Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Lager pepperbiff og fløtegratinerte poteter før jeg skal på jobb. Digg ;)!

Ingenting er vel strengt talt bedre enn det. Må huske peppersaus ;)

Sitter her å øver til kjentmannsprøve. Denne gangen går det nok :)

Drosje? Isåfall, i Bergen?

Hørt det er no dritt med kjentmannsprøver i så store byer :P

Kjører drosje selv, og er relativt gla for at det er et noe begrenset antall gatenavn å huske her jeg kjører :P

Bergen ja. Hele Bergen Kommune skal kunnes, og det gjelder gater og veier, hoteller, utesteder, severdigheter, skoler osv.osv... #-o

Sist gang fikk jeg 77 av 140 poeng :lol: Men da hadde vi fagprøve samtidig. Denne gangen går det nok en god del bedre.

Skrevet
Fagprøve i drosje? Eller noe annet? :P

Ja, i dosje. Ting som takster, tariffer, lover og regler, takstameter osv.. 133 av 140 poeng 8)

Skrevet
svada..

mer svada.

Steven eller steve?

Typisk eksempel fra spammer-rustkongen her på forumet :roll:

Her inviteres det til en saklig debatt i tulletråden, og du er i gang igjen med diverse spydigheter. Synd.

Skrevet

Her inviteres det til en saklig debatt i tulletråden, og du er i gang igjen med diverse spydigheter. Synd.

Så, så. Du er heller ikke særlig kjent for å holde tilbake med spydigheter her. Senest i dag:

Handler om å gi gass og kjøre på! :P

aldri satt meg fast eller ikke kommet opp en bakke...

Rampen opp til lageret bak kebabkiosken teller ikke.. :lol::lol::lol::lol:

Skrevet

Erebus er vel like tilbakestående som...hmm... nei tror han setter ny standard...

Og nei, ingen inviterte meg til noe...verken debatt eller andre samtaler... Jeg lurte på noe, og stilte ett spørsmål..

Er også lettere å skrive "svada" enn å quote alt dere skriver fra wikipedia og andre ubrukelige instanser...

Skrevet

Har noen her kjørt forrige generasjon Accord? Den fra 2003-2004 ca. Tenkte da på tidlig modell, med liten bensinmotor og automatgir. Syns de ser veldig kule ut. Viktige i dette tilfellet er at bilen er svært driftsikker. Hvor mye bruker den på mila, tror dere? Sedan, ikke touring :)

Vi er lei vår Volvo nå (pga. inkompetente og overprisa verksteder!), og far vurderer en midlertidig bil å ha ut året. Får kanskje 100.000 lett for bilen vår i den stand og km. den har, og vi kan legge opp til 100.000 kr. i mellomlegg (men idéelt rundt 50-70.000 kr.).

Andre tips? Avensis har kjip interiørkvalitet og Passat hører jeg mye forskjellig om. Cluet er driftsikkerhet (han kjører ca. 40.000 km. i året og er helt avhengig av bil som fungerer). Mazda 6 er vel kjent for rust?

E90 sedan har kanskje veldig lite bagasjerom?

Skrevet
Har noen her kjørt forrige generasjon Accord? Den fra 2003-2004 ca. Tenkte da på tidlig modell, med liten bensinmotor og automatgir. Syns de ser veldig kule ut. Viktige i dette tilfellet er at bilen er svært driftsikker. Hvor mye bruker den på mila, tror dere? Sedan, ikke touring :)

Vi er lei vår Volvo nå (pga. inkompetente og overprisa verksteder!), og far vurderer en midlertidig bil å ha ut året. Får kanskje 100.000 lett for bilen vår i den stand og km. den har, og vi kan legge opp til 100.000 kr. i mellomlegg (men idéelt rundt 50-70.000 kr.).

Andre tips? Avensis har kjip interiørkvalitet og Passat hører jeg mye forskjellig om. Cluet er driftsikkerhet (han kjører ca. 40.000 km. i året og er helt avhengig av bil som fungerer). Mazda 6 er vel kjent for rust?

E90 sedan har kanskje veldig lite bagasjerom?

Andregenerasjons Avensis er ikke noen dårlig bil. Interiøret er upåklagelig mener nå jeg..

Skrevet
Steven eller steve?

Dette har vi vel egentlig lært oss å leve med, men det er trist for forumet at diskusjonene ofte blir ødelagt på denne måten. Ekstra trist er det når innholdet i diskusjonen burde være av interesse for de aller fleste av oss. Temaet i mitt innlegg er forøvrig ikke "oppfunnet" av meg, men er en anerkjent utlegning av en alvorlig sosial utfordring i de aller fleste vestlige land. Ergo taler Wicky mot bedre vitende.

Wicky: "Steve" er kortform av Steven (ref: Steven Paul Jobs). Hans biologiske far heter Abdulfattah Jandali og adoptivfaren het Paul Reinhold Jobs.

Skrevet
Andregenerasjons Avensis er ikke noen dårlig bil. Interiøret er upåklagelig mener nå jeg..

Har du kjørt den? Hva gjør bilen bra?

Edit: Ser at det er vanskelig å finne en slik Accord i sedan med automat... Nesten bare touringer jo...

Edit 2: Hva med forrige C-klasse? Lurer på om facelift-utgaven kan fåes til under 200.000 kr.! Den har han alltid likt.

Skrevet

Har du kjørt den? Hva gjør bilen bra?

Har kjørt 2. gen litt ja, og jeg synes all over at det er en god bil. Den jeg kjørte hadde 2.2 tdi mener jeg på, og det var en grei og sterk motor. Interiøret synes jeg greit. Har dog kjørt mest 3. gen, og der har jeg veldig lite å utsette egentlig.. Bare det ikke er 1,6 bensinern... den er skrot..

Skrevet

Hva med Audi A4 2,0 liter bensin på 130 hester, med facelift. Enkle og greie biler som er fine :) Hvis ikke så har man jo E91 318I hvis man trenger litt bagasjeplass, er mye bil for pengene dette også.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...