Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Noen som vet hvorfor lampa som lyser rødt i speedometeret når håndbrekket er oppe, nå lyser gult hele tiden? Håndbrekk lyset lyser rødt når jeg tar opp håndbrekket men gult når jeg tar det ned og begynner å kjøre :roll:

Slitte klossen pleier å gi slike lys, så ville sjekket det i første omgang! :)

Nå har stakkars e34en min fått kjørt seg HARDT på snøen idag :lol: Godt å få kjørt fra seg litt på snøen :D

Skrevet

Jeg var også inne på det med lavt bremseveske nivå, men da regner jeg med at det ville lyst rødt og eller fått meldig i I driven. Blir ikke noe klokere av instruksjonsboken heller :roll: Slitte klosser kan det umulig være da disse ble byttet rundt hele bilen i september.

Men det med Drive off eller "bakkestart hjelpen" skal jeg teste, takk for tipset :)

Skrevet
Ble faktisk invitert av to pakistanske jenter... Syns det ble for rart og takka nei :P:lol:

Hvorfor det egentlig?... :?

Han er redd for å få bank av fedrene dems? :P Trodde det var no-no for kvinnfolk å be ut menn i muslimske miljøer.. #-o

Jeg hadde nok tatt samme valget, noekult! :-$

Skrevet

Ble det rart når 60 år gamle damer likte bilen men ikke de i 20-åra? :roll:

Her vil jeg kommentere kommentaren din ved å henvise til avataren din! :lol:

Haha denne drar de yngre og du!!!! Den ser så ''ny og dyr ut'' i jenter sine øyne som ikke har peil på biler, du blir sjeldent/aldri stoppa av politiet, og driftsikkert drivverk! bare å kjøpe!! hehehe

og ja , den avataren din...... :lol:

Skrevet

Haha denne drar de yngre og du!!!! Den ser så ''ny og dyr ut'' i jenter sine øyne som ikke har peil på biler, du blir sjeldent/aldri stoppa av politiet, og driftsikkert drivverk! bare å kjøpe!! hehehe

Ser bilen ny og dyr ut kan det gått være hva som helst!

Audi A5 har vist seg å være en bil de liker. Har kjørt BMWn og Mercedesen til Svinesund på harrytur en haug av ganger uten noe særlig oppmerksomhet.

Så lånte en kamerat en A5 coupe som vi reiste over med.. Rart hva den trakk til seg av yngre kvinner :P

Har jeg en venninde som passasjer i BMWn er det alltid like gøy om det skjer noe feks. når thermostaten hadde hengt seg en flott sommerdag med nesten 30 varmegrader i lufta og rushtid i Oslo by i Operatunellen :) Eller da jeg hadde litt problemer med tenninga(dårlig kontakt på en ledningskobling i sikringsboksen) og bilen stoppet på trafikkmaskinen...

Skrevet

Hæ? Er det noe med avataren min. Jon is king :D

Skrevet

Var ute i bilen nå, først når jeg starter så får jeg opp det verkstedikonet i speedometeret (Bil på løftebukk tegnet) også kommer det opp i I driven "Break pad wear indicator"

Altså noe med slitasje sensoren på bremseklossene eller noe. Ble litt forvirret her nå, bilen er jo fin å kjøre men det er så irriterende med sånne feilmeldinger :evil:

Begynner "sølvpilen" å svikte meg :?

Skrevet
Var ute i bilen nå, først når jeg starter så får jeg opp det verkstedikonet i speedometeret (Bil på løftebukk tegnet) også kommer det opp i I driven "Break pad wear indicator"

Altså noe med slitasje sensoren på bremseklossene eller noe. Ble litt forvirret her nå, bilen er jo fin å kjøre men det er så irriterende med sånne feilmeldinger :evil:

Kan være at de glemte å resette når de skifta?

Skrevet

Kan være at de glemte å resette når de skifta?

Ekke dette noe som slites av med klossen og må byttes ved klossebytte?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...