liffi Skrevet Februar 21, 2012 Skrevet Februar 21, 2012 ! Jeg har i grunn aldri kjørt mer bedriten bil på vinteren enn min e34 535i, men så vet jeg også at det er fordi den har dårlige dekk og åpen diff Selv bor jeg i et område med bakker og drit overalt..... Såså.. Jeg har IKKE hatt noe problem med mine e34`r på vinterføre ( Muligens av å til når det er utrolig mye snø ) men jeg synes dem er gode vinterbiler. grunnen til at du ikke liker e34 på snøføre er vell at du ikke er vant til open Diff.. bare hatt Spærrer å Brems du kjære fetter
VegarVS Skrevet Februar 21, 2012 Skrevet Februar 21, 2012 idag setter jeg kursen mot gardemoen.. skal være der i 2 dager på kurs.. moro å ikke være hjemme på bursdagen sin a gitt! skal kjøre en Honda CRZ, så det kan jo bli moro
hermanoo90 Skrevet Februar 21, 2012 Skrevet Februar 21, 2012 En sykt ny chill Reggae sang fra Damian Marley! :
Marius2002 Skrevet Februar 21, 2012 Skrevet Februar 21, 2012 Har tube og vannski selv og synes det er veldig greit å kunne variere litt både for egen del og etter hva andre har lyst til, men wakeboard er vel det som har størst potensiale om man virkelig skal ha noe å bruke mye og utvikle seg på. Jeg skal bare ha noe å leke litt med og til å lage god stemning om sommeren! Med wakeboard bør man jo forresten ha en litt større og tyngre båt for at det skal bli skikkelig gøy. Okei, jeg vil bare ha noe å leke litt med jeg også og som du sier lage god stemning om sommeren! Men jeg er en brettgutt, står på skateboard og snowboard, og derfor er også wakeboard høyt ønsket. Det er ikke umulig jeg går for begge deler om jeg planlegger. .... *et langt og fornuftig innlegg* ... Båten er en bred 21foter med 150hk 2-takter V6, så båten er tung og motoren er kvass.. Har sett på et wakeboardsett inne på Watski.no, koster vel 3100,- Ser ut til at det faktisk blir wakeboard, men som nevnt over kan det hende jeg går til innkjøp av tube også. Slike flyge-tuber ser utrolig moro ut, men å falle ned fra disse i 20-30 knop er vel som å lande på ei bordoverflate(?).. Synes å huske jeg slo meg bare jeg ble kastet ut av tuben på gamlebåten.. Men å bruke vest er ikke pyse, det SKAL man. Å drive på med vannsport uten vest er bare idioti.
Robkill Skrevet Februar 21, 2012 Skrevet Februar 21, 2012 ! Jeg har i grunn aldri kjørt mer bedriten bil på vinteren enn min e34 535i, men så vet jeg også at det er fordi den har dårlige dekk og åpen diff Selv bor jeg i et område med bakker og drit overalt..... Såså.. Jeg har IKKE hatt noe problem med mine e34`r på vinterføre ( Muligens av å til når det er utrolig mye snø ) men jeg synes dem er gode vinterbiler. grunnen til at du ikke liker e34 på snøføre er vell at du ikke er vant til open Diff.. bare hatt Spærrer å Brems du kjære fetter Leiv da, les skikkelig nå! 525i'n din var ikke i nærheten av å oppføre seg like tåplig. Men det å si at du aldri har hatt problemer blir noe feil, var da flere ganger du slet fælt med de e34'ene på fremkommelighet.
liffi Skrevet Februar 21, 2012 Skrevet Februar 21, 2012 Robert da les skikkelig nå ! mye snø. var da jeg sleit ! å opp bakken hos hos meg når det ikke var måkt da du satt fast med Merca ! haha. var ikke så fremkommelig da. måking å dytting måtte til.
Robkill Skrevet Februar 21, 2012 Skrevet Februar 21, 2012 Robert da les skikkelig nå ! mye snø. var da jeg sleit ! å opp bakken hos hos meg når det ikke var måkt da du satt fast med Merca ! haha. var ikke så fremkommelig da. måking å dytting måtte til. Da MB'n ga opp hadde e34'ene gitt opp for lenge siden Uansett ingen vits å diskutere akkuratt det her, lettere for oss å skrike litt ut av vinduet!
Azeton Skrevet Februar 21, 2012 Skrevet Februar 21, 2012 Dere må ikke slippe gassen når det spinner. Da du setter deg fast!
knut_olestad Skrevet Februar 21, 2012 Skrevet Februar 21, 2012 Si det til de som gir flatt jern og tror det hjelper
Hansh Skrevet Februar 21, 2012 Skrevet Februar 21, 2012 Si det til de som gir flatt jern og tror det hjelper Med antispinn må du gi gass til du høres ut som en idiot (ikke full gass) for at den skal klare å jobbe best mulig!
hermanoo90 Skrevet Februar 21, 2012 Skrevet Februar 21, 2012 Det handler om å ha en mellomting, ikke for lite gass og ikke for mye =)
wicky124 Skrevet Februar 21, 2012 Skrevet Februar 21, 2012 Handler om å gi gass og kjøre på! aldri satt meg fast eller ikke kommet opp en bakke...
Anbefalte innlegg