Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fatter ikke hvorfor det er så dårlige annonser mange andre plasser. Stort sett USA, men også England tydeligvis. Selv om jeg skulle solgt en gammel granada hadde jeg gjort meg mer flid med annonsen.

Craigslist tar kaka, knøttsmå bilder, ofte skriver de bare hva bil det er, hvor langt den er gått samt et telefonnummer.

Skrevet

Idag feirer vi at Whitney Houston har vært rusfri i to uker! :applause:

Ellers så har jeg funnet ut at glassfiber er noe hærk å holde på med, fysj og fy som det klør!

Skrevet

btw...om folk i oslo er keen på en god burger litt utenom det vanlige... prøv Illegal burger (møllergata 23)... anbefales på det sterkeste!

Mfjeld...jeg sa takk :P

Skrevet

Værsågod :P Btw, hvis folk i oslo er keen på en virkelig god kebab istedet så stikk på Kebab Hot like ved Sinsen.. :)

Skrevet
Jævla kjerringer. Var ei feit fi##e som var en cm unna å kjøre i fronten min inne på en parkeringsplass mens jeg satt i bilen nå. Så satt hu bare og glisa mot meg mens jeg hadde hjerte i halsen. Udyr.

Her om dagen var jeg innom en bensinstasjon for å vaske rutene.

Først får frontruta en runde, før jeg begynner på bakruta.

Når jeg driver på med den, så er det ei dame som nettopp er ferdig med å tanke opp som skal kjøre av sted.

Av en eller annen grunn tar ho en veldig stor sving, og kommer ganske nær meg som står bak bilen min.

Og bøtta med vann står på bakken bak der også.

Jeg stirrer på ho og tenker 'du bør vel rygge litt nå'.. men neida. Ho gir gass, og jeg nermest hopper unna.

Bøtta må bøte med livet, og vannet spruter utover.

Dama bare kjører av sted, like blid :lol:

Dere har ikke vært i Frankrike tydeligvis. Var i Cannes og havnet i rushen ganske i sentrum. Der skal scooterene aboslutt snike seg frem mellom bilene. Ei yngre dame dultet borti leiebilen vår, på førerdøra, speilet og fremskjermen. Vedkommende stoppet opp og snudde seg, smilte, snudde seg tilbake og kjørte videre. Kulturen er vel annerledes der...

Skrevet

Når jeg gikk på videregående en dag og satt i timen, så var det ei som plutselig utbrøt.. "du, er ikke det din den derre opelen med masse farger?" joda, hu hadde kjørt inni bilen min på parkeringsplassen.. heldigvis ikke no merker..

Også ble jeg helt totalt inneparkert av ei kjerring en gang... Måtte vente til skoledagen var omme til å komme meg ut.. Kommenterte noe sånnt som "folk må lære seg å parkere" i statusen min på facebook... da ble jeg overfallt av kommentarer fra kjerringer som mente det var min egen feil?!

Skrevet
Dere har ikke vært i Frankrike tydeligvis. Var i Cannes og havnet i rushen ganske i sentrum. Der skal scooterene aboslutt snike seg frem mellom bilene. Ei yngre dame dultet borti leiebilen vår, på førerdøra, speilet og fremskjermen. Vedkommende stoppet opp og snudde seg, smilte, snudde seg tilbake og kjørte videre. Kulturen er vel annerledes der...

Joda... vi opplevde noe lignende i den Sydfranske byen Brignoles (ikke så veldig langt fra Cannes) da vår E46 var helt ny. Vi hadde akkurat parkert ved et kjøpesenter og ennå ikke fått opp dørene da en dame i en eldre Peugeot hurtig parkerer ved siden av oss og åpner førerdøren før bilen har stoppet. Døren treffer vårt høyre sidespeil og temmelig sjokkert hopper min bedre halvdel ut av bilen og roper "Merde... What are you doing?". Dama trekker lett på skuldrene og mumler et eller annet med "ah bon?". Et skikkelig rasshøl med andre ord, men heldigvis var det ikke merker på speilet. Jeg behøver vel ikke å nevne at jeg var helt oppe i det røde feltet... :evil:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...