Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

bmwm3gts000_opt.jpg

e92 m3 gts er jo ganske kompromissløs da Fredrik. Er vel ikke alt for mye tullball her heller :D

Sant nok... jeg savner imidlertid mer profilering og action fra BMW når det gjelder denne modellen. Porsche har jo hatt stor suksess med de ulike cup-modellene i mange år og i særstilling de ulike GT3 variantene.

Skrevet

Ingen som vet noe mer enn meg her? :)

Noen her som har noe kjennskap til hvordan det er å bygge om e36 til m3, fra høyrestyrt? Er det plug and play, eller mye som må gjøres? Vet jo om traversfestene. Men må vel være andre typiske problemer å støte på?

Skulle gjerne hatt svaret på det litt fort, da det igrunn haster! :P

viewtopic.php?f=1&t=217699&start=0

Apropos e36 m3 gt, noen som klarer å få tak i tüvpapirer til gt-vingen? en kompis ble stoppet, og må på full teknisk, så trenger papierr på vingen, av alle ting :S

Haha. Hva skal den gjøre av skade? Den går jo hverken over bilens høyde, eller på utsiden av bilens linjer noe sted. Så hva er egentlig problemet? Luftmotstanden? Ærlig talt. Flippen på takluka bremser jo den og..

Skrevet
brages Ålesund. altså BMW ålesund e skikkelig jallasjappe... sann at dere vet d!

Å fyda! Er mange BMW forhandlere som burde ha skjerpet seg alvrolig når det kommer til service og kundebehandling :) Har hørt noen historier opp igjennom ja.. :roll:

Skrevet
Hmm.. Da skal man plutselig på nok et jobbintervju da! Som klargjører for møllergruppen... Pluss noen andre stillinger dama ville vise meg:p

For håpe du får den da :D Jobber som det selv, bare for to utleie firma :) Søkte hos bmw og de hadde jobb til meg men sa i siste liten at de skulle vente...

Er en ganske kurrant jobb :D

Skrevet
brages Ålesund. altså BMW ålesund e skikkelig jallasjappe... sann at dere vet d!

Å fyda! Er mange BMW forhandlere som burde ha skjerpet seg alvrolig når det kommer til service og kundebehandling :) Har hørt noen historier opp igjennom ja.. :roll:

ja altså, kundebehandling e noe dem ikke har hørt om vertfall. vært der tre ganga nå. eneste e har fått hjelp var da jeg kjøpte meg ekstranøkkel. da var de behjeølpelig siden jeg la igjen 800 spenn :evil: idag skulle han ha det til at kjølesystemet mitt var annerledes fordi den ble laget for dansk kjøring. bilen kom i 96 i norge samme året som den var ny. å siden den var dansk så kunne han ikke bestille meg termostathuspakning. alle vet jo at de seneste modellele kom med alu til 94, men nyere hadde plast. men dette hadde ikke den overlegne tufsen bak kontorbordet noe peil på. han vet faen ingen ting. så siden min va dansk som an sa, så kunne han ikke bestille dela til me. da gikk e bare der ifra å ringte til koed :wink: kan meddele an ikke visste ka boltsirkel det er på e36 heller, fordi alt gikk etter tall. men an visste ikke ka forskjellen var :shock: skummelt når kundane vet mer en deleselgerern [-X

Skrevet

^ Det er så sykt fett at de navngir Porschene! :D Blir jo noe legendarisk av slikt med en gang... Natty Dread er rååååååååååå!

Fredrik, last ned Bad boys fra 1995 med Will smith. En nydelig 964 turbo S 3.6 har hovedrollen i denne filmen :cool:

Ikke Turbo S, men 964 Turbo 3.6.

Skrevet

420620_10150660178315211_542910210_11650177_1838537594_n.jpg

hva å la inn bud på denne idag, fant den langsveien

tipp hvilken bil det er ? UBER Grom :D

418566_10150659619315211_542910210_11648912_267336176_n.jpg

fikk endelig henta toppen til banebilen også, men 2 bøyde ventiler så noen som har m20b25 eksosventiler liggende ?

Skrevet

Ja, og det er så rått at ingen av RWB Porschene er lik, alle er unik, fra små til store detaljer, ut i fra hvordan Nakai-San oppfatter kundene som person, til ønsker de har og hva som streifer tankene hans mens han modifiserer bilene. :)Her blant annet får du jo et rimelig greit innblikk i hvor engasjert og entusiastisk Nakai-San er. Skal definitivt ha en RWB Porsche innen 10 år, koste hva det koste vil... :)

Skrevet

Finnes dem med venstreratt? Har sett videoen før, ble ordentlig rørt - lite som er bedre for meg enn å oppdage en ordentlig entusiast! Blir jo lengre og lengre mellom dem nå...

Jeg har mer beskjeden mål... 964 Carrera (vanlig) skal jeg ha en dag, om det er bare for å ha den bilen en sommer eller to... Det er fullt realistisk for de aller fleste inkludert meg... Eller en helt dønn strøken 964 Turbo 3.6 i svart (bad boys bad boys...), men de begynner å bli jævlig dyre nå - koster sikkert en frisk million innen jeg eventuelt får råd :/

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...