Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg hadde faktisk valgt en ny skoda foran en e34...E34 er bra bil, men dessverre gammel og utdatert...

Er en ny skoda octavia med nille-seter og 1.6 TDI 105 hester virkelig mer komfortabel og bedre å kjøre enn en E34 525i i fornuftig stand og med nye dekk og dempere?

Skrevet
Jeg hadde faktisk valgt en ny skoda foran en e34...E34 er bra bil, men dessverre gammel og utdatert...

Er en ny skoda octavia med nille-seter og 1.6 TDI 105 hester virkelig mer komfortabel og bedre å kjøre enn en E34 525i i fornuftig stand og med nye dekk og dempere?

Nille? :roll: Sett ny Skoda du eller?

Skoda_Octavia_Rs_Combi_2010_10.jpg

Selvfølgelig er den bedre å kjøre, det skjønner vel du også. Tipper 1,6 TDI er ganske rask også.

Skrevet

1.6 TDI er ikke rask. Kjørt en del VAG med denne motoren og den er LATTERLIG slapp.

Selv om det er en helt ny Skoda så ville jeg nok valgt en litt eldre BMW for det om. Dog kanskje ikke en meget sliten E34 men en god E39 \ E46.

Mamma kjørte Skoda Fabia tidligere og den var det ikke mye kvalitet over.

Skrevet

Skoda har kommet seg stort, Fabia er billigreier, Octavia er faktisk en VELDIG bra bil, kjørte en slik i 14 dager da jeg var på arbeid i Bodø! Liker disse bedre enn Passat!

En liten ansiktsløftning på bruksbørsa nå :)

423822_10151385911620341_801705340_23531600_1683514073_n.jpg

Skrevet

Merker jeg blir litt varm i toppen her nå, av en eller annen jævla grunn så virker ikke skiltlysa og jeg finner IKKE kontaktspray i garasjen :evil:

Skrevet

Kjørt uten et år jeg. Ingen fare... Nautet som hadde bilen før har fucka opp hele opplegget da han skulle bytte pærer. Begge dekslene over har han knust, så det har begynt å ruste på bakluken over denne listen som sitter over skiltet. Han hadde også knekt ene sokkelen til xenon pæren i hovedlyset så jeg måtte bytte HELE lykta ettersom tenner og lampe var en enhet. Ble billig... Var glad så gitt. Hehehe!

Skrevet
Litt fært å si det, men liker bedre og bedre Mercedes, vi får se hvordan følelsene blir når jeg tar ut BMWen :)

Er fordi du begynner å bli så gammal :P ... nærmere 50 og mer gubbete du blir, jo nærmere en mærse kommer du :mrgreen:

Skrevet

Nille? :roll: Sett ny Skoda du eller?

Skoda_Octavia_Rs_Combi_2010_10.jpg

Selvfølgelig er den bedre å kjøre, det skjønner vel du også. Tipper 1,6 TDI er ganske rask også.

Skoda-Octavia-Interior.jpg

Se på de setene og rattet og girspaken [-(

Er jeg virkelig alene om å foretrekke denne arbeidsplassen?

11110d1132099118-le-interior-colour-1995-uk-le-orinoco-interior-shot-bmw-press-pack.jpg

Skrevet

Til brukerne som lurte på hva meningene med poengløse Twitter var: Sitter og følger med på avduking av Bentley SUV fra gründern av Evo Magazine. Se den før alle andre ^^,

Koser meg samtidig med siste episode av Top Gear, den begynte fantastisk bra :D

Skrevet
Litt fært å si det, men liker bedre og bedre Mercedes, vi får se hvordan følelsene blir når jeg tar ut BMWen :)

Er fordi du begynner å bli så gammal :P ... nærmere 50 og mer gubbete du blir, jo nærmere en mærse kommer du :mrgreen:

Tja, min rekkefølge på biler: BMW, BMW, Mercedes og BMW. Men det har jo hele tiden vært en BMW i mitt eie da. Bare hatt Mercedesen og den siste BMW-en som jeg solgte idag mens 330'n ikke har blitt brukt :P

Men 124 er søren meg gode biler! Er ikke utenkelig at det kan bli en sånn til på meg en dag. Aner ikke. Men gode å kjøre og alt er fint med dem egentlig :) Bare ikke sportsligheten da. Det er jo det morsomme med BMW.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...