Marius2002 Skrevet Mars 1, 2012 Skrevet Mars 1, 2012 Sporer en pakke fra statene.. Den 22 feb ble den sendt over hit, men siden da har det stått stille Tar det såååå lang tid i tollen eller får jeg ikke sporet i Norge? Det tar LANG tid. Min pakke fra Simply Clean stod stille i Houston mener jeg ei god stund, før videre til Paris og så bare plutselig dukket den opp etter noen uker i posten.
///Magnusrc Skrevet Mars 1, 2012 Skrevet Mars 1, 2012 ahh Håper den kommer neste uke.. Skal levere bilen til lakkering og trenger skjermene som er bestilt.
Marius2002 Skrevet Mars 1, 2012 Skrevet Mars 1, 2012 ahh Håper den kommer neste uke.. Skal levere bilen til lakkering og trenger skjermene som er bestilt. Erfaringsmessig på småting som klær osv. har tatt mellom 2 og 3 uker. Større tinger vet jeg ikke.
noekult Skrevet Mars 1, 2012 Skrevet Mars 1, 2012 Ser på diverse offroad-klipp på YouTube, ser jo latterlig gøy ut
asv Skrevet Mars 1, 2012 Skrevet Mars 1, 2012 Jeg kjøpte en bagasjeromspakning til e28'n fra statene. Ikke den største pakken i verden. Brukte en god uke i fra Arizona (Så i helt feil ende av US and A) til jeg fikk den levert her hjemme. Og da var den innom ganske mange land på veien hit. Nå var det riktig nok med en "dyrere" pakketjeneste da den kosta bare 5 dollar mer enn normal sending pga et tilbud fra ups Synes dog det er helt akseptabel pris. Tror ikke den var innom tollen hmm
///Magnusrc Skrevet Mars 1, 2012 Skrevet Mars 1, 2012 Okai! Er breddere fra IE så er vel ikke ekstremt stor pakke.. Er bare å håpe
Fredrik Skrevet Mars 1, 2012 Skrevet Mars 1, 2012 Har noen her inne erfaring med Alfa Romeo Spider 3.0 V6 anno 1998? Jeg har kommet over en her i Danmark med kun 98000 Km på telleren, meget pen (skinn) og til en hyggelig pris (dog i en kjedelig grå lakkfarge og ikke helt passende BBS felger). Bør jeg bruke tid på å prøvekjøre bilen med tanke på et kjøp? Ikke dette eksemplaret, men ikke helt ulik....
Erebus Skrevet Mars 1, 2012 Skrevet Mars 1, 2012 Har noen her inne erfaring med Alfa Romeo Spider 3.0 V6 anno 1998? Jeg har kommet over en her i Danmark med kun 98000 Km på telleren, meget pen (skinn) og til en hyggelig pris (dog i en kjedelig grå lakkfarge og ikke helt passende BBS felger). Bør jeg bruke tid på å prøvekjøre bilen med tanke på et kjøp?Ikke dette eksemplaret, men ikke helt ulik.... Brave pills at the ready... Vel fredrik, det er jo en forhjulstrekker, og ikke fryktelig spennende å kjøre. Dynamisk er den helt middelmådig, men motoren er jo fra en annen verden lydmessig. En kompiss av meg har en sånn, i 2.0 TS utgave. Kvaliteten er så som så... Jeg tror det spørs helt hva du er ute etter? Som en sommerbil er den jo glitrende, men å KJØRE? Personlig? En Z4 2.2 er en mer dynamisk og fornuftig bil...disse vil nok synke ned mot 120.000 - 150.000 innen et par år.
asv Skrevet Mars 1, 2012 Skrevet Mars 1, 2012 Jeg har ikke kjørt spideren, men har kjørt en 96(?) GTV med 2.0 T-spark og et effektanlegg jeg ikke husker hva var. God bil å kjøre, men fryktelig liten bil. Jeg irriterte meg over frontruta som er irriterende liten, som igjen gjør at med den relativt lave sittestillingen så ser man litt for lite av hva som foregår forran og vedsiden av fronten på bilen. Det var også en del problemer med dette eksemplaret (en kompis av meg som eide den en periode), noe som ikke er helt unormalt med Alfa om man skal tro på ryktene. Likevel var det alt i alt en morsom bil virket det som.
