Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Snakker om kjøring. Skal kjøre Molde - Trondheim i morgen. Jeg synes som liten at vegen fra Sunndalsøra - Oppdal var veldig fin, og med høye fjell på hver side var dette utrolig morsomt. Men nå synes jeg det er en av strekningens kjedeligste veier, eller, hele veien er dønn kjedelig... :-?

Second that!

Skrevet
jeg er på twitter faktisk kun for å provosere kjendiser :P

erebus... forsikringa på den blei for drøy :P

linka to andre og... :P

en A6 Biturbo og en A6 Allroad biturbo..

Skrevet

Plukk opp'en var på service her for et par uker siden og fikk skiftet olje og litt annet stæsj.

Spørsmål: Jeg husker ikke hvilken oljetype det var, vet de det nede hos forhandler/verksted om jeg drar ned dit nå? Tenker å ha en liten oljeskvett liggende i bilen.

Skrevet
Digger hvordan puppene beveger seg når han gir på! Herregud så bra :D

er ikke akkurat mye de silikonballene beveger seg da :P

Skrevet

ah, Specsavers åpner klokken 9 ifølge internett og merkingen på døra, men her er det låst og her står jeg i regnet å venter.. Utrolig kjipt når jeg MÅ inn for å hente noen glass jeg skal ta med til min søster i Trondheim...

Skrevet
Sært ass. Mennesker som er 50-70 år sitter på toget og snakker om hva dattera har twittera... Synes det begynner å ta av "litt".

Dagens eldre er ikke gamle som eldre var før i tiden. Bedre livsstil og helse... og ikke minst utdannelse og økonomi... har medført at eldre idag er aktive på alle fronter. Store pensjonsformuer og ikke minst husformuer gjør eldre til en stor og kjøpesterk gruppe. Taperne i dagens samfunn er unge som ikke har velstående foreldre og som ennå ikke er etablert med egen bolig. De eldre har derimot alt de kan ønske seg og viser det tydelig ved å leve et liv som om de er 20 år yngre enn de er.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...