleroutern, der skal det stå "Del ut offentlig IP-adresse".

Skrevet
Dere som er "negative" til Appleprodukter, som f.eks mac og iPhone, har dere noen ganger prøvd ett Appleprodukt? Bare spør generellt altså.. Bruker selv en Dell Vostro, Asus eee, Samsung Tab, Nokia N8 (Belle) og iPhone.

Jeg er veeldig negativ til Apple. Har prøvd flere, mac, iphone osv osv.. Det jeg først og fremst ikke liker er at de nekter å være kompatible med alle andre formater. Greit nok, det er en super forretningside som faktisk funker som faen det innrømmer jeg, men det o`store argumentet de fleste drar frem om at de ikke får "virus" er jo ren løgn og lureri..

Skrevet

Skift frekvens(kanal). Skift kryptering til AES. Wpa2 er gull. Mac er glad i aes ;) kanskje oppdatere firmware på rutern din. Velg og vrak. Eventuelt ta en svenske å napp ut strømmen i 5 sek.

Skrevet

Jada, jeg bare liker å mobbe litt. Mange som er vannvittig hårsår :mrgreen:

Syns personlig at Apple-produkter kan være ganske greit, men syns de er alt for bundet. De var iallefall det. Liker ikke iTunes eller AppleStore. Designmessig er jeg også veldig lei, samt jeg syns de er priset for høyt. Men de skal ha for at de virker godt, når de virker, samt at omtrent alle kan sette seg ned med feks en iPhone og forstå den innen 5 minutter. Tar ofte litt lengre tid med feks Android baserte produkter.

Men det finnes sikkert unntak.

Det finnes også 1569348573 diverse saker som er tilpasset Apple, som høyttalere og bilstereo osv.

Skrevet

Jepp, prøvd macbook pro-greie, hatt iphone og ipod.. Fy faen for noe møkk!!

Skulle bare legge innpå en sang når jeg var i tyrkia og brukte da (Gud forby!!) en annen pc en jeg pleier å bruke, og vips itunes fjernet alt på telefonen...

Yay det var jo kjekt å laste ned all musikken på nytt på 1 strek med wifi-tilkobling på et 0,2mb nettverk :lol:

EDIT: Macbook-proen hang seg opp 2 ganger den tiden jeg brukte den, og måtte skru av og på(ca 2 timer). Den nektet å installere programmer, og måtte bruke google for hjelp til å tweake installasjonsfilen så den ville installere.. Yay for apple!

Skrevet

Amcar (Ford Thunderbird mrk. II) og en skikkelig gammel sviske passer på denne tiden av døgnet. Akkurat dette klippet er faktisk OK til YouTube å være. Jeg elsker disse gamle MTV videoene... fin stemning og de har stil... :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...