316 Skrevet Mars 24, 2011 Share Skrevet Mars 24, 2011 De må jo godkjennes først da Roger. De har endret seg etter mine endringer ja, men selve beløpet "restskatt" endrer seg ikke automatisk. Men jeg kan vel kanskje se på "se oppdatert skatteberegning"? I såfall så er jeg nå nede i bare 4400 i restskatt, det er bra Satser på det! Dvs: Oppdatert skatteberegning minus hva jeg har betalt i skatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mars 24, 2011 Share Skrevet Mars 24, 2011 Da vet ikke jeg dessverre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Mars 24, 2011 Share Skrevet Mars 24, 2011 godt og se at jeg ikke er den eneste som gikk i minus på skatten.. brått skyldig 11 000,- jeg etter og ha skatta for harde livet hele året Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Mars 24, 2011 Share Skrevet Mars 24, 2011 http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel. ... d=10091394 Og her fra veier i Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mars 24, 2011 Share Skrevet Mars 24, 2011 er det vel?det stod på dagbladet...DA MÅÅÅÅ det værra sant...men iallefall..Om det er sant eller ikke gjenstår å se...men må innrømme at japan har større vilje til å vedlikeholde enn å reparere... De er nok helt hinsides mye bedre enn å bygge veier i norge men det er vel de fleste i hele verden egentlig. Jeg synes hvertfall det ser ut som de bildene der er tatt på forskjellige årstider... Se trærne da! http://www.dagbladet.no/2011/03/24/nyhe ... /15931255/ Er ikke trærne like da? Er vinter der nede nå, og det er trær uten løv på begge bildene. Bare vi som bor i Norge som tror slikt er umulig. (selv om 6 dager høres latterlig lite ut i dette tilfellet...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mars 24, 2011 Share Skrevet Mars 24, 2011 Lørdag er det bare å stille opp på konsert i Moss! TATTOO AID STØTTEKONSERT https://www.facebook.com/event.php?eid= ... 07&index=1 Vi (The Pussyclub) spiller utover kvelden en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Mars 24, 2011 Share Skrevet Mars 24, 2011 THE PUSSYCLUB? Fett navn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mars 24, 2011 Share Skrevet Mars 24, 2011 Ikke brekket? Sett bilen i gir og kjør. Løsner da. Brekket satt ikke på når jeg satt den ifra meg, men rygga hu ut og det braka løs Men har fortsatt en følelse om at den sitter litt fast? Takk for alle svar Steike, kommet hjem igjen? Deilig å komme hjem til nesten sommer dekk føre Står bilen bom fast eller får du flyttet på den? Yupp, kom hjem på søndagen Jada, er ikke dumt det! Snart hente mcen og kjøre hu til service! Får da flytta på hu, men som sagt så tror jeg at den fortsatt sitter litt..usikker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mars 24, 2011 Share Skrevet Mars 24, 2011 Avgiftsendringer?: http://www.dinside.no/865832/vil-ha-bil ... miliebiler Dette kan vi vel si med en gang aldri kommer til å bli noe av... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mars 24, 2011 Share Skrevet Mars 24, 2011 Tror heller ikke at det blir avgiftsendringer. Det blir alltid mer, aldri mindre........... Men nå stod plutselig iPad på ønskelista mi!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Mars 24, 2011 Share Skrevet Mars 24, 2011 rått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 24, 2011 Share Skrevet Mars 24, 2011 Tror heller ikke at det blir avgiftsendringer. Det blir alltid mer, aldri mindre...........Men nå stod plutselig iPad på ønskelista mi!! Den var utrolig kul... skikkelig retro. Da jeg var 12-13 år gammel var det alltid tradisjon å kjøpe "svømmedama" lakrispastiller samt spille Donkey Kong og Space Invaders på Frognerbadet. Et par ganger i uken sommeren igjennom var det bare å hive seg på Apache´n for å kappsykle sammen med en god venn over Silkestrå og videre igjennom Frognerparken. En fin tid... Dette er ikke min sykkel, men den var helt lik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mars 24, 2011 Share Skrevet Mars 24, 2011 Husker en nabo hadde sånn sykkel! Med blinklys og alt mulig snadder på Dritkult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mars 24, 2011 Share Skrevet Mars 24, 2011 For min egen del var det å spille shabby arcade fighting spill etter barneskolen på diverse små og shabby kiosker... Husker når småkioskene hadde arcade spill, jeg fikk kjøpt løse Bugg og saftposer og det var han bak kassa som brukte spade for å gi deg løsgodteriet (du bare pekte på hva du ville ha i posen)... Man kom langt med 20 kr. for ca. 15 år siden, summen jeg pleide å få av mine foreldre på den tiden... Litt smågodt, et par Bugg til 50 øre, en saftpose og en runde arcade! Nå er jeg ikke like gammel som dere, men det var litt mer organisk før. Nå skjer jo alt på PC/nett... Syns det er herlig å av og til sette seg og skrive langt for hånd - er vel ikke lenge til folk ikke kan noe annet enn å bruke tastaturet... Såeh, retro er bra! Har retro Pacman på PS3en, og det er like gøy hver gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 24, 2011 Share Skrevet Mars 24, 2011 Nå er jeg ikke like gammel som dere, men det var litt mer organisk før. Nå skjer jo alt på PC/nett... Syns det er herlig å av og til sette seg og skrive langt for hånd - er vel ikke lenge til folk ikke kan noe annet enn å bruke tastaturet... Aaaah... det var en fin formulering. Jeg har også filosofert litt over akkurat dette. For en uke siden var vi på vår tradisjonelle skiferie i Norge og denne gangen hadde vi med oss, som alltid, min bedre halvdels søster og hennes mann. De hadde så med seg for første gang hans 14 år gamle nevø. Han er en ganske normal ung mann, men trolig også et offer for baksiden av medaljen når det gjelder dagens digitale virkelighet. Han kan hverken lese eller skrive skikkelig i forhold til alderen... tempoet er for lavt og det er for mange feil. Årsaken er ganske sikkert manglende trening. Han har heller ikke venner som interesserer seg for bøker eller TV. Matematikk kan han heller ikke av samme årsak og hvis man spør hvem som var den store skurken under den annen verdenskrig svarer han George Bush. For ham eksisterte ikke verden før 1990. Han hadde med seg sin iPhone, men hans mor hadde blokkert telefonabonnentet for bruk i utlandet. Allikevel var iPhonen med overalt og selvfølgelig hadde han alltid headsettet i ørene for å høre musikk. Det er greit å være kul, men det skader ikke å gjøre et forsøk på å være litt sosial og ikke minst være litt informert om hva som skjer rundt seg selv. Hans interesser er vennene, kjæresten, alkohol og internettet... i nevnte orden... hverken mer eller mindre. Alt annet er kjedelig. Det som imidlertid virkelig var interessant er at vår datter, som snart er 18 år gammel, ikke kjenner seg igjen. Det er nok en sosial og økonomisk høydeforskjell på de to, men så stor er forskjellen heller ikke. Han er nok heller ingen Einstein, men direkte dum er han ikke. Man kan helt klart bli skremt av mindre og hvis ikke skoler og offentlige myndigheter nå snart strammer opp skikkelig går det helt galt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg