Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som vet hva en ny stålfelg til Hiace kan koste på Toyota? :)

Sikkert ikke mye. Betalte vel 200,- eller no for en stålfelg til en gammel Mitsubishi Colt for noen år siden. Dette var på bilskrot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vurderer faktisk å kjøpe meg en banebil nå :P har 2 alternativer som jeg sjesker på.

en mazda rx7 som er dønn strøken med 380 hk til 55.000kr, kun gått 54.000.

så er der en nizzan 300 zx med 350 hk, men er ikke strøken, men banerigget. til 49.000 og kan prutes..

blir vel bare med tanken, men med tanke på at det er drifting i kristiansand annenhver søndag fra seint på våren til seint på høsten er det jo fristende å prøve :P

Hadde lett tatt Rx-7! Har hatt det selv og wankel lyden er helt orgasmisk! :P

300zxen er også 500kilo tyngre og er på langt nær like morsom, og når rx7en er dønn strøken i itllegg..! :)

Og den "M3en" har en S50b32 under panseret! :)

ja, er det jeg å tenker, men må få ut det lille projektet jeg har i garasjen først.. sånn at jeg får plass igjen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig. Fikk sagt mye, men umulig å se om de fikk bra inntrykk eller ikke, men svært hyggelige mennesker. Vente til april nå og se om de vil ha meg på 2. intervju.

Spennende tider mao :)

Du får satse på at du kan kjøre Ferarri på 2. gangsintervjuet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":1s3ynjp3]
Ferdig. Fikk sagt mye, men umulig å se om de fikk bra inntrykk eller ikke, men svært hyggelige mennesker. Vente til april nå og se om de vil ha meg på 2. intervju.

Spennende tider mao :)

Du får satse på at du kan kjøre Ferarri på 2. gangsintervjuet :D

Hehe, tar nok lang tid før den bilen er her - det går treigt med alt der nede :) Mistenkte at targataket manglet (av det jeg så på bildene) men viste seg at det følger med og det er første lettelse (hadde ikke overrasket meg om et nytt kosta 30.000-40.000 kr...)

Jeg spurte om å få VIN (Vehicle Identfication Number) til bilen i går, regner med å få svar i dag. Jeg er fortsatt skeptisk til den sykt lave prisen og må for sikkerhetsskyld ringe Ferrari Frankrike (der bilen gikk før) og få bekreftet at den ikke er stjålet. Den er på vårt lager nå og betalt for uansett, så det blir interessant å se om/hvor mye kødd det blir å hente gromme bilen hjem... I aller verste fall får jeg tilbake det dobbelte i delepriser, minst :)

Også tar det vel par måneder å fikse alt av eventuelt råtne slanger og rør samt ta seg råd til skikkelig service, før jeg i det hele tatt vil vurdere å ta en ordentlig kjøretur. Men da er bilen i det minste sikker, da "alt" vil ha blitt bytta og man kan kjøre i 2-3 år :)

De sa hvertfall at de hadde "uventet mye respons" på jobbstillingen, og at de bare utvalgte en håndfull knippe kandidater inkludert meg - så noe er jo bra. Fikk som sagt sagt veldig mye om meg selv og fortalte endel om hvordan jeg tenkte og hva slags oversikt jeg hadde om bransjen. Men så kan det hende at det kommer en gjøk som er 100% råere på å snakke/selge seg selv og har tonnevis med erfaring, så det kan bli interessant - kommer ikke til å få sove neste 7-14 dagene heller...

Også er stillingen mye større enn det typiske markedskoordinatorstillinger pleier å være. De sa de var 14 personer, trodde det var 14 i markedsavdelinga. Viser seg at 14 er bokstavelig talt Mazda Norge inkludert salg. Så jeg kommer til å være alene med en kollega i Danmark, som skal rapportere til sjefen i Sverige :shock: Får ansvar for reklamen dere vil se i Norge, forhandlerkontakt, markedsundersøkelser, kampanjer og mye mer. Tror det er en stilling med mye flyreise i Skandinavia... Kommer til å bli internasjonal hvis jeg får den stillinga :lol: Har vel alltid vært skjebnen min å bli en sånn jypling som flyr rundt med stresskoffert og er drittlei av hotellopphold :lol:

I verste fall så har jeg en back up plan til; Kjedekonsern innen mobil og data (både privat og B2B) leter også etter sånne som meg, og ei venninne anbefalte meg og de tok kontakt i går...

Fortsatt håp og fortsatt positiv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres jo bra ut! Bli kastet ut på skikkelig dypt vann :)

Ang. bilen så sruster den jo hvertfall ikke så lenge den står der nede i ørkenen. Typisk Dubai at slike biler bare blir etterlatt, eller støver bort i en garasje... Har sett flere slike tilfeller på nettet.

Med litt kontakter og skills er det sikkert mulig å gjøre mange gode deals der. Legge inn skambud på slitne superbiler, fikse de opp og selge de i et annet marked.

F.eks.: http://jalopnik.com/#!5510502/jaguar-xj ... cat-to-die

...og hvorfor driver jeg og skriver Ferrari feil? Pinlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":2y7aedj2]Høres jo bra ut! Bli kastet ut på skikkelig dypt vann :)

Ang. bilen så sruster den jo hvertfall ikke så lenge den står der nede i ørkenen. Typisk Dubai at slike biler bare blir etterlatt, eller støver bort i en garasje... Har sett flere slike tilfeller på nettet.

Med litt kontakter og skills er det sikkert mulig å gjøre mange gode deals der. Legge inn skambud på slitne superbiler, fikse de opp og selge de i et annet marked.

F.eks.: http://jalopnik.com/#!5510502/jaguar-xj ... cat-to-die

...og hvorfor driver jeg og skriver Ferrari feil? Pinlig...

Jeg tror de folka rett og slett driter i bila... Selv om det selvsagt finnes en god del av dem som har samlinger av både klassisk og nytt som viser at samleren ikke bare har kjøpt "det nyeste og beste".

Veldig trist syn... Stakkars XJ220, overskriften var fryktelig trist!! (Leaving a big cat to die) :(

Prøver nå å finne ut om tauekroken foran på den er original fra fabrikk eller ikke. Delte meninger. Den ble presentert som "348 GT" så det kan hende at den er mer satt opp for banebruk enn de vanlige er/var... I såfall finnes det nok en og annen gromdel her og der på bilen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...