Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Proft! De ringte dama nå fra et sted hu har vært på intervju. Sa hu egentlig hadde fått jobben, men så dukket det opp en intern kandidat som jobbet der fra før som plutselig ville ha jobben, så da fikk hu den. LORD!!!!

Skrevet
Proft! De ringte dama nå fra et sted hu har vært på intervju. Sa hu egentlig hadde fått jobben, men så dukket det opp en intern kandidat som jobbet der fra før som plutselig ville ha jobben, så da fikk hu den. LORD!!!!

Sikkert pga innvandringskulturen... Sett den tendensen i flere uker nå... :lol:

Skrevet

Hadde det vært meg så hadde jeg klikka. Jævli råttent å ha intervjuer og alt mulig FØR du har funnet ut om du har noen interne kandidater.

Skrevet

Jeg skjønner Fredriks innlegg veldig godt, alt handler bare om hvordan man leser dette og velger å tolke det han skriver. :)

Wicky: Ferrari-sko, hvilke? Jeg hadde et par originale Puma Ferrari sko, for noen år siden. De var utrolig gode og kunne gjerne tenkt meg disse igjen.

Skrevet

Hva skjer med verden nå, Audi lager v8'ere mens BMW lager turbomata rekkefirrere:s i tillegg så går Audi mot bakhjulstrekk når de gir rs4 85% trekk på bakhjula:s

Skrevet
Får no bilder snart i guess så kan vel legge de ut her :) Mener det var 350 for ferrari og 750 for maserati...

Interessert, pleier å være Puma så de skal være gode å gå i.

Skrevet

Ja det gikk jo greit/til helvette:

Fagprøve drosje - 133 av 140 poeng

Kjentmansprøve drosje - 77 av 140 poeng :mrgreen:

Poengsum for å bestå, 105 poeng per prøve...

Må visst lese som en gal til ny prøve på tirsdag :(

Skrevet

ikke noe bmw spørsmål så jeg kaster det ut her i tulle tråden.. men har bytta clutch på min audi 100 nå og fått montert alt slik det skal være men nå vil den ikke starte.. noen som har vært borti det samme før? starteren går men tenner liksom ikke :/

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...