Erik89 Skrevet Mars 1, 2012 Skrevet Mars 1, 2012 Noen som har noen gode erfaringer med justerbart senkesett til e46? Har en kompis som endelig har sett lyset, og skal prøve seg på senking nå. Hvordan er feks. TA Technix sitt? http://www.partsandretards.no/senkesett ... ta-technix Du er vel på ditt andre ta kitt så du bør vel ha greit grunnlag for å uttale deg om erfaringer ? På e36 ja, men ikke på e46 Bmwlærling, takk Står man må kjøpe kortere stabstag, så regner med det er et must?
wicky124 Skrevet Mars 1, 2012 Skrevet Mars 1, 2012 Kompis hadde en slik en..utrolig digg å kjøre, men utrolig trang i baksetene... Om prisen er fin, og bilen er rustfri under så er den ikke så dumt kjøp faktisk..
noekult Skrevet Mars 1, 2012 Skrevet Mars 1, 2012 Elegant fargekombo på den da. Slike fargekombo kler oftest italienske biler
Fredrik Skrevet Mars 1, 2012 Skrevet Mars 1, 2012 Brave pills at the ready... Vel fredrik, det er jo en forhjulstrekker, og ikke fryktelig spennende å kjøre. Dynamisk er den helt middelmådig, men motoren er jo fra en annen verden lydmessig. En kompiss av meg har en sånn, i 2.0 TS utgave. Kvaliteten er så som så... Jeg tror det spørs helt hva du er ute etter? Som en sommerbil er den jo glitrende, men å KJØRE? Personlig? En Z4 2.2 er en mer dynamisk og fornuftig bil...disse vil nok synke ned mot 120.000 - 150.000 innen et par år. Jeg forestilte meg Alfa´n som vår og sommerbil. Jeg vet hvem som skal selge bilen, men kjenner ham ikke. Det er en eldre fyr som har hatt bilen siden den var ny og nå satt bilen i kommisjon hos en lokal bruktbilselger. Bruktbilselgeren er OK og man blir ikke direkte lurt. Poenget er om jeg kan få pengene nogenlunde igjen til neste år iom at bilprisene er på full fart opp her i Danmark. Jeg vil naturligvis heller ha en E85, men de er dyre. Det er også lite trolig at jeg klarer å selge en slik bil hvis den først står i oppkjørselen. Jeg fikk jo godt kjennskap til moderator [space] gamle 2.2 og det var en perle av en bil... fantastisk... Hmmm... forhjulstrekk, men dog en Alfa med en stor V6 bensinmotor på knapt 200 HK som liker turtall. Jeg har ennå til gode å kjøre en Alfa som har direkte dårlige kjøregenskaper. Jeg får legge igjen lommeboken hjemme å prøvekjøre bilen. På den måten får jeg uansett sovet på saken...
DannyRS Skrevet Mars 1, 2012 Skrevet Mars 1, 2012 Jævla kjerringer. Var ei feit fi##e som var en cm unna å kjøre i fronten min inne på en parkeringsplass mens jeg satt i bilen nå. Så satt hu bare og glisa mot meg mens jeg hadde hjerte i halsen. Udyr. Her om dagen var jeg innom en bensinstasjon for å vaske rutene. Først får frontruta en runde, før jeg begynner på bakruta. Når jeg driver på med den, så er det ei dame som nettopp er ferdig med å tanke opp som skal kjøre av sted. Av en eller annen grunn tar ho en veldig stor sving, og kommer ganske nær meg som står bak bilen min. Og bøtta med vann står på bakken bak der også. Jeg stirrer på ho og tenker 'du bør vel rygge litt nå'.. men neida. Ho gir gass, og jeg nermest hopper unna. Bøtta må bøte med livet, og vannet spruter utover. Dama bare kjører av sted, like blid
Anbefalte innlegg