Telcontar Skrevet Februar 16, 2012 Skrevet Februar 16, 2012 Hehe, 650kr var nå litt mer normal pris. Hvilke størrelser er tilgjengelig? ja er visst vanlige priser..da var ikke jeg interessert iallefall... Nei, like greit å droppe det da.
dutten Skrevet Februar 16, 2012 Skrevet Februar 16, 2012 knut! hjalp ikke og kakke starteren slår visst inn.. er bare at den ikke vil tenne.. lenge leve bilmekk skola på hamar
Julianv Skrevet Februar 16, 2012 Skrevet Februar 16, 2012 Noen som vet om noen m20b25 motorer eller m30b35 motorer i bergensområdet til salgs? Tror jeg tok livet av min m20b25 på tirsdag. Litt aggresjon som måtte ut kan man si Går ikke spesielt gjevnt nå kan man si, og jeg tørr ikke sjekke oljen eller kjølevæsken
flonoen Skrevet Februar 16, 2012 Skrevet Februar 16, 2012 Apropos kakke på starter og det, jeg var på ikea forleden dag, og glemte å skru av parklysa (kjørte harry-mode til en forandring). Kom ut igjen og ser at lysa står på, skrur på tenningen og alt er i skjønneste orden ser det ut som, vrir enda mer og starteren vil ikke. Ikke svakt lys i dash eller noe sånt, ikke antydning til kinning fra starteren. Spretter panseret og gir starteren noen kakk, men det hjalp ikke. Heldigvis var en tjommi med som kunne dytte meg i gang. Jævlig i stuss hvorfor det skjedde, det var jo ikke antydning til svak spenning i batteriet, lysene i dash ble ikke dårligere når jeg prøvde kinne (men det gikk som sagt ikke, ingen reaksjon fra starteren). Noen tanker? e34 535i forresten, men det skal vel ikke ha noe å si. Alt har vert i orden etter det, startet bilen kanskje 10 ganger i ettertid. Har hendt før at den ikke vil starte, men da har et kakk på startmotoren gjort susen. Edit:
Spretter Skrevet Februar 16, 2012 Skrevet Februar 16, 2012 Skulle en tur på byen på lørdag, men så har jeg fa... meg blitt syk Men men, 1500kr spart... Får ta det igjen på sensation i april.
Jordfræsar Skrevet Februar 16, 2012 Skrevet Februar 16, 2012 Kjenner det klør i fingra etter å pleie bilen... nå kan snøen smelte og tempen justereres oppover igjen!
Yngvejos Skrevet Februar 16, 2012 Skrevet Februar 16, 2012 Stakk innom mekonomen for å kjøpe tennplugger til e91 idag. De ville ha 250kr per plugg. Jeg endte opp med å bestille 6 plugger for kr 400 på ebay istedet. 1100kr spart. Norske importører må jo ha en enorm avanse.
Kvasi Skrevet Februar 16, 2012 Skrevet Februar 16, 2012 Stakk innom mekonomen for å kjøpe tennplugger til e91 idag. De ville ha 250kr per plugg. Jeg endte opp med å bestille 6 plugger for kr 400 på ebay istedet. 1100kr spart. Norske importører må jo ha en enorm avanse. Kjøpte 6 stk ngk bpr7es på mekonomen i går for kr 413.- Men jeg får fine priser der
fish Skrevet Februar 16, 2012 Skrevet Februar 16, 2012 Du vet at du lengte etter våren når du polerer krommen på dorullholderen med Autosol...
Azeton Skrevet Februar 16, 2012 Skrevet Februar 16, 2012 Plugger i norge er overpriset så det synger etter!
Jordfræsar Skrevet Februar 16, 2012 Skrevet Februar 16, 2012 Stakk innom mekonomen for å kjøpe tennplugger til e91 idag. De ville ha 250kr per plugg. Jeg endte opp med å bestille 6 plugger for kr 400 på ebay istedet. 1100kr spart. Norske importører må jo ha en enorm avanse. Til nybilen din? Jeg handla også på mekonomen men endte opp med litt over ebayprisen. 4 stk i en pakke. Vet ikke om du har noen spesielle? NGK there is. fish: ja du sier noe der
Yngvejos Skrevet Februar 16, 2012 Skrevet Februar 16, 2012 Stakk innom mekonomen for å kjøpe tennplugger til e91 idag. De ville ha 250kr per plugg. Jeg endte opp med å bestille 6 plugger for kr 400 på ebay istedet. 1100kr spart. Norske importører må jo ha en enorm avanse. Til nybilen din? Jeg handla også på mekonomen men endte opp med litt over ebayprisen. 4 stk i en pakke. Vet ikke om du har noen spesielle? NGK there is. fish: ja du sier noe der Stemmer. Bosch plugger som skal vare 100 000km. De har to alternativ til min bil på Mekonomen. Bosch til 250kr pluggen og Beru til 349. http://www.ebay.com/itm/6-BMW-Spark-Plu ... 601wt_1270
knut_olestad Skrevet Februar 16, 2012 Skrevet Februar 16, 2012 knut! hjalp ikke og kakke starteren slår visst inn.. er bare at den ikke vil tenne.. lenge leve bilmekk skola på hamar Det var rart. Finnes det noen følere på kassa du kan ha glemt koble? Husker rett og slett ikke hvordan min var. Du vet at du lengte etter våren når du polerer krommen på dorullholderen med Autosol... Been there, done that
Jordfræsar Skrevet Februar 16, 2012 Skrevet Februar 16, 2012 Stakk innom mekonomen for å kjøpe tennplugger til e91 idag. De ville ha 250kr per plugg. Jeg endte opp med å bestille 6 plugger for kr 400 på ebay istedet. 1100kr spart. Norske importører må jo ha en enorm avanse. Til nybilen din? Jeg handla også på mekonomen men endte opp med litt over ebayprisen. 4 stk i en pakke. Vet ikke om du har noen spesielle? NGK there is. fish: ja du sier noe der Stemmer. Bosch plugger som skal vare 100 000km. De har to alternativ til min bil på Mekonomen. Bosch til 250kr pluggen og Beru til 349. http://www.ebay.com/itm/6-BMW-Spark-Plu ... 601wt_1270 Selv fant jeg ut av BMW bruker NGK og Bosch ut fra hva de hadde på lager. Så selv endte jeg opp med NGK fra mekonomen til rundt 4-500kr tror jeg. Men har du riktig nr for NGK plugga så får man de hos mekonomen også.
Anbefalte innlegg