Julianv Skrevet Februar 19, 2012 Skrevet Februar 19, 2012 Noen som vet hvorfor lampa som lyser rødt i speedometeret når håndbrekket er oppe, nå lyser gult hele tiden? Håndbrekk lyset lyser rødt når jeg tar opp håndbrekket men gult når jeg tar det ned og begynner å kjøre Slitte klossen pleier å gi slike lys, så ville sjekket det i første omgang! Nå har stakkars e34en min fått kjørt seg HARDT på snøen idag Godt å få kjørt fra seg litt på snøen
Fredrik 90 Skrevet Februar 19, 2012 Skrevet Februar 19, 2012 Jeg var også inne på det med lavt bremseveske nivå, men da regner jeg med at det ville lyst rødt og eller fått meldig i I driven. Blir ikke noe klokere av instruksjonsboken heller Slitte klosser kan det umulig være da disse ble byttet rundt hele bilen i september. Men det med Drive off eller "bakkestart hjelpen" skal jeg teste, takk for tipset
Fredrik Skrevet Februar 19, 2012 Skrevet Februar 19, 2012 Ble faktisk invitert av to pakistanske jenter... Syns det ble for rart og takka nei Hvorfor det egentlig?...
oddis Skrevet Februar 19, 2012 Skrevet Februar 19, 2012 Ble faktisk invitert av to pakistanske jenter... Syns det ble for rart og takka nei Hvorfor det egentlig?... Han er redd for å få bank av fedrene dems? Trodde det var no-no for kvinnfolk å be ut menn i muslimske miljøer.. Jeg hadde nok tatt samme valget, noekult!
hermanoo90 Skrevet Februar 19, 2012 Skrevet Februar 19, 2012 DA SELGER jeg Mercedesen min! http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=33154964
Jordfræsar Skrevet Februar 19, 2012 Skrevet Februar 19, 2012 DA SELGER jeg Mercedesen min! http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=33154964 Ble det rart når 60 år gamle damer likte bilen men ikke de i 20-åra?
-Erik- Skrevet Februar 19, 2012 Skrevet Februar 19, 2012 DA SELGER jeg Mercedesen min! http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=33154964 Ble det rart når 60 år gamle damer likte bilen men ikke de i 20-åra? Her vil jeg kommentere kommentaren din ved å henvise til avataren din!
FredrikE24 Skrevet Februar 19, 2012 Skrevet Februar 19, 2012 Brodern snekra sammen dette bildet i photoshop for en stund siden Noen som drar kjensel på denne figuren?
hermanoo90 Skrevet Februar 19, 2012 Skrevet Februar 19, 2012 DA SELGER jeg Mercedesen min! http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=33154964 Ble det rart når 60 år gamle damer likte bilen men ikke de i 20-åra? Her vil jeg kommentere kommentaren din ved å henvise til avataren din! Haha denne drar de yngre og du!!!! Den ser så ''ny og dyr ut'' i jenter sine øyne som ikke har peil på biler, du blir sjeldent/aldri stoppa av politiet, og driftsikkert drivverk! bare å kjøpe!! hehehe og ja , den avataren din......
FredrikE24 Skrevet Februar 19, 2012 Skrevet Februar 19, 2012 DA SELGER jeg Mercedesen min! http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=33154964 Ble det rart når 60 år gamle damer likte bilen men ikke de i 20-åra? Her vil jeg kommentere kommentaren din ved å henvise til avataren din! Haha denne drar de yngre og du!!!! Den ser så ''ny og dyr ut'' i jenter sine øyne som ikke har peil på biler, du blir sjeldent/aldri stoppa av politiet, og driftsikkert drivverk! bare å kjøpe!! hehehe og ja , den avataren din...... Ser bilen ny og dyr ut kan det gått være hva som helst! Audi A5 har vist seg å være en bil de liker. Har kjørt BMWn og Mercedesen til Svinesund på harrytur en haug av ganger uten noe særlig oppmerksomhet. Så lånte en kamerat en A5 coupe som vi reiste over med.. Rart hva den trakk til seg av yngre kvinner Har jeg en venninde som passasjer i BMWn er det alltid like gøy om det skjer noe feks. når thermostaten hadde hengt seg en flott sommerdag med nesten 30 varmegrader i lufta og rushtid i Oslo by i Operatunellen Eller da jeg hadde litt problemer med tenninga(dårlig kontakt på en ledningskobling i sikringsboksen) og bilen stoppet på trafikkmaskinen...
Jordfræsar Skrevet Februar 19, 2012 Skrevet Februar 19, 2012 Ble det rart når 60 år gamle damer likte bilen men ikke de i 20-åra? Her vil jeg kommentere kommentaren din ved å henvise til avataren din! Haha denne drar de yngre og du!!!! Den ser så ''ny og dyr ut'' i jenter sine øyne som ikke har peil på biler, du blir sjeldent/aldri stoppa av politiet, og driftsikkert drivverk! bare å kjøpe!! hehehe og ja , den avataren din...... Hæ? Er det noe med avataren min. Jon is king
Fredrik 90 Skrevet Februar 19, 2012 Skrevet Februar 19, 2012 Var ute i bilen nå, først når jeg starter så får jeg opp det verkstedikonet i speedometeret (Bil på løftebukk tegnet) også kommer det opp i I driven "Break pad wear indicator" Altså noe med slitasje sensoren på bremseklossene eller noe. Ble litt forvirret her nå, bilen er jo fin å kjøre men det er så irriterende med sånne feilmeldinger Begynner "sølvpilen" å svikte meg
Jordfræsar Skrevet Februar 19, 2012 Skrevet Februar 19, 2012 Var ute i bilen nå, først når jeg starter så får jeg opp det verkstedikonet i speedometeret (Bil på løftebukk tegnet) også kommer det opp i I driven "Break pad wear indicator"Altså noe med slitasje sensoren på bremseklossene eller noe. Ble litt forvirret her nå, bilen er jo fin å kjøre men det er så irriterende med sånne feilmeldinger Begynner "sølvpilen" å svikte meg Kan være at de glemte å resette når de skifta?
FredrikE24 Skrevet Februar 19, 2012 Skrevet Februar 19, 2012 Var ute i bilen nå, først når jeg starter så får jeg opp det verkstedikonet i speedometeret (Bil på løftebukk tegnet) også kommer det opp i I driven "Break pad wear indicator"Altså noe med slitasje sensoren på bremseklossene eller noe. Ble litt forvirret her nå, bilen er jo fin å kjøre men det er så irriterende med sånne feilmeldinger Begynner "sølvpilen" å svikte meg Kan være at de glemte å resette når de skifta? Ekke dette noe som slites av med klossen og må byttes ved klossebytte?
316 Skrevet Februar 19, 2012 Skrevet Februar 19, 2012 Jo, de ryker vel normalt av ved bytte av klosser også? For dette er noe tynt drit...
Anbefalte innlegg