Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enkleste er å dra ned og si at du kan betale mellomlegget fra 6940 - 7500kr... At de har byttet ledningsnett uten å fikse feilen er dems problem.. Du kan da ikke belage deg på å dekke utgifter de har hatt..

Om de ikke går med på det så hadde jeg vel heller tatt kontakt med naf-advokat eller lignende..eneste måten å komme seg igjennom dette på dessverre...

Skrevet
Hva jobber du som nå da? :P Btw, gratulerer :)

jobber "on The Dark Side" :P teknisk klargjører møller:) blir gøy å starte på mandag:D

Skrevet

Noekult:

Jeg hadde en lignende sak ifjor, sendte bilen inn på service hos GSbildeler og forklarte dem hva som måtte fikses. De tok den inn, ringte opp og sa at de fant noe annet jeg burde få bytta også. Sa de fikk gjøre det, for den måtte gjennom eu-godkjenninga en av dagene etterpå.

Da jeg fikk den tilbake, sendte jeg den til eu-godkjenninga, så gikk den ikke gjennom -.- Tok en titt på lappen, og der hadde jeg fått feil på noe GSbildeler ordna på for meg..

Dro rett opp for å klage, de reparerte alle problemene og sa de kunne ta en eu-godkjenning på den for meg når de var ferdig. Takket glatt nei, og kjørte tilbake til de som tok eu-godkjenninga i første omgang :P Da gikk den heldigvis gjennom :)

Jeg nekta å betale et øre mer for et problem som ikke skulle vært der, og det skjønte de heldigvis.

Skrevet

Takk for tilbakemelding. Jeg er medlem i NAF (slik Roger nevnte). Ringte dem og de sa det enkleste er, som Wicky sier, å betale differansen. Jeg måtte levere skriftliig reklamasjon med henvendelse til Håndverkertjenesteloven (http://www.lovdata.no/all/tl-19890616-063-004.html#17) og det har jeg nå gjort på e-post. Hvis tvisten ikke løser seg, kan jeg betale ca. 350 kr. i egenandel og få mer målrettet hjelp fra NAF-advokat.

Måtte skrive frist på tilbakemelding fra dem også, satte det til i dag kl. 17, innen verkstedet stenger. Hvis jeg ikke hører noe (har prøvd å ringe 3-4 ganger, de svarer jo ikke på telefon der!) i løpet av dagen, går jeg rett til NAF. Orker ikke dette tullet her. Tenk om jeg var mekaniker, tok betaling for en jobb og leverte bilen UTEN at problemet var løst. Så får jeg klage, og sier at dere må betale mer fordi jeg ignorerte en ting eller tre før jeg ringte dere og at at bilen var i orden... WTF...

Skrevet
Takk for tilbakemelding. Jeg er medlem i NAF (slik Roger nevnte). Ringte dem og de sa det enkleste er, som Wicky sier, å betale differansen. Jeg måtte levere skriftliig reklamasjon med henvendelse til Håndverkertjenesteloven (http://www.lovdata.no/all/tl-19890616-063-004.html#17) og det har jeg nå gjort på e-post. Hvis tvisten ikke løser seg, kan jeg betale ca. 350 kr. i egenandel og få mer målrettet hjelp fra NAF-advokat.

Måtte skrive frist på tilbakemelding fra dem også, satte det til i dag kl. 17, innen verkstedet stenger. Hvis jeg ikke hører noe (har prøvd å ringe 3-4 ganger, de svarer jo ikke på telefon der!) i løpet av dagen, går jeg rett til NAF. Orker ikke dette tullet her. Tenk om jeg var mekaniker, tok betaling for en jobb og leverte bilen UTEN at problemet var løst. Så får jeg klage, og sier at dere må betale mer fordi jeg ignorerte en ting eller tre før jeg ringte dere og at at bilen var i orden... WTF...

De gikk med på at du betaler differansen og de fikser bilen? Skjønte ikke helt...

Skrevet

De har ikke gått med på noe som helst enda. Jeg har til nå bare sendt reklamasjonsbrev på e-post, med tilbud om en rask løsning for begge parter ved at jeg betaler kun for nye prisdifferansen på første utførte jobb og nye tilbudet. Det var det jeg fikk anbefalt fra NAF å gjøre, siden jeg helst vil ha tilbake bilen ferdigreparert fortest mulig...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...