Marius2002 Skrevet Februar 21, 2012 Skrevet Februar 21, 2012 Så ut som en kald fornøyelse: http://seriouswheels.com/cars/2012/top- ... -Drive.htm
Erebus Skrevet Februar 21, 2012 Skrevet Februar 21, 2012 Handler om å gi gass og kjøre på! aldri satt meg fast eller ikke kommet opp en bakke... Rampen opp til lageret bak kebabkiosken teller ikke..
powerfulglenn Skrevet Februar 21, 2012 Skrevet Februar 21, 2012 Hvordan lager man link ogsånt til prosjektet av bimmern min? Kan noen hjelpe meg ?
wicky124 Skrevet Februar 21, 2012 Skrevet Februar 21, 2012 Hvordan lager man link ogsånt til prosjektet av bimmern min? Kan noen hjelpe meg ? [ url= fyll inn linken til tråden] hva linken skal hete eksempel: [ url=http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=6&t=156231]Hulkine
Fredrik Skrevet Februar 21, 2012 Skrevet Februar 21, 2012 Som flere sikkert har fått med seg er jeg av prinsipielle årsaker republikaner når det gjelder statsform. Vi skriver 2012 og Norge burde for lengst ha vært en føderal parlamentarisk republikk a la Tyskland. Når dette er sagt har vi et fantastisk flott Kongehus i Norge, som vet å ivareta deres oppgaver på den aller beste måte. Idag fyller Hans Majestet Kong Harald V 75 år. Gratulerer med dagen Deres Majestet.
knut_olestad Skrevet Februar 21, 2012 Skrevet Februar 21, 2012 Som flere sikkert har fått med seg er jeg av prinsipielle årsaker republikaner når det gjelder statsform. Vi skriver 2012 og Norge burde for lengst ha vært en føderal parlamentarisk republikk a la Tyskland. Når dette er sagt har vi et fantastisk flott Kongehus i Norge, som vet å ivareta deres oppgaver på den aller beste måte. Idag fyller Hans Majestet Kong Harald V 75 år. Gratulerer med dagen Deres Majestet. Min bror og hans nest yngste sønn fyller også i dag Godt tima
Robkill Skrevet Februar 21, 2012 Skrevet Februar 21, 2012 9 grader her nå, ikke langt igjen til tørre veier da!
VegarVS Skrevet Februar 21, 2012 Skrevet Februar 21, 2012 Som flere sikkert har fått med seg er jeg av prinsipielle årsaker republikaner når det gjelder statsform. Vi skriver 2012 og Norge burde for lengst ha vært en føderal parlamentarisk republikk a la Tyskland. Når dette er sagt har vi et fantastisk flott Kongehus i Norge, som vet å ivareta deres oppgaver på den aller beste måte. Idag fyller Hans Majestet Kong Harald V 75 år. Gratulerer med dagen Deres Majestet. vi har bursdag på samme dag.. har alltid synes det har vært moro å skryte av det
flonoen Skrevet Februar 21, 2012 Skrevet Februar 21, 2012 Eg har alltid flagga for broren og den nest yngste sønnen til broren til knut_olestad. Edit: og bmwlærling
Erebus Skrevet Februar 21, 2012 Skrevet Februar 21, 2012 Nå synes jeg vi bruker litt for mange millioner på kongefamilien her i landet, men har noen regnet på hvor mye de bringer inn i form av PR, turisme og representasjon? Lurer på om regnestykket ikke ser så verst ut uansett..
M|Fjeld Skrevet Februar 21, 2012 Skrevet Februar 21, 2012 Gratulerer med dagen Bmwlærling Og kong Harald!
Fredrik Skrevet Februar 21, 2012 Skrevet Februar 21, 2012 Nå synes jeg bruker litt for mange millioner på kongefamilien her i landet, men har noen regnet på hvor mye de bringer inn i form av PR, turisme og representasjon? Lurer på om regnestykket ikke ser så verst ut uansett.. Jeg tror at et slikt regnskap er tilnærmet umulig å lage... like umulig som et innvandrerregnskap. Jeg føler meg imidlertid relativt sikker på at Kongehuset ikke er et underskuddsforetagende målt i rene penger. Det handler i aller høyeste grad om at Kongehuset samler nordmenn om en felles selvfortåelse og nasjonal ramme. Dette kan ikke måles i kroner og ører, men viser seg i form av at vi alle forstår hva det vil si å være fra Norge. Jeg synes at Kongefamilien viser dette på en utmerket måte ved tydelig å vise menneskelighet og storsinn samt kjærlighet til hverandre og hele folket. Dette er etter min mening det som virkelig legetimerer det norske monarkiet på tross av de åpenbare konstitusjonelle utfordringene i et moderne demokrati som det norske.
Anbefalte innlegg