Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
":2thzkxkm]Det er kun EN grunn til å bo i Oslo: Jobb. "Alle" jobber innen IT er i Oslo, så det er her jeg kommer til å være.

Dette er en fornuftig erkjennelse når det handler om Østlandet og det private næringslivet. Alternativt må man finne en crossover jobb der man kan bruke erfaringen fra IT i en annen sammenheng. Litt ned i lønn, men forhåpentligvis en høyere livskvalitet.

Skrevet
Evoque uten tak?

http://www.dinside.no/890644/range-rove ... ster-taket

Kan tenke meg lett offroading på fine sommerdager er dritgøy uten tak!

Har spottet fire Evoque bare denne uken. Populær mini-SUV i Norge dette - fullt forståelig, faen så lekker! :)

Vet ikke helt om jeg synes den var så fin uten tak, så rett og slett litt snål ut :) Er jo riktig nok ett forsåvidt nytt konsept dette (Ja jeg kjenner til den orginale Land Roveren fra 1948 uten tak) så den trenger kanskje litt tid.

Vanlig Evoque ser ut til å han slått godt ann, ser flere av dem rundt her i byen også allerede :)

Skrevet

Jeg har ikke sansen for Range Rover Evoque. I mine øyne er den en fancy pancy imagebil uten substans. Den er et ekstremt nisjeprodukt a la X6. Jeg forstår ikke hvordan noen kan finne på å kjøpe en Evoque med litt utstyr fremfor en Discovery 4... :?

Skrevet

må si jeg er så positivt overrasket over min lille Civic!

veier vel rundt 8-900 kg og har 90 hk.. går som ei kule!

kjøpe den på tirsdag og gikk igjennom eu-kontrollen på onsdag med 2, 1`r feil!

lekk i eksos(nesten hele veien, små hull)

og drivakselmansjett(leddet har begynt å kneppe også)

bilen har el vinduer, varme i begge seter foran, el speil og lyktespylere som funker!

og dette er en 1990 modell som har gått 124.000 :D

Skrevet

Fredrik 90: Ja, snål er den! Veldig rart konsept, men firehjulstrekker uten tak er egentlig ikke noe nytt.

Jeg har ikke sansen for Range Rover Evoque. I mine øyne er den en fancy pancy imagebil uten substans. Den er et ekstremt nisjeprodukt a la X6. Jeg forstår ikke hvordan noen kan finne på å kjøpe en Evoque med litt utstyr fremfor en Discovery 4... :?

Er jo to forskjellige biler for to forskjellige markeder. ;) Jeg forstår f. eks. ikke hvordan noen kan betale opp 200.000 kr. for en Fiat 500, når litt mer penger gir deg så mye mer bil, men de selger som bare faen...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...