Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ingen vurderer vel en gammel E65 istedenfor en nyere E91 325d?... :?

Jeg tror faktisk at Wicky skal få slite litt med å henge på Fredrik her iom. at en E91 325d allerede med standardmotor er hurtigere enn en alt for tung E65 735i.

Skrevet

Hvorfor ikke? Finnes tusenvis av nordmenn som velger litt eldre store modeller enn nyere småsedaner.

Og nå var det snakk om den Mercedesen mot E90 325d, hvor E65en kom inn i bildet ser ikke jeg...

Gjør det gjør det gjennomfør det, Fredrik 90! :D

Skrevet
Kjører fra den drittshiten av en homotreer du har iallefall :)

Haha! Det værste er vel at du tror at du skulle klart det også, skulle likt å se deg prøve :wink:

Dream on :roll:

Dette skal bli spennende.. E65 735i skal gjøre 0-100km/t på 7,5 sekunder og står til en toppfart på 250km/t.. E90 325d gjør samme sprinten på 7,4 sekunder (7,6 sekunder for automat) og toppfarten står til 235km/t (233km/t automat). Nå har vel Fredrik hatt en motoroppgradering på sin (260-280hk ?) og dette bør jo inkludere 0-100km/t tid som en 330d og toppfart til 250km/t.. Kjør løp.. 8)

Skrevet

Er den merca sånn superduper rask? :P Må være noe under panseret for at den skal frakjøre en 325d med 265hk og 500nm? :P

Skrevet

Jeg tror faktisk at Wicky skal få slite litt med å henge på Fredrik her iom. at en E91 325d allerede med standardmotor er hurtigere enn en alt for tung E65 735i.

Nei er vel seff MYE viktigere og kulere å eie en utdatert treserie av laveste billigste sort (ikke tåkelys en gang) og tenke på gamle dager da man eide en varebil porsche med en halv mill km på tellern!

Du har lite du skulle ha sagt fredrik!

Utfordrer dere begge fredrikkene til å kjøre om kamp! Jeg stiller enten med sjuern eller med merca, alt etter hva jeg selv føler for og kan garantere at jeg kjører fra dere begge uten problem! Husk at det er ikke alltid hk/nm er så fuckings viktig!

Nøkkel mot nøkkel!

Mfjeld: merca er w124 E500... 326hk 480nm.

Skrevet

Hvorfor ikke? Finnes tusenvis av nordmenn som velger litt eldre store modeller enn nyere småsedaner.

Og nå var det snakk om den Mercedesen mot E90 325d, hvor E65en kom inn i bildet ser ikke jeg...

Haters gonna hate!

fuck it utfordrer begge dem jeg as... med merca seff...

og ja veldig mange velger faktisk heller en litt eldre luksusbil enn en liten treer uten tåkelys... :)

Skrevet

Sorry... jeg blinset åpenbart i farten der... :oops:

E65 er ikke en populær modell med mindre det handler om en diesel. Med dagens bensinpriser er spesielt modellene med V8 motor håpløst dyre å drifte hvis det dreier seg om en daglig sliter og det gjenspeiler seg i bruktbilprisene (Wicky har vel også forsøkt å selge sin nå i relativt lang tid).

Er den blå MB´en med DTM eksos Wickys etterhvert berømte Löver-Benz?

Skrevet
Kjører fra den drittshiten av en homotreer du har iallefall :)

Haha! Det værste er vel at du tror at du skulle klart det også, skulle likt å se deg prøve :wink:

Dream on :roll:

Dette skal bli spennende.. E65 735i skal gjøre 0-100km/t på 7,5 sekunder og står til en toppfart på 250km/t.. E90 325d gjør samme sprinten på 7,4 sekunder (7,6 sekunder for automat) og toppfarten står til 235km/t (233km/t automat). Nå har vel Fredrik hatt en motoroppgradering på sin (260-280hk ?) og dette bør jo inkludere 0-100km/t tid som en 330d og toppfart til 250km/t.. Kjør løp.. 8)

Nå lager jo faktisk ikke hartge chip som gir en 325d en effekt i nærheten av 270hk engang....

231 hk har han om han har grommeste chippen til sin bil :wink:

Skrevet
Nei er vel seff MYE viktigere og kulere å eie en utdatert treserie av laveste billigste sort (ikke tåkelys en gang) og tenke på gamle dager da man eide en varebil porsche med en halv mill km på tellern!

Du har lite du skulle ha sagt fredrik!

Wow... en klassisk voksen Wicky argumentasjon... :lol:

Skrevet
Er den merca sånn superduper rask? :P Må være noe under panseret for at den skal frakjøre en 325d med 265hk og 500nm? :P

Hvor fikk du de fantastiske tallene fra? :) Trodde de lå mellom 200 og 210 hk på E90 (kanskje mer for LCI) ;)

Btw., spottet en E91 LCI i hvitt med 335d på bakluka... Far satt med meg, fortalte han at den bilen sannsynligvis kostet mer enn 1 million. Han ble målløs :mrgreen: Gromme sleepers.

Skrevet

Hvor fikk du de fantastiske tallene fra? :) Trodde de lå mellom 200 og 210 hk på E90 (kanskje mer for LCI) ;)

Btw., spottet en E91 LCI i hvitt med 335d på bakluka... Far satt med meg, fortalte han at den bilen sannsynligvis kostet mer enn 1 million. Han ble målløs :mrgreen: Gromme sleepers.

Fedre skjønner aldri poenget med "liten bil med masse hk til en mill" Pappa hater m3 "millian for den?tåbaa".. :P

Skrevet
Mercedes

Synd de nye kjipingmotorene (4-sylindre) er noe piss! De bråker og vibrerer mer, og det har vært generelt mye problemer med de. V6/V8 som er tingen i en Mercedes! :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...