flonoen Skrevet Februar 18, 2012 Skrevet Februar 18, 2012 Gimp er vel gratisprogrammet som ligger tettest opp mot photoshop mtp features, men det er totalt håpløst ubrukelig uintuitivt. Paint.net skal være bra og lettvint, men har aldri prøvd det.
Dirty Skrevet Februar 18, 2012 Skrevet Februar 18, 2012 Kebab Hot mellom Carl Berner/Sinsen er byens beste bab uten tvil! kasta bilen din idag forresten
M|Fjeld Skrevet Februar 18, 2012 Skrevet Februar 18, 2012 Kebab Hot mellom Carl Berner/Sinsen er byens beste bab uten tvil! kasta bilen din idag forresten Herlig!
bcRichard Skrevet Februar 18, 2012 Skrevet Februar 18, 2012 Var girkassefeste® som var slitt på den bilen, det hjalp veldig Kan høres riktig ut! Åssen er det å bytte a? Et helvete antar jeg? Og koster vel fi##e? Julian: Har gått 73 000, og har ikke fått noe særlig tyn av meg... Men det kan høres ut som du har rett, det kommer hvis jeg plutselig trår inn gassen. Dette bør ikke være det værste, men kommer litt an på. På en A-klasse tar det ca 20min mens på en Vito tar det 3 timer, så alt kommer an på hvor lett det er å komme til. Jobber du for BOS? (Bertel O. Steen)
flonoen Skrevet Februar 18, 2012 Skrevet Februar 18, 2012 http://www.bt.no/nyheter/lokalt/Hengte- ... 0AaHYFac3N "En av årsakene til at straffen ikke ble strengere, var at kvinnen tilsto med en gang, noe som sparte tingretten for både tid og penger." Det er så fucked up. Drit i hva følger handlingene fikk for offeret, siden tiltalte sparte inn noen kroner i budsjettet til tingretten må hun jo belønnes skikkelig for det! Bør man ikke se på handlingen og konsekvensene og straffe etter det, og så eventuelt legge på straffen om tiltalte har gjort etterforskningen vanskelig? Ikke trekke fra iallefall! Broren har jo hatt det like jævlig selv om hun tilstår ved første anledning!
Jokkke Skrevet Februar 18, 2012 Skrevet Februar 18, 2012 http://www.bt.no/nyheter/lokalt/Hengte-ut-bror-som-incestforbryter-2656630.html#.T0AaHYFac3N"En av årsakene til at straffen ikke ble strengere, var at kvinnen tilsto med en gang, noe som sparte tingretten for både tid og penger." Det er så fucked up. Drit i hva følger handlingene fikk for offeret, siden tiltalte sparte inn noen kroner i budsjettet til tingretten må hun jo belønnes skikkelig for det! Bør man ikke se på handlingen og konsekvensene og straffe etter det, og så eventuelt legge på straffen om tiltalte har gjort etterforskningen vanskelig? Ikke trekke fra iallefall! Broren har jo hatt det like jævlig selv om hun tilstår ved første anledning! GT5 ikveld?
rublings Skrevet Februar 18, 2012 Skrevet Februar 18, 2012 Jobber du for BOS? (Bertel O. Steen) Jobbet frem til november i fjor
[space] Skrevet Februar 18, 2012 Skrevet Februar 18, 2012 Konfjusing meg selv Så ikke dumt ut! Elsket de høyttalerne tidligere, og det er vel fortsatt kanonlyd i de akkurat som nyere modeller. Gode høyttalere vil alltid være gode høyttalere! Er det en McIntosh jeg skimter på midten der?
flonoen Skrevet Februar 18, 2012 Skrevet Februar 18, 2012 http://www.bt.no/nyheter/lokalt/Hengte-ut-bror-som-incestforbryter-2656630.html#.T0AaHYFac3N"En av årsakene til at straffen ikke ble strengere, var at kvinnen tilsto med en gang, noe som sparte tingretten for både tid og penger." Det er så fucked up. Drit i hva følger handlingene fikk for offeret, siden tiltalte sparte inn noen kroner i budsjettet til tingretten må hun jo belønnes skikkelig for det! Bør man ikke se på handlingen og konsekvensene og straffe etter det, og så eventuelt legge på straffen om tiltalte har gjort etterforskningen vanskelig? Ikke trekke fra iallefall! Broren har jo hatt det like jævlig selv om hun tilstår ved første anledning! GT5 ikveld? Er på Voss, skal skifte eksos på femmern. Får bli til i morgen/mandag, da er jeg tilbake! Faen det var gøy å kjøre sportsdekk i går, har omtrent bare kjørt racingdekk i det siste, og da går jo bilen på skinner bokstavelig talt. Kan prøve så mye en bare vil å få ræva ut, men det går bare ikke. Blir litt mer liv i bilen, føles noen hakk ektere ut med sportsdekk.
[space] Skrevet Februar 18, 2012 Skrevet Februar 18, 2012 Noen som har en gammel elgitar de vil kvitte seg med? Squier Strat eller noe slikt? Trenger en til et prosjekt jeg har gående!
Kvasi Skrevet Februar 18, 2012 Skrevet Februar 18, 2012 ":1o6svkkt]Konfjusing meg selv Så ikke dumt ut! Elsket de høyttalerne tidligere, og det er vel fortsatt kanonlyd i de akkurat som nyere modeller. Gode høyttalere vil alltid være gode høyttalere! Er det en McIntosh jeg skimter på midten der? De er uten tvil de beste høytalerne jeg har hørt faktisk. Bytta alle elementene bortsett fra mellomtonene og oppgradert delefilterne med litt dyrere saker. Jeg har kanskje en "ting for" B&W men har hatt både tunge Usher og JM lab hjemme og de kan liksom ikke måle seg.. Er dessverre ingen McIntosher her for tiden. Har faktisk ikke effektforsterker i det hele tatt nå, ble solg for å finansiere noe annet. :/ men har vært endel godis innom etterhvert, og det blir Midgard igjen ganske så straks..
Jokkke Skrevet Februar 18, 2012 Skrevet Februar 18, 2012 http://www.bt.no/nyheter/lokalt/Hengte-ut-bror-som-incestforbryter-2656630.html#.T0AaHYFac3N"En av årsakene til at straffen ikke ble strengere, var at kvinnen tilsto med en gang, noe som sparte tingretten for både tid og penger." Det er så fucked up. Drit i hva følger handlingene fikk for offeret, siden tiltalte sparte inn noen kroner i budsjettet til tingretten må hun jo belønnes skikkelig for det! Bør man ikke se på handlingen og konsekvensene og straffe etter det, og så eventuelt legge på straffen om tiltalte har gjort etterforskningen vanskelig? Ikke trekke fra iallefall! Broren har jo hatt det like jævlig selv om hun tilstår ved første anledning! GT5 ikveld? Er på Voss, skal skifte eksos på femmern. Får bli til i morgen/mandag, da er jeg tilbake! Faen det var gøy å kjøre sportsdekk i går, har omtrent bare kjørt racingdekk i det siste, og da går jo bilen på skinner bokstavelig talt. Kan prøve så mye en bare vil å få ræva ut, men det går bare ikke. Blir litt mer liv i bilen, føles noen hakk ektere ut med sportsdekk. Ah grettda! Jeg kjørte med sportsdekk igår, ræven slengte jo seg ut i hver sving med 330i'en. Hadde 100% sperre på da..
Anbefalte innlegg